| Ogólne:
|
Wpisywane | komendy, które się wpisuje w oknie gry.Mówione - Ogólne | komendy, które trzeba wypowiedzieć by wywołać akcje. Są one niezależne od miejsca pobytu.Mówione - Vendorzy | komendy, które trzeba powiedzieć by wywołać akcje, oczywiście zalecane jest mówienie pełnymi zdaniami. Najlepiej ustawić sobie pod makro zdanie np. "Chce cos kupic"Mówione - Zwierzęta | komendy, na które reagują oswojone zwierzęta, ale tylko jeśli zostaną wypowiedziane przez właściciela.Mówione - Kupiec | komendy, na które reaguje wynajęty kupiec.Mówione - Łódź | komendy, na które reaguje sternik na łodzi, ale tylko jeśli zostaną wypowiedziane przez kapitana.Mówione - Domy | komendy, którymi można wykonać określone czynności na terenie własnego domu.Wpisywane - Drużyna | komendy do zarządzania drużyną.Mówione - Targowisko | komendy do obsługi targowiska. | | | | | | | | |
|
straz zlodziej
woła strażnika o pomoc w odkryciu i zabiciu złodzieja
| *pokazuje plecak*
pokazuje wnętrze plecaka wskazanej osobie.
| *naucza*
zaczyna nauczać wskazaną osobę.
| *klaszcze* *beka* *chrzaka* *kaszle* *placze* *zdziwion* *zawiedzion* *warczy* *czka* *huh* *caluje* *smieje* *oooh* *oops* *krzyczy* *ucisz* *wzdych* *kicha* *pociaga nosem* *weszy* *chrapie* *gwizdze* *pluje* *ziewa* *wrzeszczy* *wyje*
odgrywa odpowiedni odgłos. Emot może być poprzedzony jak i zarówno zakończony dowolnym tekstem, nie musi być dokładny, np. *glosno wrzeszczy wypuszczajac bol*
| *salutuje* *podnosi reke* *klania sie* *kladzie sie* *upada* *rozglada sie* *unosi rece ku gorze* *odpycha* *gladzi sie po brodzie* *wyciera twarz* *czeka* *niecierpliwi sie*
odgrywa odpowiednią animacje.
| | | | | |
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 28 19:00 (18 lat, 6 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez TheGrzybex dnia 2020, cze 24 16:36 (4 lata, 5 miesięcy temu) | |
| |