- Poprawione: Nie powinno już być żadnych pozostałości po klątwie wilkołaka, która pojawiała się tuż przed przemianą ok. godziny 21 i 9 rano czasu gry. - Poprawione: Bufy barda będą nakładać się na magiczne przedmioty. - Dodane: Do bufów barda dodana została umiejętność taktyka. - Poprawione: Zbroje żniwiarza można już uszyć z każdej skóry, może też ona być wyjątkowej jakości. - Zmienione: Ograniczenia wiekowe na udoskonalenie umiejętności oraz na dodatkowe 100 punktów do skillcapa zostało obniżone do 21 lat postaci. - Zmienione: Księgi mistrzów powinny się aktywować między godziną 16 a 18 czasu realnego. - Zmienione: Statcap został zwiększony do 235.
2019-10-14
Aktualizowane: 2019-10-14 00:09:27, Fris
- Zmienione: Wczorajsza zmiana ze zwiększeniem szansy na zresowanie obrażeń magicznych za pomocą umiejętności Odporność na magie została cofnięta.
2019-10-13
Aktualizowane: 2019-10-14 00:09:46, Fris
- Zmienione: Wilkołak szaman w nocy ma teraz taki sam bonus do obrażeń walcząc tekagami jak w przypadku szpon. - Zmienione: Wyrmy i duże smoki będą dropić więcej smoczych łusek. - Zmienione: Hazardzista rzadziej będzie informował o swoich przedmiotach. - Zmienione: Osobom które miały ponad 50 godzin gaina z .gain start zostanie on zmniejszony do 50. - Zmienione: Przyspieszono gain umiejętności Gorliwość i Rozmowa z duchami. - Zmienione: Zwiększona została szansa na zresowanie obrażeń magicznych z umiejętności Odporność na magie. - Zmienione: Usunięta została klątwa u wilkołaka przed przemianą i po przemianie. - Zmienione: Runy wilkołaka tj. Szpony śmierci, Bezwzględny drapieżca i Berserk będą teraz trwały 10 minut. - Zmienione: Przy zwijaniu domu do deeda postawiony w nim ołtarz do umagiczniania również zwinie się do deeda i wyląduje w plecaku właściciela domu. - Poprawione: Nie można już użyć runa Ognista krew wampira mając w ręku ogromny miecz lub lance. - Nowość: Można stawiać skrzynie w domkach z deeda, deed do kupienia u stolarza. Dokładny opis w newsie. - Nowość: U architekta można kupić plan domu by można było sprawdzić czy wejdzie on w wybranym miejscu. Dokładny opis w newsie. - Nowość: Do ekipy na stanowisko seera dołączył: Arbix.
2019-10-06
Aktualizowane: 2019-10-06 00:19:56, Fris
- Zmienione: Gainy inteligencji na czarach ofensywnych zostały znacznie zwiększone. - Zmienione: Specjal Exodusa do którego zbicia wymagane są dwa czary Mind Blast teraz wymaga trzech takich czarów. - Zmienione: Gargulec niszczyciel będzie dropił lepsze magiczne przedmioty. - Zmienione: Została zwiększona szansa na zdobycie magicznego przedmiotu do umiejętności u hazardzisty. Zwiększona też została ilość przedmiotów jakie można u niego kupić, a także ich cena. - Zmienione: Bonus do życia z witalnych magicznych przedmiotów ponownie działa na kensaja. - Zmienione: Znacząco zmniejszony został delay na zadania dla modlitw paladyna. - Zmienione: Szybkość ćwiczenia umiejętności bojowych, czyli wszystkich rodzai walk, taktyki i łucznictwa została zwiększona. - Zmienione: Pojemność czeków została zwiększona do 100 milionów gp. - Zmienione: Mapa skarbu ogra ma teraz innych strażników. - Zmienione: Wilkołak mag może teraz założyć tekagi w nocy. - Zmienione: Runo ochrony przed srebrem (Twardy Pancerz) zostało przywrócone. Można go użyć raz na noc. - Zmienione: Modlitwa Korupcja mrocznego rycerza została przywrócona. - Poprawione: Magiczne przedmioty z poziomem mocy Nieznany staną się Doskonałe nie zależnie od tego czy ktoś je nosi czy nie. Nie da się też już takich przedmiotów znaleźć. - Poprawione: Podczas próby wskrzeszenia się u uzdrowiciela nie pojawi się już okienko z pytaniem tak/nie. Nie pojawi się ono również gdy wskrzeszamy osobę która jest naszym przyjacielem .przyjaciele.
2019-09-29
Aktualizowane: 2019-09-29 14:10:31, Fris
- Poprawione: Ostatnie zmiany z bardem spowodowały problemy z rzucaniem blesów, teraz nie powinno być z tym problemów. - Zmienione: Blesy barda będą się nakładały na efekty magicznych przedmiotów i na czar protection maga.
2019-09-28
Aktualizowane: 2019-09-29 14:24:59, Fris
- Zmienione: Modlitwa gniew paladyna trwa teraz 10 minut. - Zmienione: Bard nie stanie się kryminalistą za danie bonusów osobie o przeciwnym statusie. - Zmienione: Wilkołak w postaci wilka może się ukryć od 30 zręczności. - Zmienione: Przyspieszony przyrost umiejętności, który trwa od poniedziałku do soboty między godziną 16 a 24, będzie też w niedziele. - Zmienione: W magicznym loocie nie powinny pojawiać się śmieciowe przedmioty tj. przedmioty do umiejętności magicznych, których to mag nie może założyć lub przedmioty nie magiczne. Hełmy i rękawice będą tylko umiejętności obrona. Bronie którym wylosuje się szansa na umiejętność będą miały tylko umiejętności zależne od ich typu np. miecz będzie mógł mieć tylko umiejętność walki mieczami. - Poprawione: Magiczny loot z potworów będzie rósł wraz z ich wiekiem. - Poprawione: Mapy skarbów (zawartość skrzyni) mają teraz loot równy lub lekko lepszy od tego co mogą dać potwory go pilnujące.
2019-09-22
Aktualizowane: 2019-09-22 22:54:54, Fris
- Zmienione: Osoba grabiąca zwłoki postaci z tego samego konta nie zostanie ogłoszona kryminalistą. - Zmienione: Straż miejska nie będzie ścigała we wszystkich miastach za wejście na wierzchowcu do budynku lub na schody budynku. - Zmienione: Zwłoki zabitego wierzchowca przez straż zostaną przeniesione w pobliże strażnika by nie leżały na terenie budynku. - Zmienione: Zmniejszono ograniczenie wiekowe na zadania gildyjne poziomu 3 i 4 z 21 lat do 20. - Zmienione: Osoba w postaci ducha będzie mogła przejść przez już otwarty portal w przypadku gdy została zabita przed chwilą. - Zmienione: Portale z tabelką dostały blokadę na pvp czyli: „musisz ochłonąć po walce”. - Poprawione: Czas aktywności tabelki z pytaniem o wskrzeszenie został skrócony do 5 sekund.
2019-09-15
Aktualizowane: 2019-09-15 23:08:33, Fris
- Zmienione: Zmienił się sposób wsiadania na łódź. Teraz można to zrobić tylko poprzez dwuklik na deskę. - Zmienione: Rozkładanie i zwijanie łodzi jest teraz natychmiastowe, ale wsiadanie na nią trwa 15 sekund. - Zmienione: W oknach wytwarzania umiejętności rzemieślniczych pole „Ilość wyjątków” będzie miało wartość startową 1. - Zmienione: Ilość złota w loocie potworów została zwiększona, a stworzenia takie jak neutralne zwierzęta dostały loot złota. - Zmienione: HappyHour czyli zwiększony przyrost umiejętności z godziny 19, został wydłużony do północy, a rozpoczynać się będzie o godzinie 16. - Zmienione: Potwory (strażnicy) z zadań gildyjnych wrócą się na miejsce zadania gdy zaatakuje je straż miejska. - Zmienione: Czas na ukończenie zadań gildyjnych z 4 i 5 poziomu został wydłużony do 7 dni realnych. - Zmienione: Statcap do .gain start został obniżony do 90. - Zmienione: Plecaki startowe, czyli te które postać dostaje wraz z zieloną zbroją nowicjusza, rozpadną się gdy postać ukończy 21 lat, a ich zawartość wysypie się do plecaka postaci. Nie da się też włożyć do nich innych przedmiotów niż bless. - Zmienione: Zmniejszone zostały kary za makroczeki i kryminalistę do 3 godzin. - Zmienione: Kara za morderce w party została usunięta. - Zmienione: Ciężar złotych monet został znacząco zmniejszony. - Zmienione: Znacząco zwiększone zostały gainy inteligencji u maga i jego podklas. - Zmienione: Ilość strzał i bełtów u łucznika i zaopatrzeniowca została zwiększona do 500. - Zmienione: Znacznie zwiększono wydobycie czarnych pereł. - Poprawione: Podczas oczekiwania na wskrzeszenie na łodzi nie trzeba już stać nieruchomo.
2019-09-07
Aktualizowane: 2019-09-07 13:06:25, Fris
- Poprawione: Nie da się już wkładać innych przedmiotów niż zblesowane do plecaków które postać dostaje na start. A wszystkie zwykłe przedmioty które już w nich są wysypią się do plecaka postaci. - Poprawione: Licznik gainów z .gain start nie powinien już być ograniczony do 7.
2019-09-05
Aktualizowane: 2019-09-05 00:10:27, Fris
- Poprawione: Gainy z gildii powinny się już kumulować prawidłowo. - Poprawione: Licznik morderstw powinien już działać prawidłowo. - Poprawione: Strażnik Bram Piekielnych i Starożytny Wampir mają lepszy loot magicznych przedmiotów.