- Dodane: Bilet stajennego zapisze informacje o zapamietanym wierzchowcu oraz zapamietanych pojemnikach wydobywczych jako juki przechowywanych zwierzakow. - Dodane: Mozliwość ustawienia kilku pojemników/juk jako pojemnik wydobywczy. Przedmioty będą automatycznie pozycjonowane w jukach/pojemnikach. Aby wyczyscić listę, użyj .pojemnik wyczysc - Dodane: Pojemniki kupcow maja większą pojemnosc dwukrotnie. - Dodane: Drzwi będą się teraz otwierać nawet jak postać stoi bokiem do nich. Jednakże nie, jak tyłem. - Zmienione: Scinanie drzew - po wycelowaniu w siebie, nastąpi próba odnalezienia drzewa w zasięgu 1 kratki. - Zmienione: działanie .wylej zostało przyspieszone znacznie. - Zmienione: Informacje o butlach i typie kega jest teraz w opisie przedmiotu. - Zmienione: Kolorowe kropki w oknach rzemiosła przy przedmiotach nie oznaczaja już poziomu dla zamówień. Oznaczają teraz trudność wykonania danego przedmiotu indywidualnie. - Czerwona: oznacza, że bedziemy odnosić częstą porażkę próbując wykonac przedmiot z bieżącym poziomem rzemiosla posiadanego przez probującego. - Pomarańczowa: Szansa jest już bliższa sukcesu, jednakże nadal mała. - Żółta: oznacza większą szansę choć nadal około 50%. - Zielona: oznacza w większości sukces. - Niebieska: oznacza małą szansę na porażkę oraz fakt, że za wykonanie tego przedmiotu umiejętność nie będzie już rosnąć tak szybko. - Jest jeszcze jedna kropka od teraz. Jasno-niebieska kropka ponizej przycisku oznacza, iz przedmiot jest ogólnie możliwy do wytworzenia w wyjątkowej jakości. Rzemieślnik może wytworzyć takowy po spełnieniu wielu innych warunków oczywiście.
2025-02-25
Aktualizowane: 2025-02-25 10:45:01, Mephisto
- - Zmienione: Powiększone zostały pojemności wielu skrzynek. Zabezpieczone w domu oraz metalowe skrzynie maja większą pojemność. Duza klatka natomiast ma pojemność 4x wiekszą niz plecak. Podobnie z pozostałymi klatkami, ktore teraz maja pojemność większą od plecaka choć stopniowo mniejszą zaleznie od wielkości. - - Dodane: Informacje o ładunkach różdzek oraz poziomie i naładowaniu magicznych przedmiotów do opisu.
2025-02-24
Aktualizowane: 2025-02-24 18:20:48, Caniball
- - Dodane: bagna przy miescie Ziren - - Dodane: nowe stworzenia na bagna jak rowniez w jaskini gdzie pojawil sie wierzchowiec. - - Zmienione: wejscie despice - - Zmienione: zmiany wymagaja pobrania nowej paczki MW-UO_2.0.7z. ktora posiada wszystkie niezbedne pliki.
2025-02-24
Aktualizowane: 2025-02-24 10:25:58, Mephisto
- Dodane: nowe opisy do przedmiotów jadalnych. Infomacja o porcjach bedzie teraz widoczna w opisie oraz jakie i ile składników odzywczych dany przedmiot uzupełnia. - Dodane: nowy opis dla przedmiotów zużywalnych. Kondycja będzie wyświetlana w opisie zawsze. - Zmienione: Górnictwo - podczas kopania górnik będzie tez szukał rudy w swoim pobliżu po tym jak zabraknie we wskazanym miejscu. Iteracje kopania są dłuższe. Można to wyłączyć poprzez .ustawienia (wydobywaj tylko raz).
2025-02-22
Aktualizowane: 2025-02-23 02:22:32, Mephisto
- Zmienione: Zamowienia rzemeslicze zostaly zaktualizowane dla: Stolarza, Druciarza, Platnerza, Kowala oraz Krawca. Wszyscy mają odpowiedniego poziomu przedmioty oraz zazwyczaj cos do wykonania z materiału. - Zmienione: Cena za zamowienie jest widoczna teraz przy pobieraniu owego. - Zmienione: Groza Mrocznego Rycerza jest teraz rzucana dwa razy dluzej oraz widoczna od poczatku rzutu. - Zmienione: Wiele zamówien zostało zrewidowanych na produkty jak i wydobywczych. - Nowość: Bxtr dołącza do ekipy na okres probny jako PageMaster i tester. - Dodane: Przycisk Zrealizuj oraz Zniszcz (po wykonaniu) do gumpa od biletów zamówień. Używając przycisku, zlecający również będzie zbierał przedmioty z jucznych zwierzaków przed sklepem (zasięg dość duży). Nie trzeba przerzucać ręcznie, można oddawac zamówienia bez problemu sprzedawcom wewnątrz budynków.
2025-02-19
Aktualizowane: 2025-02-19 17:06:25, Mephisto
- - Zmienione: Gainy umiejętności Prowokacja, Uspokajanie, Oczarowanie zostały zwiększone nieco ponad dwukrotnie. - - Zamowienia rzemieślnicze jak i wydobywcze będą miały znacząco większy gain za wykonane przedmioty z lepszych materiałów. Pojawiło się równiez więcej takowych na wyższych poziomach z niewielkimi ilościami do wykonania. - - Zmienione: Gainy ogólnie zostały lekko zmodyfikowane i ujednolicone. Niektóre umiejętności mogą rosnąć wolniej. Staty za zabijanie natomiast rosną najmocniej przy zabijaniu wodzów oraz silnych potworów zaczynając od ok. dużego smoka. Należy pamiętać, aby być w party jak bijecie razem. Inaczej tylko jedna osoba dostanie gain. - - Dodane: Kensai i Barbarzyńca od 75% bazowej wartości umiejętności potrafią parować ciosy bronią dwuręczną przy użyciu Obrony. Szansa na sparowanie jest jednak mniejsza niz tarczą o 15%. - - Zmienione: Eliksiry Barbarzyńcy oraz Kensaia wymagać będą od teraz napełnienia. Kazda mikstura ma 20 ładunków maksymalnie. Jeden ładunek na jedno wypicie. Napełnić eliksir można poprzez miksturę napełnienia. Jest to prosta mikstura wykonywana przez alchemika od 40%. Wymaga podstawowych składników. Jedno użycie mikstury napełni wybrany eliksir o 5 ładunków aż do maksimum. - - Zmienione: Szał bitewny nie ma cooldowna. Wartości dodanych bonusów zmieniły się, choć nadal są mocne. Czas trwania to 10minut, jednakże nie wszystkie bonusy tyle trwają. Bonus do zycia, staminy oraz odporności na magię trwa ok 4minut. Należy użyć mikstury ponownie w celu odświeżenia. Bonusy wszystkie są odświeżane po uzyciu mikstury. Bonus do obrażeń od broni dwuręcznej jest widoczny rowniez w buffach. - - Zmienione: Okrzyk bitewny nie będzie paraliżował osób o podobnym statusie do rzucającego. Czas rzucania został przyspieszony. Okrzyk działa jak zwyczajny paraliż. - - Zmienione: Regeneracja - zmienione działanie całkowicie. Czas picia jest niemal natychmiastowy. Regeneruje do 5 razy zawsze po ok 30pkt co ok 3s przy 100% umiejetnościach. Regeneruje staminę również kilka pkt co 3s. Można użyć raz na 20s. - - Dodane: Barbarzyńca - Okrzyk Bojowy - Barbarzyńca ma możliwość użyć tego okrzyku, aby wszyscy w drużynie stojący w pobliżu otrzymali buff do many, staminy i hp. - - Zmienione: Kensai - Naturalny pancerz działa teraz ok 7minut i daje 20 pancerza. Można natomiast użyć eliksiru drugi raz i nałożyć dodatkowe 7 minut buffa na okolo 10 dodatkowego pancerza. - - Zmienione: Kensai - Wyciszenie - działa analogicznie do regeneracji u Barbarzyńcy. Szybkie rzucenie, cooldown 20s. Dobra regeneracja. - - Zmienione: Kensai - Riposta - przyspieszone wrzucanie, ale cooldown 5m. Czas dzialania ok 1m - - Zmienione: Kensai - Mobilizacja - dziala na wszystkich w drużynie zwiększając umiejętność bojową o ok 8%. - - Zmienione: Kensai - Niszczycielskie ciosy - czas trwania ok 2m i szansa na rozbrojenie ok 20%.
2025-02-17
Aktualizowane: 2025-02-17 20:17:18, Mephisto
- - Zmienione: Gainy za zamówienia są uzalezione teraz znacznie mocniej od poziomu zamówienia. Gainy statów natomiast zaczynają się od 50% umiejetności.
2025-02-16
Aktualizowane: 2025-02-16 18:52:05, Caniball
- - Dodane: Przywrocono mape Malas. - - Dodane: Strefe NoPvP, rozmiar strefy siega az do wyspy ( wlacznie z nia )lezy miedzy Luna a Ziren. - - Zmienione: Miasto umbra zostalo znacznie zmienione (jest miastem Ziren) nalezy do srefy NoPvP. - - Dodane: Wejscie do Ziren lezy w Mistas - - Dodane: Miasto Ziren posiada podstawowych NPC oraz ograniczone mozliwosci wydobywcze, nie mamy w planach dodawac wiecej, ma to na celu uchronic inne miasta. - - Zmienione: Po zabiciu Championa wszyscy z komnaty zostana przeniesieni do Ziren dotyczy to rowniez portalu wyjscia. - - Dodane: Nowa paczka do pobrania w dziale Download.
2025-02-15
Aktualizowane: 2025-02-15 12:32:04, Mephisto
- - Zmienione: Łowca: Rozproszenie strzał oraz wybuchająca strzała nie będą atakować automatycznie osób o podobnym statusie do atakującego. Należy wskazać takiego potwora lub osobę bezpośrednio w celu ataku. - - Zmienione: Zwiększone gainy o 10% za walkę w drużynie. Aby dostać zwiększone gainy, ktoś z party musi razem walczyć. - - Zmienione: Wampir: Krwawy Pancerz - wydłużone działanie do ujednoliconych 10m oraz można odświeżyć przy użyciu. Przyspieszone rzucanie zaklęcia. - - Zmienione: Wampir: Wysysanie życia - usunięty cooldown. Czas buffa i tak był dłuższy niż cooldown. Zwiększone wysysanie życia do ok 25% zadawanych obrażeń. - - Zmienione: Wampir: Ognista krew - zwiększone obrażenia względem potworów. Dzialanie zostało lekko zmienione. Możliwe jest podpalenie do 5 ładunków co 30s jednego celu. Krew pali sie do 4 razy i obrażenia z każdą iteracją są lekko zmniejszane. Ponadto gdy potwór/gracz rusza sie to krew pali mocniej. Usunięto równiez ograniczenia. Mozna używać z tarczą i magiczną bronią. - - Dodane: Nowe gainy za sam fakt zabicia potworów. Poczynając od ettina kończąc na mrocznym ojcu. Gainy będą dodawane dla każdego w drużynie po zabiciu potwora. Zalecane jest bycie w party podczas zabijania dla zyskania dodatkowego gaina. Gainy zależne są od siły potwora. Znaczący przyrost bedzie przy ciężkich stworach jak wyrm czy exodus nie mowiąc juz o championach. Gainy dodawane są do umiejętności bojowych, magicznych i podklasowych danego osobnika dodatkowo z gainem stata zawsze.
2025-02-14
Aktualizowane: 2025-02-14 09:43:40, Mephisto
- Zmienione: Czas do osiągnięcia kolejnego poziomu StatCapa został lekko obniżony. Zaczynając teraz od 21 lat, co każde 2 lata gracz dostanie 3 pkt statcapa do ok. 45 lat osiągając maksimum. - Zmienione: Czas mordercy będzie poprawnie wyświetlał się w informacjach. - Zmienione: Zwiększony czas dzialania efektu z wypicia krwi przez wampira. Dodatkowe bonusy zaleza tez od umiejętności. - Poprawione: Czas trwania runy Berserka. - Zmienione: W przypadku nakładanego buffa, będzie on widoczny w ikonkach z dodaną wartością i czasem nałożonego. Po upływie wroci do bazowej wartosci i czasu. - Dodane: Ikona buffa dla Krwistego Pancerza