- Poprawione: Szał Bitewny paladyna oraz Mobilizacja kensaia dają już bonus do Walki Toporami.
2008-06-23
Aktualizowane: 2008-06-23 04:38:51, guniu
- Poprawione: Zablokowane prowokowanie stworów na miastowe NPCe. - Zmienione: Została zmniejszona szansa na sprowokowanie niektórych silniejszych NPCów.
2008-06-22
Aktualizowane: 2008-06-22 17:51:15, Secoh
- Zmienione: Narzędzia do kopania skarbów zastąpione zostały łopatą. Zasięg kopania skarbu uzależniony jest od rodzaju rudy jak i jakości z jakiej wykonana jest łopata. - Zmienione: Wyłączona została możliwość zatrucia oraz wyssania krwi wampirom z wulkanu. - Dodane: W kilku zaśnieżonych miejsach pojawiły się Yeti.
2008-06-20
Aktualizowane: 2008-06-20 18:45:39, guniu
- Poprawione: Od teraz Npce nie czarujące, które powinny mieć jakąś magiczną właściwość według działu Npece – będą miały ją naprawdę. Dla przykładu: Mecha Kat ma wrodzoną umiejętność czarowania (Energy Bolt) – to nie działało do tej pory, teraz już będzie.
2008-06-01
Aktualizowane: 2008-06-01 13:00:30, Secoh
- Dodane: Odkryto nowy loch w Buccaner's Den - mieście dla początkujących.
2008-05-26
Aktualizowane: 2008-05-26 03:40:02, guniu
- Poprawione: Można już się przemieszczać między Buccaneer's Den a Nujelm w świecie młodych.
2008-05-04
Aktualizowane: 2008-05-04 20:06:57, guniu
- Zmienione: Jeśli osoba, która chce przejść przez portal druida, nie ma dodanego do przyjaciół druida, który rzucił ten portal, musi czekać na przeniesienie. - Poprawione: Paladyn w drużynie Gerwazjan może już używać swoich modlitw. - Poprawione: Można już ćwiczyć walkę bronią treningową, jeśli mamy umiejętność Taktyka powyżej 70%, a samą walkę poniżej tego poziomu. - Poprawione: Kosa wymaga 60 siły, aby ją założyć.
2008-04-21
Aktualizowane: 2008-04-21 20:51:22, Secoh
- Nowość: Do ekipy powrócił Elfin.
2008-04-15
Aktualizowane: 2008-04-15 00:17:07, guniu
- Zmienione: Zwiększona została bierna regeneracja życia Barbarzyńcy. - Zmienione: Szał Bitewny barbarzyńcy nie zabiera już staminy przy klątwie, daje plus do obrony, oraz szanse na zadanie większych obrażeń z dwuręcznych broni. - Zmienione: Powstrzymanie barbarzyńcy nie zwiększa już obrony, za to plus do umiejętności Obrony jest większy.
2008-04-12
Aktualizowane: 2008-04-13 01:14:54, guniu
- Zmienione: System barbarzyńcy. Od teraz ma 6 eliksirów, ćwiczenie umiejętności do 60% odbywa się po staremu (poprzez picie eliksirów), od 60% rośnie podczas walki z NPC’ami będąc pod wpływem Szału Bitewnego. - Zmienione: Zwierzęcy Instynkt barbarzyńcy nie wyśledzi już osób ukrytych. - Zmienione: Działanie Szału Bitewnego barbarzyńcy (połączony ze starą Furią). - Zmienione: Zwiększona została bierna regeneracja życia Barbarzyńcy i Kensaia. - Zmienione: Można już zatruwać Lajatang i No-Dachi. - Zmienione: Skrócony został czas czarowania czaru Mind Blast. - Poprawione: Zablokowane ćwiczenie walki na manekinach trzymając w ręce nóż do skór, czy inne tego typu przedmioty. - Zmienione: Tarcze paladyna i mrocznego rycerza można naprawiać tylko z mistyku. - Zmienione: Zwiększona lekko szansa na odczytanie legendarnej mapy skarbów, w zależności od umiejętności Kartografii powyżej 100.