- Zmienione: Losowość pojawiania się strażników w Ognistym Portalu. - Zmienione: Jubilerzy informują: ceny kamieni szlachetnych stabilizują się! Zapraszamy do naszych sklepów!
2014-02-23
Aktualizowane: 2014-02-23 23:28:03, Mephisto
- Dodane: NPC miastowe wrocily do miasta Montor. Przy okazji dodane brakujace. - Dodane: Skrzynka pocztowa w Montor. - Dodane: Magazynier obok banku w Skara Brae. - Poprawione: Wydmuchiwanie ze szkła - mając powyżej 100% alchemii wydmuchuje się od 5 do 10 przedmiotów (np. butle) na raz lub od 1 do 5 na raz (np. flaszki). Przedmioty, które się nie łączą nadal mozna wydmuchać tylko jedną sztukę na raz. - Zmienione: Ilość tworzonych mikstur w alchemii poprzez kocioł to teraz od 1 do 5 zależnie od umiejętności bazowej oraz od 5 do 10 zaleznie od umiejętnosci powyzej 100%.
2014-02-22
Aktualizowane: 2014-02-22 19:37:54, Mephisto
- Zmienione: Szansa na przerzucenie na właściciela atakowanego peta jest teraz zależna od siły atakującego potwora jak i jego zywotności. Im mniej ma HP, tym szybciej zainteresuje sie masterem. - Zmienione: Posiadając powyżej 100% drwalstwa ma się więcej szansy na znalezienie martwego drzewa oraz można wyciąć na raz aż do 4 kłód więcej. - Zmienione: Ilość przetwarzanych przedmiotów takich jak zioła (przy cięciu) czy skóry od teraz zależy mocniej od umiejętności powyżej 100% (od 80 do 100). - Zmienione: Rybactwo - mając więcej niż 100% umiejętności ma się większą szansę na wyłowienie lepszych ryb oraz większą szansę na znalezienie czarnego wrzosu. - Zmienione: Rolnik posiadając powyżej 100% farmerstwa będzie więcej ścinać oraz szybciej mielić mąkę. - Zmienione: Kryzys na rynku kamieni szlachetnych!!! W wyniku przesytu ilości kamieni, jubilerzy obniżają ceny dwukrotnie.
2014-02-21
Aktualizowane: 2014-02-23 14:22:17, Mephisto
- Zmienione: Koszt naprawy przedmiotów został trochę zmniejszony. - Zmienione: Pety tamera będą tracić mniej many, ale za to mogą się leczyć max raz na 8 sekund. - Zmienione: Siła uderzenia najlepszych potworów została uregulowana, tak że możliwe jest ustanie chociaz chwili przez dobrego wojownika. - Zmienione: Zwiekszona szansa na znalezienie zagubionych przedmiotów.
2014-02-20
Aktualizowane: 2014-02-20 22:52:13, xaw
- Poprawione: Można już dodać runo na wstrzymanie przemiany do worka na runy.
2014-02-19
Aktualizowane: 2014-02-19 23:34:57, xaw
- Nowość: Dodana została nowa runa dla wilkołaka na wstrzymanie przemiany
2014-02-17
Aktualizowane: 2014-02-17 22:40:09, xaw
- Poprawione: Można już wytwarzać mikstury rozporszenia w kotle.
2014-02-16
Aktualizowane: 2014-02-16 15:24:14, Mephisto
- Poprawione: Tamer i jego pety nie jest już niezniszczalne. W trakcie walki potwory będą bardziej interesowac się masterem petow lub innymi graczami aniżeli samymi petami. Poza tym nie zostało nic zmienione w zmianie wroga przez potwory. - Poprawione: Pety tamera posiadające magie nie są już niesmiertelne. Tracą mane 4x szybciej w związku z tym mogą przestać się leczyć w pewnym momencie. - Zmienione: Wiatrak Mrocznego Ojca został zmieniony. Zabiera teraz manę i staminę zamiast zadawać obrażenia. Jego ogólne obrażenia z ręki zostały lekko zmniejszone, tak że dobry wojownik ma szansę ustać chwilę. - Poprawione: Rzucanie mikstur przez przeszkody było czasem możliwe, już nie bedzie. - Poprawione: Płatnerz może juz rozłożyć kowadło z deeda.
2014-02-10
Aktualizowane: 2014-02-10 08:46:43, Mephisto
- Zmienione: Zużycie zbroi podczas walki zależy teraz od zadawanych obrażeń. Im większe, tym szybsze zużycie.
2014-02-08
Aktualizowane: 2014-02-08 00:22:01, Mephisto
- Nowość: Dodana została nowa płytowa smocza zbroja. - Nowość: Dodana została nowa mikstura rozproszenia. Mikstura ta potrafi rozproszyć ścianę z kamienia oraz ścianę energii. - Zmienione: Mikstura wybuchowa potrafi teraz zniszczyć ścianę z kamienia. - Poprawione: Zamówienia specjalne będą już rozdzielane dla płatnerza i kowala. - Zmienione: Ogniska rozpalone poprzez umiejętność obozowania będą teraz wolniej leczyć stosunkowo do ilości rozpalonych ognisk w pobliżu.