|
|
Bllood | 2007, lut 21 10:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, mar 14
Lezak | |
Ja tylko "bawilem sie" z tym skryptem, probowalem dojsc do tego, ale mi nie wyszlo poniewaz nie mam wystarczajacej wiedzy na temat pisania skryptow Poprostu jestem zielony. Czy bedziesz tak dobry i mi "skleisz" ten skrypt ? Prosze bardzo.
Oprocz tego chcialbym jeszcze miec w skrypcie na majstra - anatomie... bardzo by mi sie przydala.
set %jj 0set %tryb 0;tryb 0 hid co dwa przedmioty ;tryb 1 hid opoznia druciarza set %okno IOIB set %czass 99 event sysmessage WYBIERZ RUDE set #targcurs 1 czo: wait 1s if ( #targcurs = 1 ) goto czo else set %ruda #ltargetid } set #scnt 11 set #scnt 100 loop: scanjournal 1 if #scnt > 10 || your in #journal || zniszczyles in #journal || stworzyles in #journal {
event sysmessage %jj gosub drut } goto loop
sub drut { if %czass > 110 set %czass 99 scanjournal 1 if You_must in #journal { set %czass %czass + 3 deletejournal } set #scnt 0finditem JTL if #findid = X { event sysmessage NIE MASZ NARZEDZI halt } set #lobjectid #findid event macro 17 hihi: if #scnt > 7 return wait 5 target 6s if #targcurs = 0goto hihi set #ltargetid %ruda set #ltargetkind 1 event macro 22 czas: if #scnt > 7 return wait 1 if ( #contsize = 500_460 ) goto click click 77 390 } else goto czas } return sub anatomia { if #scnt2 > %czass { set #scnt2 0event macro 13 21 } } return sub anatomia { uko: wait 2 if #scnt2 > %czass { set #scnt2 0event macro 13 21 } else goto uko } return |
|
Bllood | 2007, lut 20 09:41 | 2007, lut 20 11:25
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, mar 14
Lezak | |
Probowalem cos zrobic z skryptem na ostatnia cyznnosc + anatomie. Lecz brak mi w tym kilku rzecz - mianowicie by klikal na wybrana osobe przy robieniu anatomii i by robil ja po przed kazdym lub po kazdym uzyciu kilofa. Czy mglby ktos poprawic to dzielo ?
initevents anatomia: event macro 1 0 .um anatomia set #lobjectid #findid event macro 22 wait 50 goto kilof kilof: finditem npf C_ if #findkind = -1 halt if #findkind = 1 { ignoreitem #findid wait 50 } set %licz 0set #lobjectid #findid event macro 17 target 4s event macro 22 wait 10 goto anatomia |
|
Bllood | 2007, mar 12 18:35
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, mar 14
Lezak | |
Ten skrypt mi nie dziala moglby ktos go poprawic ? otoz - gdy kaze mi stanac w rogu a potem na przeciwleglym rogu skrypt sie wylacza - "Koniec"
;Autor: [nGz] ;%Roslina moze miec wartosc jedna z nastepujacych: dynia, arbuz, marchewka, cebula, rzepa, salata, kapusta, kukurydza, len, chmiel, pszenica, bawelna. ;%Skill 0-nic, 1-Anatomia, 2-Madrosc, 3-Wiedza o zwierzetach, 4-Ukrywanie, 5-Wiedza o broni, 6-Wykrywanie. ;%SkillPowtorzenia - okresla co ktora probe scinania ma robic skilla umyslowego (domyslnie 1 - co kazde scinanie).
;====================== set %Roslina marchewka set %Skill 1 set %SkillPowtorzenia 1 ;======================
set #sysmsgcol 0event sysmessage Stan na ktoryms rogu prostokata w ktorym ma szukac rosliny i wcisnij play w euo. pause set %Xe #charposx set %Ye #charposy event sysmessage Teraz stan na przeciwleglym rogu tego prostokata i wcisnij play. pause set %Xs #charposx set %Ys #charposy set #lpc 200 if %Skill 0{ set %LicznikPowtorzen %SkillPowtorzenia set %CelSkilla 0 if %Skill = 1 set %SkillName Anatomia if %Skill = 2 set %SkillName Madrosc if %Skill = 3 set %SkillName AnimalLore if %Skill = 4 set %SkillName Ukrywanie if %Skill = 5 set %SkillName ArmsLore if %Skill = 6 set %SkillName Wykrywanie } set %null set %bok1 %Xs - %Xe abs set %bok2 %Ys - %Ye abs if %bok1 > %bok2 { set %n_start %Ys set %n_end %Ye set %m_start %Xs set %m_end %Xe } else { set %n_start %Xs set %n_end %Xe set %m_start %Ys set %m_end %Ye } tile Init for %n %n_start %n_end { set %Row 0 for %m %m_start %m_end { gosub ZapiszXY tile Cnt %x %y for %i 1 #tilecnt { tile Get %x %y %i if %Roslina in #tilename && ( Background in #tileflags || #tileflags = %null ) { set #lpc 10 gosub Podejdz if #result gosub Scinaj else { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie udalo mi sie dostac do rosliny. set #sysmsgcol 0 event sysmessage Szukam nastepnej. } set #lpc 200 if %Row = 0 set %Row 1 break } } } if %Row = 1 { set %temp %m_start set %m_start %m_end set %m_end %temp } } set #sysmsgcol 0event sysmessage Koniec. halt
sub ZapiszXY if %bok1 > %bok2 { set %x %m set %y %n } else { set %x %n set %y %m } return
sub Podejdz Idz: set %JIndex #jindex event pathfind %x %y #tilez set %Timer #scnt2 + 15 repeat if %Timer < #scnt2 goto Idz scanjournal 1 until ( #journal = Pathfinding! || #journal = Can't_get_there ) && #jindex %JIndex if #journal = Can't_get_there return #false set %Timer 0set %Char_x_old -1 set %Char_y_old -1 repeat if %Timer < #scnt2 { if %Char_x_old = #charposx && %Char_y_old = #charposy goto Idz set %Char_x_old #charposx set %Char_y_old #charposy set %Timer #scnt2 + 40 } until #charposx = %x && #charposy = %y return #true
sub Scinaj PetlaScinania: if %LicznikPowtorzen = %SkillPowtorzenia && %Skill 0 gosub %SkillName if %Skill 0 set %LicznikPowtorzen %LicznikPowtorzen - 1 if %LicznikPowtorzen |
|
Cannibal | 2006, mar 10 23:58
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 6
Skarżysko | |
Troche skryptow mozna sciagnac stad
http://www.sn00p.republika.pl/
|
| adzia!
|
Cannibal | 2006, kwi 20 16:13
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 6
Skarżysko | |
Ukrywanie to chyba 2 linijki textu.
event macro 13 21 wait 10
|
| adzia!
|
Cannibal | 2006, lis 15 21:18 | 2007, lut 15 12:29
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 6
Skarżysko | |
Anatomia:
initevents start: event macro 13 2 wait 5 target 9s event macro 22 wait 5 goto start
prosciej sie nie da
|
| adzia!
|
Cannibal | 2007, sty 5 13:21 | 2007, sty 5 13:22
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 6
Skarżysko | |
Tworzenie lukow + anatomia. Nie wiem czyje autorstwo - kiedys przerobil mi SiMet a wczesniej dorwalem z tego tematu.
;zrob animal lore na zwierzaku i potem wlacz skrypt initevents set %zwierz #ltargetid set %profile 296_136 set %plecak #BACKPACKID finditem CKF_ZJF C_ , %plecak ;woreczek lub plecak if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage NIE MASZ WORKA sound C:missile.wav halt } else set %worek #FINDID start: finditem VLK C_ , %plecak ; znajduje piora w w plecaku if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage NIE MASZ PIOR sound C:missile.wav halt } else Exevent Drag #findid wait 10 Exevent Dropc %worek ;rzuca jedno piorko do plecaka wait 10 finditem SLK C_ , %plecak ;znajduje strzaly if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage NIE MASZ STRZAL sound C:missile.wav halt } else set #lobjectid #findid piora: finditem VLK C_ , %worek ; znajduje pioro w worku if #findkind = -1 goto piora set #ltargetid #findid event macro 17 0 ;last opbject target 2s event macro 22 0 ;last target luk: if #CONTSIZE = %profile { click 105 63 d wait 1 goto pat } else { goto luk } pat: scanjournal 1 if Stworzyles in #journal { wait 1 goto hid } if Zniszczyles in #journal { wait 1 goto hid } if Your_skill in #journal { wait 1 goto hid } else goto pat hid: set #ltargetid %zwierz event macro 1 ^ .um anatomia wait 1 target 3s event macro 22 wait 1 goto start
Robienie tepych strzal z klod (i nie tylko tepych strzal)
autor [U] start: event macro 17 target 5s event macro 22 wait 20 ;click 270 70 d ; ;weit 3s ; Przesuwanie paska tworzenia ;click 270 70 d ; lukow. ;weit 3s ; click 70 60 d ; Klikniecie w odpowiedni przedmiot do stworzenia 70 60- strzaly 150 60 kusza wait 9s ; Czas pomiedzy tworzeniem przedmiotu 8-9s optimum go to start
Jak nie dziala trzeba ustawic clicka a mysle ze z tym juz sobie kazdy poradzi.
|
| adzia!
|
canyou | 2010, lut 6 07:34 | 2010, lut 6 07:44
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, paź 16 |
siema mam problem z tym makrem , zawsze mi działało ok , a teraz czasem sie cos krzaczy i wywala klienta po komunikacie : "znalazlem drzewo o nazwie ohii" , nie zawsze ale dosc czesto moze ktos mi cos poradzi dzis zauwazylem ze klient sie nie wywala jak ten napis sie nie pojawi
;Autor: [nGz] ;Wersja 1.3 ;Wyszukuje drzewa w okreslonym zasiegu i podchodzi do nich. rzerzuca klody do juczniaka. ;Wazne jest aby nie miec nic zbindowanego pod klawiszami: Cursor Up, Cursor Down, Cursor Left, Cursor Right, Home, End, Page Up i Page Down, poniewaz euo uzywa ich do poruszania sie postacia. ;Lista nazw drzew: ;- drzewo ;- cedr ;- dab ;- orzech ;- wierzba ;- cyprys ;- cis ;- o'hii ;%Rodzaje_drzew - defaultowo drzewo_cedr_dab_orzech_wierzba_cyprys_cis_o'hii - okresla jakich drzew ma szukac, jesli chcesz tylko zwykle drzewa to zmien na drzewo, a jesli np. cyprysowe i ohii to zmien na cyprys_o'hii (te nazwy musza byc dokladnie takie same jak na liscie)(nie mozna uzywac spacji, zamiast tego stosowac "_" )(kolejnosc jest obojetna, nic nieznaczaca). ;%Skill - defaultowo 0 - nie robi nic miedzy scinaniami, 1 - Ukrywanie, 2 - Anatomia, 3 - Wiedza o broni, 4 - Wiedza o zwierzetach (po wlaczeniu play skrypt poprosi o wskazanie celu dla skilli, wiedze o broni robi na toporku). ;%Skill_powtorzenia - defaultowo 1 - okresla co ile powtorzen ma robic skilla. ;%Sciezka_do_wava - sciezka do pliku wav (nie moze zawierac spacji), ktory bedzie odgrywany przy zatrzymywaniu skryptu. ;%Max_waga - defaultowo 600 - jesli twoja waga przekroczy ta wartosc skrypt zatrzyma sie. ;%Max_odleglosc - defaultowo 13 - maxymalna odleglosc od postaci w jakiej beda szukane drzewa (czyli defaultowo przeszukuje kwadrat o boku 27, a postac jest w jego centrum)(jesli ta odleglosc bedzie za duza to nie bedzie w stanie dojsc do drzewa). ;================ set %Rodzaje_drzew o'hii set %Skill 1 set %Skill_powtorzenia 1 set %Sciezka_do_wava c:windowsmediaringin.wav set %Max_waga 600 set %Max_odleglosc 12 ;================ set %Id_plecaka_juczniaka 0gosub Wskaz_juczniaka set #lpc 200 set %Plecak_lamy_pelny 0if %Skill 0 set %Licznik_powtorzen %Skill_powtorzenia if %Skill = 2 || %Skill = 4 set %Cel_skilla 0tile Init if drzewo in %Rodzaje_drzew set %Rodzaje_drzew tree_ , %Rodzaje_drzew set %x_poczatek #charposx - %Max_odleglosc set %y_poczatek #charposy - %Max_odleglosc set %x_koniec #charposx + %Max_odleglosc set %y_koniec #charposy + %Max_odleglosc for %x %x_poczatek %x_koniec { for %y %y_poczatek %y_koniec { tile Cnt %x %y for %i 1 #tilecnt { tile Get %x %y %i if #tilename in %Rodzaje_drzew && Impassable in #tileflags { set #lpc 10 gosub Podejdz_do_drzewa if #result gosub Scinaj_drzewo else { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie udalo mi sie dostac do drzewa. set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Szukam dalej. } set #lpc 200 break } } } } sound %Sciezka_do_wava set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Przeszukiwanie skonczone. halt
sub Podejdz_do_drzewa set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Znalazlem drzewo o nazwie #tilename , #dot if %Id_plecaka_juczniaka 0 event macro 1 0 za mna deletejournal set %Uzyte_move_x_y 0Zacznij_isc: event pathfind %x %y #tilez set %Timer #scnt2 + 5 repeat if %Timer < #scnt2 goto Zacznij_isc scanjournal 1 if #journal = Can't_get_there return #false until #journal = Pathfinding! set %Timer 0set %Char_x_old -1 set %Char_y_old -1 repeat if %Timer < #scnt2 { scanjournal 1 if Zapisywanie_Stanu_Swiata in #journal || #journal = Pathfinding! { if #journal = Pathfinding! { scanjournal 2 if Zapisywanie_Stanu_Swiata in #journal goto Przeczekaj_zapis goto Omin_przeczekiwanie_zapisu } Przeczekaj_zapis: wait 90 continue } Omin_przeczekiwanie_zapisu: if %Char_x_old = #charposx && %Char_y_old = #charposy { if %Uzyte_move_x_y = 2 return #false gosub Uzyj_move_x_y if ! #result return #false goto Zacznij_isc } set %Char_x_old #charposx set %Char_y_old #charposy set %Timer #scnt2 + 30 } if #stamina < 1 && %Odleglosc > 1 { repeat gosub Oblicz_odleglosc until #stamina > 9 || %Odleglosc < 2 event pathfind %x %y #tilez } gosub Oblicz_odleglosc until %Odleglosc < 2 if %Odleglosc < 1 return #false return #true
sub Oblicz_odleglosc set %Odl_x %x - #charposx abs set %Odl_y %y - #charposy abs if %Odl_x > %Odl_y set %Odleglosc %Odl_x else set %Odleglosc %Odl_y return
sub Uzyj_move_x_y move %x %y 1 9s if #charposx = %Char_x_old && #charposy = %Char_y_old return #false set %Uzyte_move_x_y %Uzyte_move_x_y + 1 return #true
sub Scinaj_drzewo Petla_scinania_drzewa: deletejournal if %Licznik_powtorzen = %Skill_powtorzenia && %Skill 0{ if %Skill = 1 gosub Ukrywanie if %Skill = 2 gosub Anatomia if %Skill = 3 gosub Armslore if %Skill = 4 gosub Animallore } if %Skill 0 set %Licznik_powtorzen %Licznik_powtorzen - 1 if %Licznik_powtorzen %Max_waga { sound %Sciezka_do_wava set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Przekroczono maxymalna wage - %Max_waga halt } finditem fsf C_ , #charid if #findkind = -1 { sound %Sciezka_do_wava set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znaleziono Topora. halt } set #lobjectid #findid event macro 17 set %Timer #scnt2 + 5 repeat if %Timer < #scnt2 goto Toporek until #targcurs = 1 Celownik: gosub Ustaw_x_y_drzewa event macro 22 set %Timer #scnt2 + 5 repeat if %Timer < #scnt2 goto Celownik until #targcurs = 0set %Timer_scinania_drzewa #scnt2 + 110 if %Id_plecaka_juczniaka 0 && %Plecak_lamy_pelny = 0 gosub Przezuc_klody repeat scanjournal 1 if Stoisz_za_daleko in #journal || Nie_wiesz_jak_uzyc_te_przedmioty_razem in #journal || Nie_mozesz_tego_uzyc in #journal || To_drzewo_wyglada_juz_na_wystarczajaco_obciete in #journal return until s_troche_klod_i_wlozyl in #journal || Zniszczyles_klody in #journal || Zniszczylas_klody in #journal || Oddaliles_sie in #journal || Oddalilas_sie in #journal || %Timer_scinania_drzewa < #scnt2 goto Petla_scinania_drzewa
sub Ustaw_x_y_drzewa set #ltargetx %x set #ltargety %y set #ltargetz #tilez set #ltargetkind 3 set #ltargettile #tiletype return
sub Ukrywanie Skill_ukrywanie: event macro 1 0 .um ukr set %Timer #scnt2 + 2 repeat if %Timer < #scnt2 goto Skill_ukrywanie scanjournal 1 until ukryl in #journal || nie_udalo_Ci_sie_ukryc in #journal || Wrog_Cie_juz in #journal || Nie_uda_Ci_sie_schowac_wierzchowca in #journal return
sub Anatomia if %Cel_skilla = 0 gosub Wskaz_Cel Anatomii Skill_anatomia: event macro 1 0 .um ana gosub Obsluz_celownik_skilla if ! #result goto Skill_anatomia return
sub Armslore finditem fsf C_ , #charid if #findkind = -1 return set %Cel_skilla #findid Skill_armslore: event macro 1 0 .um bro gosub Obsluz_celownik_skilla if ! #result goto Skill_armslore return
sub Animallore if %Cel_skilla = 0 gosub Wskaz_Cel Animallore Skill_animallore: event macro 1 0 .um wie gosub Obsluz_celownik_skilla if ! #result goto Skill_animallore return
sub Obsluz_celownik_skilla set %Timer #scnt2 + 3 repeat if %Timer < #scnt2 return #false until #targcurs = 1 Celownik_skilla: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %Cel_skilla event macro 22 set %Timer #scnt2 + 2 repeat if %Timer < #scnt2 goto Celownik_skilla until #targcurs = 0return #true
sub Wskaz_Cel set #targcurs 1 set #sysmsgcol 1152 Wskaz_cel_skilla: if %1 = Animallore event sysmessage Wskaz cel dla Wiedzy o zwierzetach. else event sysmessage Wskaz cel dla %1 , #dot set %Timer #scnt2 + 90 repeat if %Timer < #scnt2 goto Wskaz_cel_skilla onhotkey ESC goto Wcisnieto_ESC until #targcurs = 0onhotkey ESC { Wcisnieto_ESC: set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie wskazales celu. halt } set %Cel_skilla #ltargetid return
sub Przezuc_klody Poczatek_przezucania_klod: finditem zlk C_ , #backpackid if #findkind = -1 return set %Id_klod #findid set %Stack_klod #findstack set %Kolor_klod #findcol Klody_Plecak_juczniaka_petla: finditem %Id_plecaka_juczniaka C_ , #charid if #findkind = -1 { finditem %Id_juczniaka if #finddist > 1 { Klody_Powiedz_podejdzcie: if #finddist > 8 { event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } event macro 1 0 podejdzcie set %Timer #scnt2 + 10 repeat if %Timer < #scnt2 goto Klody_Powiedz_podejdzcie finditem %Id_juczniaka until #finddist < 2 } set #lobjectid #findid event macro 17 goto Klody_Plecak_juczniaka_petla } ExDrag_klod: exevent drag %Id_klod %Stack_klod set %Timer #scnt2 + 25 repeat if %Timer < #scnt2 goto ExDrag_klod finditem %Id_klod C_ , #backpackid until #findkind = -1 finditem zlk C_ , %Id_plecaka_juczniaka set %Id_klod_w_plecaku_juczniaka 0for %k 1 #findcnt { if #findkind = -1 break set #findindex %k if #findcol = %Kolor_klod { set %Id_klod_w_plecaku_juczniaka #findid set %Stack_klod_w_plecaku_juczniaka #findstack break } } set %Cnt_drop_klod 0ExDrop_klod: set %Cnt_drop_klod %Cnt_drop_klod + 1 if %Cnt_drop_klod > 4 goto Poczatek_przezucania_klod exevent dropc %Id_plecaka_juczniaka set %Timer #scnt2 + 12 repeat if %Timer < #scnt2 goto ExDrop_klod scanjournal 1 if That_item_is_too_heavy in #journal { set %Plecak_lamy_pelny 1 return } if %Id_klod_w_plecaku_juczniaka = 0 finditem %Id_klod C_ , %Id_plecaka_juczniaka else finditem %Id_klod_w_plecaku_juczniaka C_ , %Id_plecaka_juczniaka until ( #findkind = 0 && %Id_klod_w_plecaku_juczniaka = 0 ) || ( #findstack = %Stack_klod_w_plecaku_juczniaka + %Stack_klod && %Id_klod_w_plecaku_juczniaka 0 ) goto Poczatek_przezucania_klod
sub Wskaz_juczniaka set #targcurs 1 set #sysmsgcol 1152 Wskaz_juczniaka: event sysmessage Wskaz juczniaka. set %Timer #scnt2 + 90 repeat if %Timer < #scnt2 goto Wskaz_juczniaka onhotkey ESC return until #targcurs = 0onhotkey ESC return set %Id_juczniaka #ltargetid Sprawdz_tego_juczniaka: finditem %Id_juczniaka if #findtype wn && #findtype bo { event sysmessage To nie jest ani kon ani lama juczna. return } if #finddist > 1 { if #finddist > 8 { event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } event macro 1 0 podejdzcie set %Timer #scnt2 + 10 repeat if %Timer < #scnt2 goto Sprawdz_tego_juczniaka finditem %Id_juczniaka until #finddist < 2 } set %Id_jakiegos_gumpa #contid set #lobjectid #findid event macro 17 set %Timer #scnt2 + 10 repeat until #contid %Id_jakiegos_gumpa || %Timer < #scnt2 finditem #contid C_ , #charid if #findtype zjf || #findid = #backpackid goto Sprawdz_tego_juczniaka set %Id_plecaka_juczniaka #contid return
|
| incognito = golblin _________________________________ A czy TY kliknales dzis w UO TOP Liste?! | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|