|
|
beggginer | 2008, cze 12 15:41 | 2008, cze 12 15:42
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
if #CONTNAME = generic_gump >= ( ( if #CONTNAME = generic_gump ) || ( Czujesz_sie_dobrze in #sysmsg ) )
|
| .
|
beggginer | 2008, lip 2 06:40
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
nie ma takiego skryptu, od czasu poprawy buga z drugim oswajaczem nie da sie zautomatyzowac tamerki
|
| .
|
beggginer | 2008, lip 9 06:44 | 2008, lip 9 06:44
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
>'=' w moim poscie oznacza 'zamien pierwsza czesc na druga czesc' '||' oznacza 'lub/albo', laczac nim dwa warunki bedzie wykonywac akcje gdy przynajmniej jeden z nich jest spelniony. skoro dzwoni przy makroczeku, zadzwoni tez przy makroczeku lub glodzie.
sprawdz czy dobrze przeklejasz
|
| .
|
beggginer | 2008, lip 12 20:59 | 2008, lip 12 20:59
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
- Sokulla napisal ci dobry przepis na makro, wykorzystaj go - pierwsze 2 linie mozesz wywalic - przy wyszukiwaniu dobrze sprawdzic, czy udalo sie cokolwiek znalesc - nie ma potrzeby wyszukiwania narzedzi i materialu co kazde zrobienie przedmiotu - dobrze jest ustawic #LTargetKind w makrze wykorzystujacym event macro 22 - nie masz zadnego opoznienia wykonywania skryptu (poza target 1s), wiec skrypt bedzie dzialal co chwile (wypadalo by dac jakis repeat until XXX in #sysmsg ew. nawet wait 10s) - euo moze wszystko co udostepnia ci sama ultima, plus drugie tyle (odnosnie Oka Smoka)
|
| .
|
beggginer | 2008, sie 25 08:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
jak usuniesz pierwsze 2 linijki oraz ostatnia, skrypt pod wzgledem funkcjonalnosci bedzie dzialal identycznie, a pod wzgledem szybkosci minimalnie szybciej; zamiast klikac (click) lepiej uzyc lastobject/event macro 17 (problem z zaslanianiem znika), tez pozdrawiam
|
| .
|
beggginer | 2008, wrz 21 15:40 | 2008, wrz 21 15:43
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
- 'msg za mna$' może ci wpisać tekst w makroczeka, event macro 1 0 tego nie zrobi - 'if #finddist 1' brakuje warunku logicznego (rowne, wieksze, mniejsze itd)
reszta wg odpowiedzi Sokulli, ja bym to napisal mniej wiecej tak (nie testowane w uo, 3 razy uderza, po czym robi anatomie; moze wymagac zmiany czasow przy waitach i ustalenia konkretnych id zwierzecia i manekina):
set %id_konia XXX set %id_manekina YYY
while ( #true ) { for %i 1 3 gosub uderz gosub anatomia }
sub uderz { set #lobjectid %id_manekina event macro 17 wait 4s return }
sub anatomia { set #ltargetid %id_konia event macro 13 1 target event macro 22 wait 1s return }
|
| .
|
beggginer | 2009, lut 19 09:27 | 2009, lut 19 09:33
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
musisz wczesniej zapisac sobie jakies zwierze pod np %celAnatomii (jest wiele makr ze 'wskaz cel' na poczatku, mozna wykorzystac), a potem zamiast event macro 13 21 zrobic sciezke anatomii (useskill anatomy / wait fortarget / set #ltargetid %celAnatomii / set #LTargetKind 1 / lasttarget), najlepiej jako osobny sub - wtedy w miejsce event macro 13 21 dajesz np. gosub anatomia
lista polecen event macro jest pod http://wiki.easyuo.com/index.php/Event_Macro
edit: zreszta, jest skrypt http://www.sn00p.republika.pl/lowienie_anatomia.txt, podmiana anatomii na woz jest kosmetyczna przeciez: 13 1 na 13 2)
|
| .
|
beggginer | 2009, mar 1 20:29
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
hm, deja vu, czy to trzeci temat z ta wypowiedzia?
|
| . | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|