|
|
beggginer | 2008, lut 6 16:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
set %pocz #jindex
petla: if ( #jindex >= %pocz ) { scanjournal %pocz if ( ( zywiolak in #journal ) || ( szlam in #journal ) ) event macro 4 4 Strazniku, zabij to scierwo! set %pocz %pocz + 1 } wait 0goto petla
|
| .
|
beggginer | 2008, lut 26 21:43
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
dobrze ze sa jeszcze osoby, ktore sa w stanie poznac choc podstawy euo, nie liczac tylko i wylacznie na innych
(bez pierwszych 2 i ostatniej linijki ww. skrypt bedzie dzialal identycznie)
mozna tez zrobic sobie makra w ultimie np F1 - useSkill Hiding, F2 lastObject/waitForTarget/lastTarget, a potem makro w euo:
key f2 wait 9s key f1 wait 1s
|
| .
|
beggginer | 2008, mar 8 20:55
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
hiding wyklucza skille umyslowe
|
| .
|
beggginer | 2008, mar 11 23:11
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
Kritana > Nicodemus
|
| .
|
beggginer | 2008, mar 25 14:01
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
http://sabik87.neostrada.pl/uo/macros/skrypty/alchemia-skill_umyslowy.txt
|
| .
|
beggginer | 2008, maj 2 16:09 | 2008, maj 2 16:10
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
W tej linii masz szukanie rudy (konkretnie zelaza) w plecaku: finditem ENK C_ , #backpackid
kody innych rud mozesz uzyskac przenoszac je w plecaku z miejsca na miejsce, a potem sprawdzajac w zmiennych euo LastAction/#LLIFTEDTYPE, albo 2klikajac na rudzie i sprawdzajac LastAction/#LOBJECTTYPE
|
| .
|
beggginer | 2008, cze 2 09:12 | 2008, cze 2 09:13
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
1) skrypty oparte glownie na goto ciezko sie analizuje, jeszcze gorzej modyfikuje 2) nie ma potrzeby sprawdzania co przebieg makra czy masz narzedzia czy nie, prawda? 3) makra oparte na waitach (wait 8s) maja to do siebie, ze jak bedziesz mial laga albo utracony pakiet to zwykle sie wywroca 4) robiac itemy narzedziami i materialami w skrzyni (najlepiej w securedboxie w domu, z uwagi na pojemnosc), wykonane przedmioty trafiaja do skrzyni, wiec nie ma potrzeby sprawdzania przeciazenia 5) zanim zaczniesz pisac makro, zrob sobie jego plan w subach, np:
gosub ustawianie_zmiennych_poczatkowych petla: gosub robienie_skilla gosub robienie_przedmiotu goto petla
sub ustawianie_zmiennych_poczatkowych [ustawianie narzedzi, materialu, celu do anatomii, reakcji na makroczeka, numeru skilla (np dla anatomii 1), definiowanie miejsc w gumpie dla roznych przedmiotow itd] return
sub robienie_skilla [wykonywanie skilla (event macro 13 %numer_skilla), czekanie az mina wszystkie napisy] return
gosub robienie_przedmiotu [uzywanie ustawionych juz narzedzi i materialu, klikanie na ustalone wczesniej miejsce] return
a dopiero potem pisz same suby - potem duzo latwiej je podmienic na cos innego, bez koniecznosci wgryzania sie co miales na mysli pol roku temu. Co dzieki temu zyskujesz? Milisekundy potrzebne na kazdorazowe przeszukiwanie plecaka i zapisywanie w zmiennych UO, z ktorych w przypadku dlugiego koxu robia sie sekundy, minuty, godziny...
Mysle, ze z tymi radami dasz rade sam poprawic swoje makro
|
| .
|
beggginer | 2008, cze 12 08:44 | 2008, cze 12 08:45
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
zmien w osiemnastej linii '13 1' na '13 16' (dopisz 6 na koncu), to bedzie na lowienie+madrosc
|
| . | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|