|
|
beggginer | 2009, kwi 6 15:37
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
a to cziterzy
|
| .
|
beggginer | 2009, sie 19 12:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
nie oplaca sie lowic siecia
|
| .
|
beggginer | 2009, gru 22 09:40 | 2009, gru 22 09:41
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
sprawdzanie moglbys robic za pomoca #jindex a nie samego scanjournal, jak w przykladzie 2: http://wiki.easyuo.com/index.php/ScanJournal (przy wielu napisach naraz sam scanjournal moze ci ominac to czego szukasz, i sie skrypt pogubi)
poza tym ladnie napisane
|
| .
|
beggginer | 2009, gru 23 13:03 | 2009, gru 23 13:07
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
#jindex pokazuje numer wpisu w journalu. journal z gry to zapominajac o grafice cos jak plik tekstowy z kolejnymi wierszami. kazdy nowy wpis to nowa linia.
#jindex powstal poniewaz np. scanjournal 2 skanuje konkretne linie (tutaj 2 od dolu), a z uwagi na to ze w journalu moga pojawic sie informacje nieprzewidziane jak pojawienie sie jakiegos obiektu (You see: COS), informacje pogodowe (A fierce storm aproaches), informacje z innych makr (event sysmessage) i cokolwiek innego, skrypty oparte na skanowaniu konkretnej linii w momencie zbyt wczesnego/poznego wywolania takiego skanowania moga cos pominac
przyklad 2 z http://wiki.easyuo.com/index.php/ScanJournal zapisany w pseudokodzie to:
zapisz aktualna ilosc wpisow w journalu w zmiennej tymczasowej powtarzaj w nieskonczonosc { jezeli zapisana ilosc w zmiennej tymczasowej jest mniejsza od aktualnego numeru wpisu w journalu { powieksz zm. tymczasowa o 1, otrzymujac informacje ktora pierwsza linia nie byla jeszcze przeskanowana przeskanuj te konkretna linie jezeli jest cos pasujacego, wykonaj jakas akcje } }
w jednym zdaniu, #jindex pozwala na 'przeskanuj wszystko z journala od wpisu X do aktualnego wpisu wlacznie, i we wszystkich tych wpisach szukaj Y'
|
| .
|
beggginer | 2009, gru 23 16:25 | 2009, gru 23 16:27
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
pamietaj ze 'wait 2' to 'czekaj 0,1s', a nie 'czekaj 2s'. te warunki ze sprawdzaniem czy walczysz nie wiem po co uzywasz, moglbys na stale miec w pasku gry #hits / #maxhits. przeciez nie zaszkodzi.
odnosnie przerobienia odpowiedzial RP
nie zapomnij zainicjowac zmiennej %leczenie jakas wartoscia na poczatku skryptu, 0 albo 1. uo w niektorych buildach ma problemy ze sprawdzaniem wartosci zmiennej, ktora wczesniej nie zostala zadeklarowana.
Seires, prawdopodobnie zamiast 'goto Uzycie_bandazy' wystarczy 'event macro 1 0 .lecz' i bedize dzialac (nie mam tamtego makra)
|
| .
|
beggginer | 2010, sty 14 07:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
sprawdzac nazwe przedmiotu po wyszukaniu. napisane na szybko:
repeat { finditem BFG C event property #findid if wyjatk notin #property { Exevent Drag #findid #findstack wait 10 Exevent Dropc %smietnik wait 10 } else ignoreitem #findid } until #findkind = -1
|
| .
|
beggginer | 2010, lut 6 20:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
http://wiki.easyuo.com/index.php/Tutorials
|
| .
|
beggginer | 2010, lut 16 22:29
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
na sadzenie? na przecinanie? na zbieranie na polach?
|
| . | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|