|
|
Kerac | 2007, gru 26 16:35
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, cze 19
Kwidzyn | |
Szlama i żywiołaka możesz już wykopać od 60 (wykopałem żywioła na 6x), a wiadomo im wyżej tym częściej, chociaż to jest zależne od szczęścia. Czasami wykopiesz żywiołaka po 40 minutach kopania, a czasami 5 w ciągu 20 minut. A o rudzie napisane jest wcześniej w tym temacie, poszukaj.
A teraz ja mam pytanie, przejrzałem forum w poszukiwaniu jakiegoś cennika wyrobów kowalskich ale nic nie znalazłem (może przeoczyłem, ale wątpię). Tak więc: czy ktoś byłby skłonny przytoczyć takowy lub skonstruować jakiś sensowny? Tak wiem, jestem wygodny, ale po prostu nie chcę mi się głowić nad tym jaką by tu cenę dać za to czy za tamto. Z góry dzięki
|
| Vae Victus
i11.tinypic.com/8bo0pec.gif
|
tuba | 2009, gru 9 14:21
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
szpady - szybki rodzaj broni, skoksasz na nich wiecej zrecznosci niz na innych bojowkach. wlasciwosc specjalna to paraliz. Czasami uda sie wroga unieruchomic na chwile.
miecze - wlasciwosc specjalna wysysanie many.jak to dziala w praktyce to nie wiem nie mialem nigdy tej bojowki. tu rosnie mniej wiecej rowno zrecznosc i sila. Moze z wiekszym naciskiem na sile.
obuchy - zdecydowanie sila,przyrost dexa niski. wlasciwosci specjalne nie sa mi znane. Nie mozna ich zatruc.
topory - rowniez sila. wlasciwosci specjalne nie sa mi znane.
Jezeli chcesz wiedziec jakie bronie znajduja sie w jakiej bojowce, zajrzyj w dzial Walka. Menu po lewej na stronie glownej.
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
dawidoss | 2010, maj 30 18:41 | 2010, maj 30 18:42
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
Szukałem już na wszystkich stronach jakie znam tego skryptu i nigdzie go nie ma. Więc jeśli czuł by się ktoś na siłach, aby napisać taki skrypt specjalnie dla mnie, byłbym baaaaardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
PS. Małek piszę post pod postem, bo nikt by tego nie przeczytał. |
|
Asathiel | 2007, maj 3 21:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, maj 3
Ostrołęka | |
Szyj juki gdzieś do 82% a później kimona (niema różnicy męskie czy żeńskie) gdzieś do 92%, no i później kimishma do 100%.
|
| Krawiec, polecam się!!!
KUPIE MAGIKA DO KRAWIECTWA!!!
|
pestkowiec | 2008, mar 2 11:29
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 14 |
Tak sie składa że ćwicze szycie i bojuwke i chciałem spytać czy zamiast szczuroczłekuw bo teraz przynich jestem można zabijać z podobną wydajnością inne zwierzaki potfory kture dadzą mi skure ? |
|
Hinoto | 2010, lis 2 00:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
ZG | |
Tak sie zastanawiam czy jest sens robienia maga jako pierwsza postac? Nadal obowiazuje 45/10/10 na starcie i rybolowstwo/krawiectwo lub inny rzemieslniczy skill?
Dopiero rozpoczynam przygode na MW wiec nie mam ''parobka'' i raczej nie zamierzam tworzyc, wiec mozna rzecz, ze glownie chce skoncentrowac sie na jednej postaci |
|
pestkowiec | 2008, mar 2 12:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 14 |
Tak tak ale one sa już dla mnie zasłabe teraz powinienem ćwiczyć na szczuroczłekach i pytam czym moge to zastompic żeby pozyskać skure |
|
Caldur | 2005, paź 15 16:36 | 2005, paź 15 16:54
|
|
|
|
Nie istnieje |
Taming czyli oswajanie by me&frends ;]
Umiejetność tylko dla wytrwalych profity raczej znikome i tak : - od 25% do 60% las ( od malej ilosci skila ptaszki kotki owce wzywyz niedzwiedzie konie lamy osty zuki ) to pelna dowolnosc, lasow ci u nas dostatek mozliwosc zgonu raczej znikoma ) - od 60% do 85/90% lodowe krainy ( tego tez jest duzo i raczej latwo sie tam poruszac chodz juz w kilku miejscach mozna napotkac silniejsze monstra ) mozliwosc zgonu srednia - od 85/90 do 100% kamienne/ogniste ( hmm tu to fire hytloth pustynia zwierza jest malo szczegolnie jezeli chodzi o ogniste z kamiennymi juz jest troszke lepiej ale tez nie za rozowo ) mozliwosc zgonu srednia/wysoka szczegolnie przy oswajniu czegos "grubszego"
Dodatkowa porada: woj ma zdecydowanie gorzej niz mag ( racele itp ) i jezeli chodzi o maga to proponuje zeby miec chociaz na samym poczatku z 90% wiedzy o zwierzetach i z 80% bojowki bo tamujac latwo dobic sobie te dwie umiejetnosci do poziomu 100%, korzysci jakie wynikaja z tamingu to w sumie staty str/dex. A z tego co zauwazylem to proponuje oswajac i uwalniac/zabijac z nastawieniem na to drugie , ODRADZAM TO LUDZIOM KTORZY MAJA MALY ZAPAŁ.
Ps. Z tego co udalo nam sie ustalic widma oswaja sie od 65/65 ( jest szansa ) Ps 2. Bardzo fajnie tamuje sie z magikiem do oswajania wiedza praktycznie nic nie daje.
Odpornosc na magie dla maga.
Załozenie ze mag na samym poczatku dal sobie 50 resa.
1 wariant mamy duzo kasy i zalezy nam na inteligencji (mamy 100 magi i medytacji evala ) -od 50% do 80% main blast w tym przypadku dobrze miec skrypt co leczy bo jest to czar zadajacy obraznie lecz minimalne ale zawsze -od 80% do 100% mana vampire tu mozna bez obaw
Uwagi dodatkowe : koszt cos kolo 1.5mln-2mln gp calosc duzo czasu wolnego z tego co pamietam gain od 96-100 cos kolo 3.5h wiec troszke zchodzi
2 wariant koxanie resa z magia z medytacja bez madrosci - od 50% do 60% pioruny 4 krag - od 60% do 70% main blast 5 krag - od 70% do 80% corp por 6 krag - od 80% do 100% kal vas flam 7 krag
Uwagi dodatkowe : musimy sie liczyc z tym ze nie zawsze bedzie nam wychodzila medytacja i magia ale w ten sposob koxamy 3 skile na raz co w 1 wariancie nie wystepuje jezeli chodzi o gp to dokladnie nie wiem ale jest to kasa ktora i tak bedziemy musieli wydac na magie bo co to za mag co nie umie czarowac.
Ps. Ja stosowalem sie do wariantu 1 bo z kasa na poczatku krucho bylo a z czasem jej bylo wiecej wiec jakos to szlo wariant 2 jest dla poczatkujacych graczy z lekka pomoca znajomych ;]
W obu przypadkach tamingu i resie mogly pojawic sie zmiany i kazdy moze miec wlasne zdanie na ten temat lecz najlepiej jest probowac samemu wzorujac sie na jakims okreslonym schemacie
Milego koxu | | | | | | | | | | | |
| | | |
|