|
|
Goeff | 2006, lip 7 16:56
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 23 |
KoX Alchy-chyba najpoprawniejsza rozpiska :
25%-36% czarne miksturki 36%-41% male zielone /badz male pomarancze -robcie te ktorych wam wychodzi 7szt z 10szt 41%-46% srednie niebieskie mikstury 46%-50% srednie biale mikstury 50%-56% srednie pomaranczowe mikstury 56%-60% srednie zielone mikstury 60%-70% srednie wybuchowe 70%-76% duze niebieskie (na pocztaku trudno wychodza, ale trzeba jakos to przetrzymac) 76%-82% duze biale 82%-88%-duze zielone (jezeli cwiczysz poisona mozesz pocisnac do 100 alchy na zielonych) 88%-100%-duze-wybuchowe mikstury
Jezeli komus cos nie ida miksturki (stan przejedzenia, malo dexa/inta), moze sami sobie znizyc poziom krecenia mikstur, podaje trudnosci zrobienia mikstur, zaczynam od najlatwiejszych:
-czerwona -niebieska -biala -zolta -zielona -pomaranczowa -fioletowa
Mozecie sami pokombinowac trzymajac sie rozpiski trudnosci mikstur np. jezeli niewychodza wam duze biale (robicie 5 na 10) to probojecie robic duze niebieskie- sa latwiejsze( patrzycie czy wychodzi wam 7 na 10 i krecicie). Miksture zmieniacie gdy poziom ostatniej jest rowny 100% krecenia.
Rada: -starajcie sie byc najedzeni najoptymalniej przynajmniej na weglowodanach i witaminach kupcie sobie jakies magiki do dexa/inta i zalatwcie sobie jakis dobry mozdzierz (moze byc zwykly royalowy, albo jakies expowe jezeli macie dojscie).
No to zycze milego koksu alchemii, koksajcie bo swiat Was potrzebuje !
*rozpiska stworzona przy 4x optymalnym najedzeniu 6x dexa i zwyklym mozdzierzu royalowym |
|
April | 2006, kwi 26 12:07 | 2007, lut 14 20:00
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, cze 16
Bytom | |
Kox inskrypcji
25% - 40% - cure 40% - 52% - fireball 52% - 62% - lightning ( ja robilem opcjonalnie recalle i sprzedawałem) 62% - 74% - paralyze 74% - 86% - corpy 86% - 100% - flamy (lub 105 na an corpach)
Jeźeli masz magika do inskry to od 95 zaloz magika i wal 8 krąg lepiej przyjemniej i szybciej
Pozdrawiam
|
| Potwierdzam...
|
Kenskin | 2006, gru 30 15:33 | 2007, lut 14 20:46
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, lut 27
Bydgoszcz | |
Kox majstra:
-od 25% do 30% - nożyczki -od 30% do 50% - długa pila -od 50% do 60% tworzymy wytrychy - od 60% do 70% tworzymy kilofy - od 70% do 80% tworzymy narzędzia szewskie - od 80% do 90% tworzymy małe świeczniki - od 90% do 95% tworzymy tekagi (do 100% mozna koxac wg niektorych) - od 95% do 100% tworzymy świeczniki na ściane
Ja tak robile
|
| eheheheehe
|
Goblin | 2006, kwi 22 13:06 | 2007, lut 14 19:57
|
|
|
|
Nie istnieje |
Kox oswajania powyzej 85%
-Ognisty Ost --------85 -Koszmar-------------86 -maly smoczek-------91 -kirin------------------94 -bagienny smok------95 <-chyba -nieumarly koszmar--97 -opancerzony smok -98
mrowkolew nie wiem ale to silne nie jest ;f i jezdzic na tym niestety sie nie da sadze ze 7x |
|
Death | 2008, mar 24 23:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 17
Bieruń | |
Kox pala
15%-30%...........Gniew 30-40% ...................Wytrwałość 40-50% -................ Czempion 50-60% ................. Przychylnośc niebios 60-70% .................Ukojenie 70-80%..................Wyrzuty sumienia (Wystarczy ze rzucasz na siebie nie potrzeba mordercy)
Dobrym rozwiazaniem jest medytacja, którą potem mozna zapomnieć ;]
|
| bylo jakos dziwnei i puscilem pawia czy to byl pcozatek to mnie zastanawia
|
Mylek | 2005, gru 15 12:25
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Kox paladyna >15%-30%----------- Gniew (0gp) 30-40% >----------- Wytrwałość (0gp) 40-50% >----------- Czempion (1 woda swiecona) >50%-60%----------- Ukojenie (1 woda swiecona) >70%-80%----------- Ukojenie (1 woda swiecona)(0.1 co 23 min jak masz medytacje ) |
|
EndofDay | 2008, sty 26 15:57 | 2008, sty 26 15:57
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
BRB | |
kox resa wojem wg mnie (prosze o poprawki)
od 50 do 60 - koxamy bijąc np. upiory, płonące szkielety, impy, wróżki itd. (coś co zadaje mały dmg od czarów) od 60 do 70 - koxamy bijąc mroczne pająki (bierzemy ze 2/3 na siebie i biegamy z nimi do póki sie im mana nie skończy, potem bierzemy następne 2/3 i powtarzamy operacje) od 70 do 85 - koxamy na wszystkich czarujących zywiolkach poza krwi i trucizny od 85 - 100 koxamy na tułaczach nicości
Oczywiście w założeniu mamy, że taki wojownik wraz z koxem resa koxa staty i bojówke toteż wchodząc na wyższe progi łatwiej mu będzie ustać przy coraz lepszych mobach. Warto mieć 100/105 anatomii i jak najwiecej uzdrawiania bo dzięki temu leczymy więcej hp |
|
Sortris | 2006, maj 11 14:04 | 2007, lut 14 20:07
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
Kox stolarza od 25%
od 25% do 27% - pochodnie, mapki itp. od 27% do 34% (chyba) - czyste mapki od 34% do 60% - czyste zwoje od 60% do 64% - czyste runa od 64% do 75% (chyba) - drągi od 75% do 80% - sękate laski od 80% do 100% - laski
w miejsce "chyba" wstaw "nie pamiętam dokładnie"
jesli strugasz z lepszego drewna i lepszymi narzędziami, gain jest lepszy, w tym, ze mapy, zwoje i runa można robić tylko ze zwykłego drewna | | | | | | | | | | | |
| | | |
|