|
|
Alvin | 2010, lip 13 13:09
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
P-ce | |
"Dodatkowo modyfikacja, że przez portal mogą przejść tylko istoty nieumarłe (nekro, wamp, nieumarłe zwierzaki)."
Nekromanta to nieumarła istota ? :o Tylko punkt 1 mi sie podoba
Ps. to hairak ? podobny styl |
|
Max | 2010, lip 13 12:53
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 23
Kłobuck | |
Bo i sa niepotrzebne moim zdaniem. Nekro juz jest wystarczajaco grywalny. Ma dla kazdego cos fajnego. Da sie pvp powalczyc i ma spore wsparcie na pvm. Nie ruszalbym tej klasy, bo sie jeszcze burdel zrobi, a jest dobrze jak jest.
|
| "W życiu piękne są tylko chwile"
"Teraz nikt nam nie wmówi że białe jest białe, a czarne jest czarne!"
|
VerV | 2010, lip 13 11:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Poznań | |
Nie specjalnie mnie przekonują te propozycje zmian...
|
| ZeZ Men Crawling
|
Pyro Valgrave | 2010, lip 12 07:30
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Z tych zmian, ktore zaproponowales bylbym sklonny zaakceptowac moze dwie. 1. ciemnosc - powinna dzialac jak czar u paladyna.. (oczywiscie maksymalnie minute), pvm moze zostac tak jak proponowal kolega - 30% mniejszy zasieg czarow u mobow 2. obcowanie - czas trwania 2-3 min przy gm nekro i ss, max wysysane zycie to 4-5hp na uderzenie, mozliwosc rzucania tego na wszystkich graczy.
Tyle z mojej strony. |
|
zomg | 2010, lip 12 00:41 | 2010, lip 12 00:44
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
http://www.uoguide.com/Category:Necromancy_Spells
Tylko 1. mi się podoba, reszta albo kompletnie zbędna albo przegięta albo nieprzemyślana.
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355
|
oleola | 2010, lip 12 00:02 | 2010, lip 12 00:25
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdzies w swi... | |
A ja dla odmiany powiem, że jestem na nie.
Cholera, ogarnijcie się dając takie propozycje. Jak napisał kolega wyżej, same plusy, żadnego minusa.
Ja jeszcze bym dodał od siebie, tak po za konkursem, że czasami biegam z włócznią, to tak sobie nieskromnie pomyślałem, że ogólnie powinno się dać tym rzucać. No niby czemu nie? Niech będzie, że dmg takiej rzuconej włóczni jest zmniejszony o 50%, bleh, a co mi tam, niech będzie nawet o 75%!
Ogólnie nic dodać, nic ująć.
Pozdrawiam.
EDIT:
Doszły mnie słuchy, że ta propozycja dot. nekromanty pochodzi z OSI. MW to unikalny shard, ja osobiśnie nie chciałbym grać na kopii innego serwera, to tyle.
|
| ola!
|
alacer | 2010, lip 11 23:41
|
|
|
|
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
ad1. nawet ok, ad2. 50% to za duzo. darmowe leczenie na pvm. ad3. jedynie z dodatkiem ze nie dziala na otamowane zwierzeta. ad6. kompletna przesada. ad7. przesada (szczegolnie w obliczy tych wszystkich dodanych udogodnien z propozycji) ad8. Kosa na Szpade nie przejdzie. Szpady z zalozenia są kłute, a miecze sieczne. ss do kontroli nieumarlego zwierzaka ( z oswajaniem czy bez?, czy kontrola odnosi sie do oczarowania czy totalnego oswojenia i ujezdzenia?)
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę
|
f00x | 2010, lip 11 19:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Wrocław | |
Dobrze, że choć jedną rzecz w końcu częściowo pojąłeś ("Dobra. Nie mam co z Tobą pisać. "). Od samego początku miałeś problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Dalszej sarkastycznej wypowiedzi nie skomentuję, bo to może się ciągnąć w nieskończoność. | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|