|
|
f00x | 2010, lip 11 11:31
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Wrocław | |
Witam!
Oto zestaw paru propozycji dotyczących nekro do rozważenia przez Gmów. Do dyskusji zapraszam wszystkich posiadających tą podklasę oraz obiektywne uwagi. Sondy nie dodaję, bo znając forum wiem, że większość nie posiadająca nekromanty będzie gorąco przeciw dla samej "zasady", a nie z jakiś uzasadnionych powodów. Osoby dla których najważniejsze jest pvp odsyłam do punktu 5, 8 i 9. Reszta dotyczy pvm.
Zaklęcia:
1.Ciemność: Dodatkowy efekt w postaci zmniejszenia max zasięgu rzucania czarów przez potwora lub zwierzę o 30%.
2.Obcowanie: Wymiana na zaklęcie Wyklęta Broń (Curse Weapon - An Sanct Gra Char) - posiadana broń dostaje efekt wysysania życia. (50% zadanych obrażeń wraca do rzucającego w postaci punktów życia. Czas trwania = ss x 60). Działa jedynie jeżeli przeciwnikiem jest potwór lub zwierzę.
3.Poświęcenie: Wymiana na zaklęcie Krwawa Przysięga (Blood Oath - In Jux Mani Xen) - tymczasowo tworzy mroczny pakt między rzucającym, a celem. Każde obrażenia zadane rzucającemu są zwiększone o 20%, ale ofiara również je otrzymuje. Działa jedynie na potwory i zwierzęta.
4.Przywołanie Umarłych: Dodatkowy efekt w postaci grupowego przyzwania (kilka sztuk za pomocą jednego zaklęcia - nie więcej jednak niż liczba wolnych slotów). Działanie obszarowe (wszak dalej potrzebuje zwłok).
5.Podatność na magię: Wymiana na Gnijący umysł (Mind Rot - Wis An Ben) - celowi klątwy myślenie sprawia trudności, w związku z tym wszystkie działania wymagające many mają zwiększone zapotrzebowanie o 25%.
6.Forma upiora: Wymiana na Ochrona przed nieumarłymi (Undead Protection - An Xen Corp) - wszystkie nieumarłe nie atakują nekromanty, chyba ze zostaną sprowokowane.
7.Droga Śmierci Modyfikacja w postaci zamiany "Portal może stworzyć jedynie na powierzchni" na "Portal powrotny można stworzyć jedynie na powierzchni". Dodatkowo modyfikacja, że przez portal mogą przejść tylko istoty nieumarłe (nekro, wamp, nieumarłe zwierzaki).
Walka: 8.Kosa - możliwość używania przez nekromantę (obniżenie wymaganej siły oraz obrażeń), zmiana przynależności na Szpady.
9.Sierp - możliwość używania przez druida (obniżenie wymaganej siły oraz obrażeń), zmiana przynależności na Szpady.
Spirit Speak: 10.Do kontroli nieumarłego zwierzęcia brana zamiennie zamiast wiedzy o zwierzakach.
Inne: 11.W przypadku przyjęcia punktu 9 wprowadzenie jeszcze paru nieumarłych zwierzaków (w tym wierzchowców). |
|
growin | 2010, lip 11 12:46
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Po pierwsze, są to same zmiany na plus... Sorry, ale to nawet nie jest balansowanie Jeśli coś dodajemy, to trzeba również coś uwalić. Nie wiem o co chodzi z tym portalem (może to jest uwalenie?).
2. czas trwania = ss x 60 >- przesadziłeś, 6000sekund? Ponad godzina trwania czaru? To byłby najdłużej trwający czar na mw chyba ^^. Już widzę, jak ludzie będą wbijali 50 nekromancji + 100 ss i koxali na tym magów
3. Nie bardzo wiem jaki to miałoby sens? Coś takiego jest w ogóle opłacalne?
5. Zajebisty plus na pvp oraz pvm - 0 minusów. Gdyby trwało np. 30s, albo dało się to rzucać raz na 20min, to można pomyśleć.
6. Nie no, wszystkie to przesada
7. Tak jak pisałem, nie wiem o co chodzi, mógłbyś wyjaśnić dla ludzi nieposiadających nekro ?
8. Tylko w przypadku dodania nowej broni typu "wyklęta kosa" - niech zmiana nie dotyka wojów, poza tym zarówno w przypadku sierpu i kosy chcesz to dodać do szpad... Zostawić to w mieczach
9. Nieumarłe zwierze? Chodzi chyba o koszmara? Jeśli wbijesz nekromantą wystarczająco dużo oswajania... Niech będzie
11. Pkt. 9 odnosi się do sierpa Przeciw dodawaniu więcej moobów, od tego mamy tamerów.
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
f00x | 2010, lip 11 14:45
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Wrocław | |
Ad. 1 Prosiłem o wypowiedź osoby z nekro oraz posiadających obiektywne uwagi. Ad.2 Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem albo spore braki z matmy. Mi zakładając ss=100% wychodzi czas trwania 60s. Ad.3 Bardziej niż poświęcenie. Ad.6 Nekro ma wrodzoną ochronę, zaklęcie tylko by je wzmacniało. Ad.7 Umożliwienie przechodzenia między lochami, za pomocą portalu. Ad.8 Obie bronie wydają mi się bardziej szpadami niż mieczami. Jeszcze nie spotkałem woja z kosą w ręce. Myślę, że by przeboleli zmniejszenie ich parametrów. Pomysł "Wyklętej Kosy" jest w porządku. Ad.11 Proszę o uzasadnienie dotyczące zwierzaków. |
|
growin | 2010, lip 11 15:06 | 2010, lip 11 15:09
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
1. Obiektywne, to znaczy ZA? Napisałem Ci jasno, że nie może być tak, że ktoś pisze 'jestem nekro i chce więcej plusów'. Każda klasa ma minusy. Klasy druid/nekro są ich niemal pozbawione. 2.ooo, to się popisałeś. Cytuję: Czas trwania spirit speak x 60.
100x60=... 60 i dodajesz zera ze 100 = 60 00 = 6000!!! Może czas przeprosić, albo wyjaśnić działanie Twojej matematyki?
Jeśli zaś traktujesz 100 skilla w uo jako 1 to nie mam pytań, bo pierwszy raz widzę coś takiego (na pewno nie tylko ja, więc bez personalnych wycieczek). 3. Ale używałbyś tego? Po co mają się bawić skrypterzy? Po prostu nie widzę zastosowania, to wszystko. 6. Rozumiem, to... Tyle że nie zgadzam się z tym. Nie widzę żadnych argumentów... Byłoby za łatwo. Wbijanie do takich lochów jak central? 7. Możliwość wyjścia z lochu portalem? Nie obraź się, ale polepszanie wszystkiego jak leci, to nie jest obiektywizm... 8. Widocznie nie chodzisz na pvp. Widziałem plecaki pełne royalowych kos Nie możemy tak ich udupić. Poza tym, przecież zarówno sierp, jak i kosa zadają obrażenia tnące. Szpady 'dziurawią', a kosą i sierpem chłopi ścinali zboże. 11. Wbijając 100 oswajania i 100 wiedzy o zwierzętach poświęcasz 2 skille, a jedyne co z tego masz, to właśnie mooby. Nie możemy dawać plusów danej klasy innym
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
f00x | 2010, lip 11 16:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Wrocław | |
Ad.1 Jesteś osobą bardzo obiektywną "Każda klasa ma minusy. Klasy druid/nekro są ich niemal pozbawione." . Proszę Cię o oświecenie mnie względem plusów i minusów nekro. Ad.2 Traktuję wartości umiejętności jako procenty (co wydaje mi się logiczne). Choć nie koniecznie musi tak to wyglądać w skryptach. Ad.3 Wszystkie skrypty są (tak mi się wydaje), ale jedynie wyłączone. Co do użyteczności, to zależy jaki zostało by ustawione zaklęcie przez GMów. Ad.6 Lochów z samymi nieumarłymi jest niewiele. Za dużo by to nie zmieniało. Więc twoje przypuszczenia, że by było za łatwo są po prostu śmieszne. Ad.7 Nie chciałbym Cię zmartwić, ale taka możliwość jest u innej klasy. Ja nie chcę wychodnego, tylko przechodzenia między nimi. Teraz trzeba korzystać z łącznika jakim jest powierzchnia. Czyli: idziemy lochem, wyskakujemy na powierzchnie, stawiamy portal do lochu. Chcę żeby było: idziemy lochem, stawiamy portal do drugiego lochu. Ad.8 Nie lubię pvp. Ad.9 Nie wiesz co piszesz... |
|
growin | 2010, lip 11 18:40
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Dobra. Nie mam co z Tobą pisać. Wiem, że te czary są stworzone, bo grałem na innych serwerach.
Po co mam Ci wypisywać plusy czy minusy tych klas? Chyba znasz je najlepiej.
Jestem nieobiektywny, bo nie znałem definicji tego słowa.
ad 1-10. Jestem na tak!
Lepiej?
Czekam, aż ktoś inny skomentuje w podobny sposób Twoje propozycje. Okaże się, że jedyną osobą godną pisania w tym temacie, jesteś Ty. pa!
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
f00x | 2010, lip 11 19:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Wrocław | |
Dobrze, że choć jedną rzecz w końcu częściowo pojąłeś ("Dobra. Nie mam co z Tobą pisać. "). Od samego początku miałeś problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Dalszej sarkastycznej wypowiedzi nie skomentuję, bo to może się ciągnąć w nieskończoność. |
|
alacer | 2010, lip 11 23:41
|
|
|
|
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
ad1. nawet ok, ad2. 50% to za duzo. darmowe leczenie na pvm. ad3. jedynie z dodatkiem ze nie dziala na otamowane zwierzeta. ad6. kompletna przesada. ad7. przesada (szczegolnie w obliczy tych wszystkich dodanych udogodnien z propozycji) ad8. Kosa na Szpade nie przejdzie. Szpady z zalozenia są kłute, a miecze sieczne. ss do kontroli nieumarlego zwierzaka ( z oswajaniem czy bez?, czy kontrola odnosi sie do oczarowania czy totalnego oswojenia i ujezdzenia?)
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę | | | | | | | | | | | |
| | | |
|