|
|
o_sa | 2006, paź 17 16:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 5
B-stok/O-ka | |
mam takie pytanie ;] chodzi o to ze jestem sobie magiem i bije moby i np. nietoperza zabijam szybko no bo ma malo hp itp. przy ettinie stoje dluzej a przy gargulcu kamiennym stoje bardzo dlugo chcialem sie zapytac czy przyrost statow wszedzie jest taki sam ? tzn. chodzi mi o czas bicia czy sa jakies progi ? na to ze jak bije dlugo jednego moba to potem nie rosna mi staty? albo nie rosnie skill ? mowie ze jednego moba no bo przy takim gargulcu kamiennym stoje 3x dluzej niz przy ettinie
p.s. jezeli ktos zna odpowiedz i zrozumial pytanie to bylbym wdzieczny za rade ;] a jak kto nie zrozumial pytania to niech nie wbija postow i jak ktos nie wie jak jest naprawde a slyszal jak bylo kiedys to tez niech nie wbija postow
|
| o_sa
|
Cannibal | 2006, paź 17 16:40 | 2006, paź 17 16:42
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 6
Skarżysko | |
Hm. Gainy zaleza od zadanych obrazen (podobno). Skille jak uda Ci sie wykonac czynnisc uzyskujesz przyrost a jak nie to polowe przyrostu lecz aby miec gaina (o 0.1) musi sie czynnosc udac. Co do koxu to lepiej na potworku ktorego dluzej lejesz lecz nie jest na tyle potezny aby Cie zabic (latwo zabic) bo nie musisz sie przerzucac na nastepnego i nie tracisz czasu na szukanie.
PS. Ja nie koxam jakby co
|
| adzia!
|
Rom | 2006, paź 17 16:45
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Po pierwsze nie jestem mega koxem ale znam odpowiedz na Twoje pytanie. Przyrost statow plynacy z bojowki jest zalezny od Twojego dmg i armo moba. Czyli kamiennemu gargulcowi ktory ma calkiem duzo armo zadajesz malo obrazen czyli w praktyce mniejszy przyrost statow. No ale staty nie leca tylko z bojowki. Na obronie i uzdrawianiu mozna ladnie skoxac dex wiec warto brac pare potwor na tzw "klate". Natomiast jesli jestes magiem to chyba bez znaczenia (poza tym ze czesciej sie leczysz in vas mani wiec Int leci) Co do Cannibala to nie zgodze sie z tym ze czynnosc musi sie udac aby miec gaina. To tyle. Pozdrawiam.
PS. Liczbe postow mam gleboko w D
Romek
|
| Użyszkodnik blackstyle
" Wpier**leni w świat cyberprzestrzeni jak emule, czule tną klawiaturę, tylko ona ich rozumie "
|
raist | 2006, paź 17 16:51
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
Trenujac bojowke swego czasu zauwazylm mniejszy przyrost sily atakujac kamienne potwory niz atakujac ettiny. Zrecznosc rosla bardzo podobnie. |
|
ohjej | 2006, paź 17 18:29
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, lis 5
Polska | |
Tak... Newbiee zapytał o czas bicia stworków i nie uzyskał do tej pory odpowiedzi. Skryptów na oczy nigdy nie widziałem, ale z tego co mi wiadomo po 4 minutach bicia jednego mobka staty przestaja rosnąć, nie wiem jak to jest z mobkami czarującymi które sobie zarzucają in vas mani... |
|
Goblin | 2006, paź 17 18:31
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
to ja ci powiem moze tak gain skill jest tylko przez 2,5 minuty z tego co pamietam moze to było 3,5 gain statow jest do stracenia 100% HP npc'a jesli stracisz mu 100% a reszta hp jest przez REGEN lub HEAL nie masz gaina, czy armor npc'a zmniejsza GAIN nie wiem [; |
|
sto | 2006, paź 17 23:16 | 2006, paź 17 23:20
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 21
Wrocław | |
Do tego grajac magiem musisz wiedziec, ze gainy masz tylko od trafien wiec radzilbym dobierac slabsze stwory ktore czesciej trafiasz ;f. Wg. mnie najlepszy kox to no 1. skladane szkielety i przeklete <-- ale trzeba troche tej bojowki miec, za to moby nie odbiegaja i nie musisz za nimi latac, bierzesz 9 i stoisz ;] duzy minus ze tam latwo zginac od innego gracza ;] no 2. szczuroludzie, mrowki, lodowe i sniezne moby <-- wiadomo no 3. bagna <-- dla mocniejszych zawodnikow ;]
Nie podoba mi sie kox na ettinach :f i jak jeszcze koxalem to tylko na tych wyzej wymienionych mobach.
|
| Racja jest jak dupa - kazdy ma swoja.
|
raist | 2006, paź 18 00:40
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
Zgadzam sie ze sto w sprawie trafienia, ettiny sa dobre dla maga gdy masz magik do bojowki bo wtedy trafiasz je czesto inie musisz sie leczyc. | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|