|
|
Sigeru | 2006, paź 16 15:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, paź 21
ŁDZ | |
Moje pytanie jest takie jak w temacie, chciał bym wiedzieć jak na początku moge się najszybciej jak to możliwe wzbogacić i za pomocą czego. |
|
Piotruś | 2006, paź 16 17:16
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, paź 21
Zadupie | |
No najlepiej chyba się zarabia na krawiectwie A jeśli chcesz aby szedł np dobrze dex to radze krawiectwo+ukrywanie lub muzykalność+ukrywanie |
|
Sigeru | 2006, paź 16 17:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, paź 21
ŁDZ | |
Chodzi mi mianowicie o sam zarobek bo chce stworzyć 2 postacie jedną do zarobku i jedną do pezpośredniej gry.Zrobiłem kowala ale chyba za tydzień go usune i stworze inną postać bo kowalstwo+górnictwo to ciężko... |
|
raist | 2006, paź 16 18:01
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
Hmmm jesli chodzi ci o zarabianie typowo u npc slyszalem ze malarstwo jest swietne i swietnie idzie zarobic na glupim spzedawaniu obrazow. Z osobistego doswiadczenia wiem ze kartografia jest fajna siedzisz z wlaczonym makro i na sprzedazy mapek swiata idzie niezla kasa - przy 90 skilla masz okolo 250k w banku |
|
Soul | 2006, paź 17 10:55
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 20
Elblag | |
najszybciej zarabia sie na goleniu owiec i sprzedawaniu welny w jeden dzien majac 200 owiec mozxna wyciagac ok 300 k
|
| The dark side
|
[MaŁeK] | 2006, paź 17 15:45
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
ja mam zdanie na temat gornika bo majac 100% gornika to masz okolo pol miliona na sprzedawaniu rudy albo nawet wiecej tylko trzeba umiec sprzedawac i wiedziec komu sprzedawac
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
Soul | 2006, paź 18 10:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 20
Elblag | |
200 owiec * 3 welny * 15 za welne 9000 gp co 20 min
|
| The dark side
|
Piotruś | 2006, paź 18 16:33
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, paź 21
Zadupie | |
Oj Elves!!! troche czasu minie az skoxasz górnika do 100%.No ale dochód jest dobry. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|