|
|
Zenfur | 2008, mar 13 11:25 | 2008, mar 13 11:57
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 20
Bielsk P. | |
Witam, może pomógłby mi ktoś znaleźć błąd w moim rozumowaniu? Chciałem napisać skrypt na przetapianie katan na sztabki, celem recyklingu i dalszego koxu Jednak to, co napisałem, nie jest w stanie przetopić nawet jednej katany. W dodatku cały czas wyskakuje potem komunikat "you are already performing another action" przy próbie zrobienia !czegokolwiek! (poza chodzeniem i oczywistosciami typu otwarcie plecaka itd.), na co nie znalazłem innej rady niż wylogowanie. Z góry dzięki za pomoc. Skrypt: ;aby skrypt dzialal, pod lastobject musi byc zbindowany piec jeszcze przed wykonaniem skryptu set #FINDKIND 0while #FINDKIND <> -1 ; jesli nie znajdziesz katany, przerwij dzialanie { finditem OMH ; szukam katany do przetopienia event macro 17 0 ; lastobject, wybieram piec ; w ponizszych linijkach podstawiam za lasttarget znaleziona katane, podmieniajac wszystkie parametry set #LTARGETID #FINDID set #LTARGETX #FINDX set #LTARGETY #FINDY set #LTARGETZ #FINDZ set #LTARGETKIND #FINDKIND ;set #LTARGETTILE 0 ;nie wiedzialem do czego to sluzy, wiec tymczasowo zakomentowalem, ale i tak nie dziala target 3s event macro 22 0 ; lasttarget, wybieram katane wait 5s } sound c:\windows\media\ringout.wav display ok wszystko przetopione! halt
PS Czy wszyscy skryptujący w EasyUO mają ten bezsensowny nawyk wsadzania goto gdzie popadnie? Ok, rozumiem, w tym języku nie ma funkcji ( z tego co wiem i ze skryptów jakie czytałem, tak wnioskuję) więc czasem trzeba, żeby nie pisać sto razy tego samego. Ale używanie goto i etykiety w charakterze pętli zamiast np. while jest paskudnym nawykiem IMHO... |
|
mRox | 2010, mar 1 12:03
|
|
|
|
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
Cove | |
Witam, posiada ktos poprawnie dzialajace makro na leczenie bandarzami z uzyciem komendy .lecz ?
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja!
|
rosak | 2008, lip 20 13:01
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 16
Gdynia City | |
witam, posiadam o to taki skrypt, zmieniony aby zamiast anatomi podczas kopania uzywal skilla rozmowy z duchami, tylko istnieje taki problem, ze po rzuceniu skilla rozmowy z duchami ciagle rozmawia i nie kopie prosze o pomoc i usprawnienie skryptu ;[
o to skrypt:
;Autor: [nGz] ;Wersja: 3.8 ;wersja 3.8 - poprawione kopanie w krasnalowie i w nooblandii plus cos tam z hidem (to i tak jest zrobione na 'odwal sie'), dodana zmienna %skala (jest nad %skill), jesli chcesz kopac w skale ustaw na 1, jesli w ziemi ustaw na 0. ;Ten skrypt powiadamia Cie poprzez sysmessage dlaczego sie zatrzymal lub dlaczego nie przeniosl rudy. ;Aby widziec te powiadomienia musisz wlaczyc w Easyuo opcje Enable Event >Sysmessage(Options--Configuration). ;Kopie rude w 25 miejscach dookola postaci, jak nie ma rudy w 1 miejscu to zaczyna kopac w 2, ;jak sie skonczy w 2 to kopie w 3 itd. Jak juz nigdzie dookola postaci nie bedzie rudy to ;skrypt SAM SIE ZATRZYMA i wtedy nalezy pojsc kopac w inne miejsce. ;Zatrzyma sie rowniez jesli bedziecie wazyc ponad 1000 kamieni. rzerzuca rowniez rude do plecaka(musi on byc calkowicie odsloniety) CHODZI TU O IKONE PLECAKA, A NIE O JEGO WNETRZE), ;KTORY MOZNA UMIESCIC NA KONIU/LAMIE jucznej(NIE BEDZIE PRZEZUCAL RUDY DO PLECAKA ;KONIA/LAMY.CHODZI TU O DRUGI PLECAK KTORY UMIESZCZACIE W PLECAKU KONIA/LAMY). ;Musisz jednak ustawic pewne zmienne, inaczej nie bedzie przenosil rudy. ;Aby to zrobic musisz miec liste zmiennych po prawej stronie >>Easyuo(View--Variables--Standart nastepnie nacisnij Ctrl+R) ;Teraz otworz plecak do ktorego ma byc ruda przezucana i nacisnij raz ;lewym przyciskiem myszy na wnetrze tego plecaka(chodzi tu o to aby ten plecak byl na wierzchu) ;Znajdz na tej liscie po prawo #CONTID - to bedzie id tego plecaka. Zeby dowiedziec sie ;id twojego plecaka kliknij lewym myszki na jego wnetrze wtedy #CONTID bedzie pokazywalo id twojego plecaka. lecak do ktorego bedzie przezucana ruda nie musi byc otwarty ale MUSI byc odsloniety. ;W zaleznosci na ktorym shardzie grasz tam wprowadz te zmiany. ;Mozesz tez ustawic czy ma cwiczyc Anatomie(%skill 1), Armslore(%skill 2), ;Ukrywanie(%skill 3) lub Wykrywanie(%skill 4), czy tez ma nic nie cwiczyc(%skill 0). ;Anatomie robi na lamie/koniu jucznym ktory stoi w poblizu, jesli takiego nie ma ;to skrypt poprosi Cie o wskazanie celu. ;Armslore robi na kilofie. set %skala 0 ;r / goto next } } if Your_skill_in_Gornictwo in #sysmsg { scanjournal 1 if Your_skill_in in #journal { set %jrud 1 goto next } } if Your_strength_has in #sysmsg { scanjournal 1 if Your_strength_has in #journal { set %jrud 1 goto next } } if To_jest_za_daleko in #sysmsg goto next if %licz2 110 goto next goto wtym next: if %skill = 0 goto start if %runda = 1 { set %runda 0 goto start } wait 1 if %skill 1 goto armsal set %ltn 0anat: finditem wn if #findkind = -1 { finditem bo if #findkind = -1 set %ltn 1 } if #finddist > 3 { ignoreitem #findid goto anat } if %ltn = 0 goto anat2 if %wjt = 1 goto anat2 ltanat: set %licz 0event macro 1 0 .um rozmowa z duchami petl: set %licz %licz + 1 if #targcurs = 1 { wait 2 wskter: set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Wskaz teraz na czym ma byc robiona Anatomia set %licz 0 goto petl2 } if %licz > 50 goto ltanat goto petl petl2: set %licz %licz + 1 set %wjt 1 if #targcurs = 0 goto wskaz if %licz > 300 goto wskter goto petl2 wskaz: wait 10 set %lt #ltargetid if Anulowano in #sysmsg { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie wskazano celu! set %wjt 0 } goto srund anat2: set %licz 0event macro 1 0 .um rozmowa z duchami loop2: set #ltargetkind 1 if %ltn = 0 set #ltargetid #findid if %ltn = 1 set #ltargetid %lt set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto anat2 goto loop2 armsal: if %skill 2 goto identyfikacja wiedza: set %licz 0event macro 13 4 loop3: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto wiedza goto loop3 identyfikacja: if %skill 5 goto hid ident: set %licz 0event macro 13 3 identloop: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto ident goto identloop adalej: event macro 22 event macro 22 event macro 22 hid: if %skill 3 goto wykryw hid2: set %licz 0event macro 13 21 loop4: scanjournal 1 set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if H in #charstatus or *ukryl in #journal goto srund if nie_udalo_Ci_sie_ in #journal goto srund if %licz > 10 goto hid2 goto loop4 wykryw: if %skill 4 goto srund event macro 13 14 srund: set %runda 1 goto start
sub otworz finditem %idLamy if #findtype wn && #findtype bo && #findtype yab return if #finddist > 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } set #lobjectid #findid event macro 17 return |
|
gawex | 2008, lip 27 20:19
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lip 27 |
Witam, skopiowalem ze stronki od sn00pa makro na rolnika i nie chce czynić. Po uruchomieniu, robie jak trzeba - dwa rogi prostokata i wyskakuje KONIEC. Cos popieprzylem czy o co chodzi? Z gory dzieki za odp. |
|
jacekTS | 2009, cze 6 20:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, cze 9
FCZ | |
Witam, zmieniły sie słowa w informujace o naszym glodzie, w zwiazku z tym (przynajmniej u mnie) skrypt na jedzenie sie nie zatrzymuje po najedzeniu na poziom optymalny. Da sie cos z tym zrobić?
chodzi o ten skrypt http://pvp.mydevil.net/mwpomoc/skrypty/jedzenie bind.txt |
|
methelas | 2009, gru 5 14:04 | 2009, gru 5 15:04
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Brak | |
Witam,
Kieruję się do was z prośbą o makro które powtarzałoby ostatnią wykonaną czynność w majsterkowaniu razem z wskazaniem materiału itp.
Np.: Samodzielnie robi wytrychy a, po małych zmianach lub coś w tym stylu inny przedmiot.
P.S. Fajnie by było gdyby pomiędzy powtórzeniami trenował wiedzę o broniach na jakiejkolwiek wskazanej broni.
P.S.S. Może on też działać tak, że pierwszy przedmiot wykonać trzeba ręcznie a, potem on sam to powtarza niezależnie z jakim przedmiotem + ćwiczenie wiedzy o broniach |
|
Sowa | 2008, lip 16 03:25
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lip 19
Be | |
Witam,
szukam macro na krawiectwo (ostatnio szyty przedmiot) + hid
z gory dziekuje |
|
Xan | 2014, gru 20 18:43 | 2014, gru 20 18:44
|
|
|
|
| Xanto Gaskarth | |
|
2014, gru 13
Warszawa | |
Witam, Mam problem ze skryptem NGZ 3.7. Pomimo, że ustawiam zmienne zgodnie z instrukcją nie przerzuca mi rudy do juczniaka. Pojawia mi się komunikat, że pojemnik nie istnieje. Gdy wracam do pierwotnej wersji skryptu, komunikat pojawia się ten sam. Poproszę o jakieś wskazówki.
;Autor: [nGz] ;Wersja: 3.7 ;wersja 3.7 - dodana mozliwosc kopania z golemem jako 'juczniakiem'. ;Ten skrypt powiadamia Cie poprzez sysmessage dlaczego sie zatrzymal lub dlaczego nie przeniosl rudy. ;Aby widziec te powiadomienia musisz wlaczyc w Easyuo opcje Enable Event >Sysmessage(Options--Configuration). ;Kopie rude w 25 miejscach dookola postaci, jak nie ma rudy w 1 miejscu to zaczyna kopac w 2, ;jak sie skonczy w 2 to kopie w 3 itd. Jak juz nigdzie dookola postaci nie bedzie rudy to ;skrypt SAM SIE ZATRZYMA i wtedy nalezy pojsc kopac w inne miejsce. ;Zatrzyma sie rowniez jesli bedziecie wazyc ponad 1000 kamieni. rzerzuca rowniez rude do plecaka(musi on byc calkowicie odsloniety) CHODZI TU O IKONE PLECAKA, A NIE O JEGO WNETRZE), ;KTORY MOZNA UMIESCIC NA KONIU/LAMIE jucznej(NIE BEDZIE PRZEZUCAL RUDY DO PLECAKA ;KONIA/LAMY.CHODZI TU O DRUGI PLECAK KTORY UMIESZCZACIE W PLECAKU KONIA/LAMY). ;Musisz jednak ustawic pewne zmienne, inaczej nie bedzie przenosil rudy. ;Aby to zrobic musisz miec liste zmiennych po prawej stronie >>Easyuo(View--Variables--Standart nastepnie nacisnij Ctrl+R) ;Teraz otworz plecak do ktorego ma byc ruda przezucana i nacisnij raz ;lewym przyciskiem myszy na wnetrze tego plecaka(chodzi tu o to aby ten plecak byl na wierzchu) ;Znajdz na tej liscie po prawo #CONTID - to bedzie id tego plecaka. Zeby dowiedziec sie ;id twojego plecaka kliknij lewym myszki na jego wnetrze wtedy #CONTID bedzie pokazywalo id twojego plecaka. lecak do ktorego bedzie przezucana ruda nie musi byc otwarty ale MUSI byc odsloniety. ;W zaleznosci na ktorym shardzie grasz tam wprowadz te zmiany. ;Mozesz tez ustawic czy ma cwiczyc Anatomie(%skill 1), Armslore(%skill 2), ;Ukrywanie(%skill 3) lub Wykrywanie(%skill 4), czy tez ma nic nie cwiczyc(%skill 0). ;Anatomie robi na lamie/koniu jucznym ktory stoi w poblizu, jesli takiego nie ma ;to skrypt poprosi Cie o wskazanie celu. ;Armslore robi na kilofie. set %skill 3 ; 110 goto next goto wtym next: if %skill = 0 goto start if %runda = 1 { set %runda 0 goto start } wait 1 if %skill 1 goto armsal set %ltn 0anat: finditem wn if #findkind = -1 { finditem bo if #findkind = -1 set %ltn 1 } if #finddist > 3 { ignoreitem #findid goto anat } if %ltn = 0 goto anat2 if %wjt = 1 goto anat2 ltanat: set %licz 0event macro 13 1 petl: set %licz %licz + 1 if #targcurs = 1 { wait 2 wskter: set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Wskaz teraz na czym ma byc robiona Anatomia set %licz 0 goto petl2 } if %licz > 50 goto ltanat goto petl petl2: set %licz %licz + 1 set %wjt 1 if #targcurs = 0 goto wskaz if %licz > 300 goto wskter goto petl2 wskaz: wait 10 set %lt #ltargetid if Anulowano in #sysmsg { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie wskazano celu! set %wjt 0 } goto srund anat2: set %licz 0event macro 13 1 loop2: set #ltargetkind 1 if %ltn = 0 set #ltargetid #findid if %ltn = 1 set #ltargetid %lt set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto anat2 goto loop2 armsal: if %skill 2 goto identyfikacja wiedza: set %licz 0event macro 13 4 loop3: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto wiedza goto loop3 identyfikacja: if %skill 5 goto hid ident: set %licz 0event macro 13 3 identloop: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto ident goto identloop adalej: event macro 22 event macro 22 event macro 22 hid: if %skill 3 goto wykryw hid2: set %licz 0event macro 13 21 loop4: scanjournal 1 set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #charstatus = H goto srund if nie_udalo_Ci_sie_ in #journal goto srund if %licz > 10 goto hid2 goto loop4 wykryw: if %skill 4 goto srund event macro 13 14 srund: set %runda 1 goto start
sub otworz finditem %idLamy if #findtype wn && #findtype bo && #findtype yab return if #finddist > 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } set #lobjectid #findid event macro 17 return | | | | | | | | | |
| | | |
|