|
|
Giness | 2008, kwi 13 20:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 24
Sosnowiec | |
witam mam taki skrypt gornioctw+anatomia czy moglby goktos przerobic tak zeby zamiast anatomi byla wiedza o zwierzetach? o ile to wwogule mozliwe
;Autor: [nGz] ;Wersja: 3.7 ;wersja 3.7 - dodana mozliwosc kopania z golemem jako 'juczniakiem'. ;Ten skrypt powiadamia Cie poprzez sysmessage dlaczego sie zatrzymal lub dlaczego nie przeniosl rudy. ;Aby widziec te powiadomienia musisz wlaczyc w Easyuo opcje Enable Event >Sysmessage(Options--Configuration). ;Kopie rude w 25 miejscach dookola postaci, jak nie ma rudy w 1 miejscu to zaczyna kopac w 2, ;jak sie skonczy w 2 to kopie w 3 itd. Jak juz nigdzie dookola postaci nie bedzie rudy to ;skrypt SAM SIE ZATRZYMA i wtedy nalezy pojsc kopac w inne miejsce. ;Zatrzyma sie rowniez jesli bedziecie wazyc ponad 1000 kamieni. rzerzuca rowniez rude do plecaka(musi on byc calkowicie odsloniety) CHODZI TU O IKONE PLECAKA, A NIE O JEGO WNETRZE), ;KTORY MOZNA UMIESCIC NA KONIU/LAMIE jucznej(NIE BEDZIE PRZEZUCAL RUDY DO PLECAKA ;KONIA/LAMY.CHODZI TU O DRUGI PLECAK KTORY UMIESZCZACIE W PLECAKU KONIA/LAMY). ;Musisz jednak ustawic pewne zmienne, inaczej nie bedzie przenosil rudy. ;Aby to zrobic musisz miec liste zmiennych po prawej stronie >>Easyuo(View--Variables--Standart nastepnie nacisnij Ctrl+R) ;Teraz otworz plecak do ktorego ma byc ruda przezucana i nacisnij raz ;lewym przyciskiem myszy na wnetrze tego plecaka(chodzi tu o to aby ten plecak byl na wierzchu) ;Znajdz na tej liscie po prawo #CONTID - to bedzie id tego plecaka. Zeby dowiedziec sie ;id twojego plecaka kliknij lewym myszki na jego wnetrze wtedy #CONTID bedzie pokazywalo id twojego plecaka. lecak do ktorego bedzie przezucana ruda nie musi byc otwarty ale MUSI byc odsloniety. ;W zaleznosci na ktorym shardzie grasz tam wprowadz te zmiany. ;Mozesz tez ustawic czy ma cwiczyc Anatomie(%skill 1), Armslore(%skill 2), ;Ukrywanie(%skill 3) lub Wykrywanie(%skill 4), czy tez ma nic nie cwiczyc(%skill 0). ;Anatomie robi na lamie/koniu jucznym ktory stoi w poblizu, jesli takiego nie ma ;to skrypt poprosi Cie o wskazanie celu. ;Armslore robi na kilofie. set %skill 1 ; / } if Your_strength_has in #sysmsg { scanjournal 1 if Your_strength_has in #journal { set %jrud 1 goto next } } if To_jest_za_daleko in #sysmsg goto next if %licz2 > 110 goto next goto wtym next: if %skill = 0 goto start if %runda = 1 { set %runda 0 goto start } wait 1 if %skill 1 goto armsal set %ltn 0anat: finditem wn if #findkind = -1 { finditem bo if #findkind = -1 set %ltn 1 } if #finddist > 3 { ignoreitem #findid goto anat } if %ltn = 0 goto anat2 if %wjt = 1 goto anat2 ltanat: set %licz 0event macro 13 1 petl: set %licz %licz + 1 if #targcurs = 1 { wait 2 wskter: set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Wskaz teraz na czym ma byc robiona Anatomia set %licz 0 goto petl2 } if %licz > 50 goto ltanat goto petl petl2: set %licz %licz + 1 set %wjt 1 if #targcurs = 0 goto wskaz if %licz > 300 goto wskter goto petl2 wskaz: wait 10 set %lt #ltargetid if Anulowano in #sysmsg { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie wskazano celu! set %wjt 0 } goto srund anat2: set %licz 0event macro 13 1 loop2: set #ltargetkind 1 if %ltn = 0 set #ltargetid #findid if %ltn = 1 set #ltargetid %lt set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto anat2 goto loop2 armsal: if %skill 2 goto identyfikacja wiedza: set %licz 0event macro 13 4 loop3: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto wiedza goto loop3 identyfikacja: if %skill 5 goto hid ident: set %licz 0event macro 13 3 identloop: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto ident goto identloop adalej: event macro 22 event macro 22 event macro 22 hid: if %skill 3 goto wykryw hid2: set %licz 0event macro 13 21 loop4: scanjournal 1 set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #charstatus = H goto srund if nie_udalo_Ci_sie_ in #journal goto srund if %licz > 10 goto hid2 goto loop4 wykryw: if %skill 4 goto srund event macro 13 14 srund: set %runda 1 goto start
sub otworz finditem %idLamy if #findtype wn && #findtype bo && #findtype yab return if #finddist > 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } set #lobjectid #findid event macro 17 return
|
| Słonko świeci,droga równa, żuczek toczy kulkę gówna.
|
azilmaster | 2011, lut 14 18:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Witam zastanawiam sie czy jest mozliwosc napisania skryptu takiego ktory sam by prowokowal mobka do bicia innego mobka ? powiedzmy ze wchodze sobie na cmentarz i uzywam uspokajania a skrypt automatycznie zaznacza jednego mobka i atakuje innego ?
|
| My, choć nas niewielu, Ale szczęśliwi, my gromadka braci, Bo ten, kto dzisiaj ze mną krew przeleje, Będzie mym bratem.
William Shakespeare.....
Najstarsze i najpotężniejsze bractwo w świecie.. Rodzina najodważniejszych rycerzy i czarnoksiężników.. Siła,której żaden śmiertelnik nie mógł się przeciwstawić.. Grupa wiernych i lojalnych przyjaciół.. Gotowych jeden dla drugiego poświęcić nawet życie.. Niekoniecznie swoje życie.. Strzeżcie się..Bractwo Mroku Nadciąga..
|
therudi | 2017, lis 15 19:58
|
|
|
|
|
| Darkend | |
|
2014, kwi 30
Ruda Śląska | |
Witam! Poszukuje macro dla wampira woja na leczenie zakrwawionymi bandazami. Ktos posiada? |
|
rosak | 2008, lip 29 19:04
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 16
Gdynia City | |
Witam!
Poszukuje skryptu KOWAL + WIEDZA O BRONI |
|
hefez | 2013, gru 28 08:46
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Witam! Posiada ktos makro dla maga na bicie wszystkich mobkow w zasiegu pola widzenia postaci, z automatycznym podbieganiem do nich i leczeniem sie in mani lub ivm w trakcie walki.
Z gory dzieki |
|
rosak | 2008, mar 14 16:41
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 16
Gdynia City | |
Witam, jest to skrypt SiMet'a na lowienie z lodzi i co 4 machniecia wedka ukrywa sie, pomoze mi ktos przeksztalcic go tak, zeby co 2 machniecia lowil? ( btw. czy 4 machniecia to dobrze? czy lepiej by bylo 2? albo inaczej) z gory dziekuje
initevents set %ile 0set #sysmsgcol 1080
start: set #ltargetx #charPosX - 6 + #random % 12 wait 1 set #ltargetY #charPosY - 6 + #random % 12 set %a #ltargetx - #charPosX set %b #ltargety - #charPosY event sysmessage X: %a Y: %b goto loop loop:
if %ile % 2 = 0{ wait 4 event macro 13 21 } set %ile %ile + 1 event macro 17 target 5s event macro 22 wait 2s deletejournal wait 16 scanjournal 1 wait 3 if Wyglada_jakby_juz_tu_nie_bylo in #journal { event sysmessage Zmieniam miejsce lowienia goto start } if Nie_widzisz_tego in #journal { event sysmessage Zmieniam miejsce lowienia goto start } goto loop |
|
rosak | 2008, mar 27 12:55
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 16
Gdynia City | |
Witam, mam pewien problem z skryptem na kopanie, mianowicie, ustawiam ze ma sie chowac... wlaczam "play" raz kopnie i potem ciagle sie ukrywa... a oto skrypt:
;Autor: [nGz] ;Wersja: 3.7 ;wersja 3.7 - dodana mozliwosc kopania z golemem jako 'juczniakiem'. ;Ten skrypt powiadamia Cie poprzez sysmessage dlaczego sie zatrzymal lub dlaczego nie przeniosl rudy. ;Aby widziec te powiadomienia musisz wlaczyc w Easyuo opcje Enable Event >Sysmessage(Options--Configuration). ;Kopie rude w 25 miejscach dookola postaci, jak nie ma rudy w 1 miejscu to zaczyna kopac w 2, ;jak sie skonczy w 2 to kopie w 3 itd. Jak juz nigdzie dookola postaci nie bedzie rudy to ;skrypt SAM SIE ZATRZYMA i wtedy nalezy pojsc kopac w inne miejsce. ;Zatrzyma sie rowniez jesli bedziecie wazyc ponad 1000 kamieni. rzerzuca rowniez rude do plecaka(musi on byc calkowicie odsloniety) CHODZI TU O IKONE PLECAKA, A NIE O JEGO WNETRZE), ;KTORY MOZNA UMIESCIC NA KONIU/LAMIE jucznej(NIE BEDZIE PRZEZUCAL RUDY DO PLECAKA ;KONIA/LAMY.CHODZI TU O DRUGI PLECAK KTORY UMIESZCZACIE W PLECAKU KONIA/LAMY). ;Musisz jednak ustawic pewne zmienne, inaczej nie bedzie przenosil rudy. ;Aby to zrobic musisz miec liste zmiennych po prawej stronie >>Easyuo(View--Variables--Standart nastepnie nacisnij Ctrl+R) ;Teraz otworz plecak do ktorego ma byc ruda przezucana i nacisnij raz ;lewym przyciskiem myszy na wnetrze tego plecaka(chodzi tu o to aby ten plecak byl na wierzchu) ;Znajdz na tej liscie po prawo #CONTID - to bedzie id tego plecaka. Zeby dowiedziec sie ;id twojego plecaka kliknij lewym myszki na jego wnetrze wtedy #CONTID bedzie pokazywalo id twojego plecaka. lecak do ktorego bedzie przezucana ruda nie musi byc otwarty ale MUSI byc odsloniety. ;W zaleznosci na ktorym shardzie grasz tam wprowadz te zmiany. ;Mozesz tez ustawic czy ma cwiczyc Anatomie(%skill 1), Armslore(%skill 2), ;Ukrywanie(%skill 3) lub Wykrywanie(%skill 4), czy tez ma nic nie cwiczyc(%skill 0). ;Anatomie robi na lamie/koniu jucznym ktory stoi w poblizu, jesli takiego nie ma ;to skrypt poprosi Cie o wskazanie celu. ;Armslore robi na kilofie. set %skill 1 ; / } if Your_strength_has in #sysmsg { scanjournal 1 if Your_strength_has in #journal { set %jrud 1 goto next } } if To_jest_za_daleko in #sysmsg goto next if %licz2 > 110 goto next goto wtym next: if %skill = 0 goto start if %runda = 1 { set %runda 0 goto start } wait 1 if %skill 1 goto armsal set %ltn 0anat: finditem wn if #findkind = -1 { finditem bo if #findkind = -1 set %ltn 1 } if #finddist > 3 { ignoreitem #findid goto anat } if %ltn = 0 goto anat2 if %wjt = 1 goto anat2 ltanat: set %licz 0event macro 13 1 petl: set %licz %licz + 1 if #targcurs = 1 { wait 2 wskter: set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Wskaz teraz na czym ma byc robiona Anatomia set %licz 0 goto petl2 } if %licz > 50 goto ltanat goto petl petl2: set %licz %licz + 1 set %wjt 1 if #targcurs = 0 goto wskaz if %licz > 300 goto wskter goto petl2 wskaz: wait 10 set %lt #ltargetid if Anulowano in #sysmsg { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie wskazano celu! set %wjt 0 } goto srund anat2: set %licz 0event macro 13 1 loop2: set #ltargetkind 1 if %ltn = 0 set #ltargetid #findid if %ltn = 1 set #ltargetid %lt set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto anat2 goto loop2 armsal: if %skill 2 goto identyfikacja wiedza: set %licz 0event macro 13 4 loop3: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto wiedza goto loop3 identyfikacja: if %skill 5 goto hid ident: set %licz 0event macro 13 3 identloop: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto ident goto identloop adalej: event macro 22 event macro 22 event macro 22 hid: if %skill 3 goto wykryw hid2: set %licz 0event macro 13 21 loop4: scanjournal 1 set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #charstatus = H goto srund if nie_udalo_Ci_sie_ in #journal goto srund if %licz > 10 goto hid2 goto loop4 wykryw: if %skill 4 goto srund event macro 13 14 srund: set %runda 1 goto start
sub otworz finditem %idLamy if #findtype wn && #findtype bo && #findtype yab return if #finddist > 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } set #lobjectid #findid event macro 17 return |
|
Zero | 2008, lip 30 00:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, mar 13 |
Witam, mam pewną prośbę odnośnie skryptu... Chciałbym prosić o napisanie skryptu, który powtarza poprzednią czynność i posiada menu, takie jak u kowala na skile: muzykalność, mądrość, rozmowa z duchami. Dziękuję z góry za współpracę, liczę na was.
pzdr, 0
|
| ,,Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa'' Wiedźmin, A.S. | | | | | | | | | | |
| | | |
|