|
|
larz | 2007, gru 19 19:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
;Autor: [nGz] ;Wersja 1.3 ;Wyszukuje drzewa w okreslonym zasiegu i podchodzi do nich. rzerzuca klody do juczniaka. ;Wazne jest aby nie miec nic zbindowanego pod klawiszami: Cursor Up, Cursor Down, Cursor Left, Cursor Right, Home, End, Page Up i Page Down, poniewaz euo uzywa ich do poruszania sie postacia. ;Lista nazw drzew: ;- drzewo ;- cedr ;- dab ;- orzech ;- wierzba ;- cyprys ;- cis ;- o'hii ;%Rodzaje_drzew - defaultowo drzewo_cedr_dab_orzech_wierzba_cyprys_cis_o'hii - okresla jakich drzew ma szukac, jesli chcesz tylko zwykle drzewa to zmien na drzewo, a jesli np. cyprysowe i ohii to zmien na cyprys_o'hii (te nazwy musza byc dokladnie takie same jak na liscie)(nie mozna uzywac spacji, zamiast tego stosowac "_" )(kolejnosc jest obojetna, nic nieznaczaca). ;%Skill - defaultowo 0 - nie robi nic miedzy scinaniami, 1 - Ukrywanie, 2 - Anatomia, 3 - Wiedza o broni, 4 - Wiedza o zwierzetach (po wlaczeniu play skrypt poprosi o wskazanie celu dla skilli, wiedze o broni robi na toporku). ;%Skill_powtorzenia - defaultowo 1 - okresla co ile powtorzen ma robic skilla. ;%Sciezka_do_wava - sciezka do pliku wav (nie moze zawierac spacji), ktory bedzie odgrywany przy zatrzymywaniu skryptu. ;%Max_waga - defaultowo 600 - jesli twoja waga przekroczy ta wartosc skrypt zatrzyma sie. ;%Max_odleglosc - defaultowo 13 - maxymalna odleglosc od postaci w jakiej beda szukane drzewa (czyli defaultowo przeszukuje kwadrat o boku 27, a postac jest w jego centrum)(jesli ta odleglosc bedzie za duza to nie bedzie w stanie dojsc do drzewa). ;================ set %Rodzaje_drzew wierzba set %Skill 2 set %Skill_powtorzenia 1 set %Sciezka_do_wava C:\alarm.wav set %Max_waga 600 set %Max_odleglosc 13 ;================ set %Id_plecaka_juczniaka 0gosub Wskaz_juczniaka set #lpc 200 set %Plecak_lamy_pelny 0if %Skill 0 set %Licznik_powtorzen %Skill_powtorzenia if %Skill = 2 || %Skill = 4 set %Cel_skilla 0tile Init if drzewo in %Rodzaje_drzew set %Rodzaje_drzew tree_ , %Rodzaje_drzew set %x_poczatek #charposx - %Max_odleglosc set %y_poczatek #charposy - %Max_odleglosc set %x_koniec #charposx + %Max_odleglosc set %y_koniec #charposy + %Max_odleglosc for %x %x_poczatek %x_koniec { for %y %y_poczatek %y_koniec { tile Cnt %x %y for %i 1 #tilecnt { tile Get %x %y %i if #tilename in %Rodzaje_drzew && Impassable in #tileflags { set #lpc 10 gosub Podejdz_do_drzewa if #result gosub Scinaj_drzewo else { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie udalo mi sie dostac do drzewa. set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Szukam dalej. } set #lpc 200 break } } } } sound %Sciezka_do_wava set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Przeszukiwanie skonczone. halt
sub Podejdz_do_drzewa set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Znalazlem drzewo o nazwie #tilename , #dot if %Id_plecaka_juczniaka 0 event macro 1 0 za mna deletejournal set %Uzyte_move_x_y 0Zacznij_isc: event pathfind %x %y #tilez set %Timer #scnt2 + 5 repeat if %Timer < #scnt2 goto Zacznij_isc scanjournal 1 if #journal = Can't_get_there return #false until #journal = Pathfinding! set %Timer 0set %Char_x_old -1 set %Char_y_old -1 repeat if %Timer < #scnt2 { scanjournal 1 if Zapisywanie_Stanu_Swiata in #journal || #journal = Pathfinding! { if #journal = Pathfinding! { scanjournal 2 if Zapisywanie_Stanu_Swiata in #journal goto Przeczekaj_zapis goto Omin_przeczekiwanie_zapisu } Przeczekaj_zapis: wait 90 continue } Omin_przeczekiwanie_zapisu: if %Char_x_old = #charposx && %Char_y_old = #charposy { if %Uzyte_move_x_y = 2 return #false gosub Uzyj_move_x_y if ! #result return #false goto Zacznij_isc } set %Char_x_old #charposx set %Char_y_old #charposy set %Timer #scnt2 + 30 } if #stamina < 1 && %Odleglosc > 1 { repeat gosub Oblicz_odleglosc until #stamina > 9 || %Odleglosc < 2 event pathfind %x %y #tilez } gosub Oblicz_odleglosc until %Odleglosc < 2 if %Odleglosc < 1 return #false return #true
sub Oblicz_odleglosc set %Odl_x %x - #charposx abs set %Odl_y %y - #charposy abs if %Odl_x > %Odl_y set %Odleglosc %Odl_x else set %Odleglosc %Odl_y return
sub Uzyj_move_x_y move %x %y 1 9s if #charposx = %Char_x_old && #charposy = %Char_y_old return #false set %Uzyte_move_x_y %Uzyte_move_x_y + 1 return #true
sub Scinaj_drzewo Petla_scinania_drzewa: deletejournal if %Licznik_powtorzen = %Skill_powtorzenia && %Skill 0{ if %Skill = 1 gosub Ukrywanie if %Skill = 2 gosub Anatomia if %Skill = 3 gosub Armslore if %Skill = 4 gosub Animallore } if %Skill 0 set %Licznik_powtorzen %Licznik_powtorzen - 1 if %Licznik_powtorzen %Max_waga { sound %Sciezka_do_wava set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Przekroczono maxymalna wage - %Max_waga halt } finditem fsf C_ , #charid if #findkind = -1 { sound %Sciezka_do_wava set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znaleziono Topora. halt } set #lobjectid #findid event macro 17 set %Timer #scnt2 + 5 repeat if %Timer < #scnt2 goto Toporek until #targcurs = 1 Celownik: gosub Ustaw_x_y_drzewa event macro 22 set %Timer #scnt2 + 5 repeat if %Timer < #scnt2 goto Celownik until #targcurs = 0set %Timer_scinania_drzewa #scnt2 + 110 if %Id_plecaka_juczniaka 0 && %Plecak_lamy_pelny = 0 gosub Przezuc_klody repeat scanjournal 1 if Stoisz_za_daleko in #journal || Nie_wiesz_jak_uzyc_te_przedmioty_razem in #journal || Nie_mozesz_tego_uzyc in #journal || To_drzewo_wyglada_juz_na_wystarczajaco_obciete in #journal return until s_troche_klod_i_wlozyl in #journal || Zniszczyles_klody in #journal || Zniszczylas_klody in #journal || Oddaliles_sie in #journal || Oddalilas_sie in #journal || %Timer_scinania_drzewa < #scnt2 goto Petla_scinania_drzewa
sub Ustaw_x_y_drzewa set #ltargetx %x set #ltargety %y set #ltargetz #tilez set #ltargetkind 3 set #ltargettile #tiletype return
sub Ukrywanie Skill_ukrywanie: event macro 1 0 .um ukr set %Timer #scnt2 + 2 repeat if %Timer < #scnt2 goto Skill_ukrywanie scanjournal 1 until ukryl in #journal || nie_udalo_Ci_sie_ukryc in #journal || Wrog_Cie_juz in #journal || Nie_uda_Ci_sie_schowac_wierzchowca in #journal return
sub Anatomia if %Cel_skilla = 0 gosub Wskaz_Cel Anatomii Skill_anatomia: event macro 1 0 .um ana gosub Obsluz_celownik_skilla if ! #result goto Skill_anatomia return
sub Armslore finditem fsf C_ , #charid if #findkind = -1 return set %Cel_skilla #findid Skill_armslore: event macro 1 0 .um bro gosub Obsluz_celownik_skilla if ! #result goto Skill_armslore return
sub Animallore if %Cel_skilla = 0 gosub Wskaz_Cel Animallore Skill_animallore: event macro 1 0 .um wie gosub Obsluz_celownik_skilla if ! #result goto Skill_animallore return
sub Obsluz_celownik_skilla set %Timer #scnt2 + 3 repeat if %Timer < #scnt2 return #false until #targcurs = 1 Celownik_skilla: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %Cel_skilla event macro 22 set %Timer #scnt2 + 2 repeat if %Timer < #scnt2 goto Celownik_skilla until #targcurs = 0return #true
sub Wskaz_Cel set #targcurs 1 set #sysmsgcol 1152 Wskaz_cel_skilla: if %1 = Animallore event sysmessage Wskaz cel dla Wiedzy o zwierzetach. else event sysmessage Wskaz cel dla %1 , #dot set %Timer #scnt2 + 90 repeat if %Timer < #scnt2 goto Wskaz_cel_skilla onhotkey ESC goto Wcisnieto_ESC until #targcurs = 0onhotkey ESC { Wcisnieto_ESC: set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie wskazales celu. halt } set %Cel_skilla #ltargetid return
sub Przezuc_klody Poczatek_przezucania_klod: finditem zlk C_ , #backpackid if #findkind = -1 return set %Id_klod #findid set %Stack_klod #findstack set %Kolor_klod #findcol Klody_Plecak_juczniaka_petla: finditem %Id_plecaka_juczniaka C_ , #charid if #findkind = -1 { finditem %Id_juczniaka if #finddist > 1 { Klody_Powiedz_podejdzcie: if #finddist > 8 { event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } event macro 1 0 podejdzcie set %Timer #scnt2 + 10 repeat if %Timer < #scnt2 goto Klody_Powiedz_podejdzcie finditem %Id_juczniaka until #finddist < 2 } set #lobjectid #findid event macro 17 goto Klody_Plecak_juczniaka_petla } ExDrag_klod: exevent drag %Id_klod %Stack_klod set %Timer #scnt2 + 25 repeat if %Timer < #scnt2 goto ExDrag_klod finditem %Id_klod C_ , #backpackid until #findkind = -1 finditem zlk C_ , %Id_plecaka_juczniaka set %Id_klod_w_plecaku_juczniaka 0for %k 1 #findcnt { if #findkind = -1 break set #findindex %k if #findcol = %Kolor_klod { set %Id_klod_w_plecaku_juczniaka #findid set %Stack_klod_w_plecaku_juczniaka #findstack break } } set %Cnt_drop_klod 0ExDrop_klod: set %Cnt_drop_klod %Cnt_drop_klod + 1 if %Cnt_drop_klod > 4 goto Poczatek_przezucania_klod exevent dropc %Id_plecaka_juczniaka set %Timer #scnt2 + 12 repeat if %Timer < #scnt2 goto ExDrop_klod scanjournal 1 if That_item_is_too_heavy in #journal { set %Plecak_lamy_pelny 1 return } if %Id_klod_w_plecaku_juczniaka = 0 finditem %Id_klod C_ , %Id_plecaka_juczniaka else finditem %Id_klod_w_plecaku_juczniaka C_ , %Id_plecaka_juczniaka until ( #findkind = 0 && %Id_klod_w_plecaku_juczniaka = 0 ) || ( #findstack = %Stack_klod_w_plecaku_juczniaka + %Stack_klod && %Id_klod_w_plecaku_juczniaka 0 ) goto Poczatek_przezucania_klod
sub Wskaz_juczniaka set #targcurs 1 set #sysmsgcol 1152 Wskaz_juczniaka: event sysmessage Wskaz juczniaka. set %Timer #scnt2 + 90 repeat if %Timer < #scnt2 goto Wskaz_juczniaka onhotkey ESC return until #targcurs = 0onhotkey ESC return set %Id_juczniaka #ltargetid Sprawdz_tego_juczniaka: finditem %Id_juczniaka if #findtype wn && #findtype bo { event sysmessage To nie jest ani kon ani lama juczna. return } if #finddist > 1 { if #finddist > 8 { event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } event macro 1 0 podejdzcie set %Timer #scnt2 + 10 repeat if %Timer < #scnt2 goto Sprawdz_tego_juczniaka finditem %Id_juczniaka until #finddist < 2 } set %Id_jakiegos_gumpa #contid set #lobjectid #findid event macro 17 set %Timer #scnt2 + 10 repeat until #contid %Id_jakiegos_gumpa || %Timer < #scnt2 finditem #contid C_ , #charid if #findtype zjf || #findid = #backpackid goto Sprawdz_tego_juczniaka set %Id_plecaka_juczniaka #contid return
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu."
|
larz | 2007, gru 29 12:11 | 2008, sty 4 00:33
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
Tworzenie strzal i beltow:
;autor: modyfikacje: ReDrack ;Skrypt sluzy do produkcji strzal i beltow (przy ewentualnym koxie ukrywania lub anatomii). ;Aby skrypt dzialal prawidlowo, nalezy najpierw osobiscie stworzyc jedna strzale/belt. ;W przeciwnym wypadku skrypt moze sie zaciac przy findid piorka i strzalek. ;Jezeli ma cwiczyc anatomie, to nalezy przed samym wlaczeniem skryptu ocenic anatomia NPC'a, na ktorym ma byc cwiczony skill.
initevents set %lobj #ltargetid set %produkcja 1 ;wpisz, co ma robic skrypt (0 - strzaly, 1 - belty) set %skill 1 ;wpisz, co skrypt ma koxac przy okazji (1 - ukrywanie, 2 - anatomia) set %profile 296_136 set %plecak #BACKPACKID finditem CKF_ZJF C_ , %plecak ;woreczek lub plecak set %worek #FINDID
if %produkcja = 0{ set %x 60 set %y 60 } if %produkcja = 1 { set %x 105 set %y 60 }
start: finditem VLK C_ , %plecak ;znajduje piora w w plecaku Exevent Drag #findid wait 1 Exevent Dropc %worek ;rzuca jedno piorko do plecaka wait 1 finditem SLK C_ , %plecak ;znajduje strzaly set #lobjectid #findid piora: finditem VLK C_ , %worek ;znajduje pioro w worku if #findkind = -1 goto piora set #ltargetid #findid event macro 17 0target 100s event macro 22 0luk: if #CONTSIZE = %profile { wait 1 dalszyn: set %contposx #contposx + %x set %contposy #contposy + %y click %contposx %contposy d wait 1 if #contsize = %profile goto dalszyn goto pat } goto luk pat: wait 8s waiting: if Stworzyl in #sysmsg goto hid if Zniszczyl in #sysmsg goto hid if Your_skill in #sysmsg goto hid if Oddal in #sysmsg goto hid goto waiting
hid: if %skill = 1 goto hiding goto anat hiding: event macro 13 21 wait 1 if #charstatus = H goto start if Nie_udalo_ in #sysmsg goto start if Your_ in #sysmsg goto start goto start
anat: if %skill = 2 goto anatomia goto start anatomia: event macro 13 1 wait 1 if Wybierz_cel in #sysmsg goto anatomia2 goto anatomia anatomia2: set #ltargetid %lobj wait 1 event macro 22 if Cel in #sysmsg goto start if Nie_jestes_ in #sysmsg goto start if Your_ in #sysmsg goto start goto anatomia2
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu."
|
larz | 2008, sty 12 18:29
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
http://sabik87.neostrada.pl/uo/macros/skrypty/woj-stats.txt
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu."
|
larz | 2008, sty 22 15:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
E][_ve$ Napisał(a): hm nie mogłem nigdzie znaleść makra na madrość +lecznie mógłby ktos takie zapodać ? Elves to Ty w takim razie nie portrafisz sformulowac wlasciwie zdania ;] Czy napisales tutaj, ze ma byc na bandaze i madrosc na moba, bo ja nie widze ;]
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu."
|
larz | 2008, mar 11 13:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
Podawałem kiedys dzialajacy skrypt na tworzenie pojedynczych strzałek... Poszukaj sobie pare stron wstecz.
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu."
|
larz | 2008, mar 11 14:51
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
Zullio bierzesz strzały i piorka do plecaka głownego, jedno piorko wrzucasz do >worka-2xklik na strzały w glownym >plecaku-celownik na piorko w >plecaku-odpalasz skrypt
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu."
|
larz | 2008, mar 22 13:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
initevents for %20 1 10 { event macro 17 target 5s event macro 22 wait 1s click 135 390 d wait 9s key f2 wait 1 } msg $ wait 1 click 70 96
Powiedz mi ILE RAZY TRZEBA WKLEIC?
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu."
|
larz | 2009, maj 28 14:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
Szukam makra na wyrzucanie slabych rud z plecaka przy kopaniu. Posiada ktos takie? Szukalem juz na stronach ze skryptami i na forum, ale nie znalazlem. Moze cos przeoczylem.
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu." | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|