|
|
Kitt | 2009, lis 25 11:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
CK | |
to chyba u mnie jest coś nie tak. bo te skrypty sabikowe w ogóle mi nie działają..
|
| pom pom pom pom
|
Kitt | 2009, lis 25 12:13
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
CK | |
Odpalam skrypt, ustawiam zmienne, naciskam start, każe mi wybrać przedmiot do identyfikacji, wyskakuje napis zapisano i tyle. Nic sie później nie dzieje. Próbowałem wszelkich ustawień, bez identa z czymś innym itp.
No nic trudno się mówi;]
|
| pom pom pom pom
|
Kitt | 2009, lis 26 08:58
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
CK | |
Rzecznik Prasowy dokładnie tak jak napisałeś. Zrobiłem opcje drugą i śmiga. Dzięki!
pozdro
|
| pom pom pom pom
|
Koji | 2007, maj 6 10:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 22
Jaworzno | |
dupa Ja robilem na klodach i dalo sie, a skrypt, gdzies na forum szlo znalezc, w tematach podwieszanych, ino trza sie doczytac I podobno na pile, jedynie mozna, ja cialem an pile, ale nie wszytskie sprawdzalem
stolarka: finditem agg_dgg C if #findkind = 0{ set #lobjectid #findid event macro 17 } if #findkind 0{ set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie masz narzedzi stolarza! Skrypt wylaczono! halt }
set %licz 0czekaj_stolarka: set %licz %licz + 1 if #contsize = 500_460 goto dalej_stolarka if %licz > 50 goto stolarka goto czekaj_stolarka dalej_stolarka: click 140 390 czekaj_drewno: if #targcurs = 1 goto dalej_drewno goto czekaj_drewno dalej_drewno: finditem tlk if #findkind = 0{ set #ltargetid #findid event macro 22 } if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie masz drewna! Skrypt wylaczono! halt } set %licz 0goto koniec
koniec: if #sex = 0{ if #sysmsg = Stworzyles_przedmiot_i_wlozyles_go_do_plecaka. goto start if #sysmsg = Zrobiles_wyjatkowej_jakosc_przedmiot_i_wlozyles_go_do_plecaka. goto start if #sysmsg = Stworzyles_przedmiot_sredniej_jakosci. goto start if #sysmsg = Zniszczyles_troche_materialu. goto start } if #sex = 1 { if #sysmsg = Stworzyles_przedmiot_i_wlozyles_go_do_plecaka. goto start if #sysmsg = Zrobiles_wyjatkowej_jakosc_przedmiot_i_wlozyles_go_do_plecaka. goto start if #sysmsg = Stworzyles_przedmiot_sredniej_jakosci. goto start if #sysmsg = Zniszczyles_troche_materialu. goto start } if Your in #sysmsg goto start if %licz > 520 goto start goto koniec |
|
Kokosso | 2009, lut 28 13:30
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, mar 1 |
Mam wielki problem ze skryptem kowalstwa . Od razu zaznaczę ze mam kowalstwo - 93% wiedza o broni 95% i korzystam ze skryptu kucie z stronki mw-pomoc. Wcześniej wszystko normalnie działało wybierałem rude, przedmiot, co chce trenować dodatkowo i kułem sobie w najlepsze . Teraz jak wybiorę rude, przedmiot i co chce trenować pojawiają się komunikaty NIE MOŻESZ TEGO UŻYĆ albo TO NIE JEST PRZEDMIOT. Nie umiem sobie z tym poradzić bo nie umiem pisać skryptów, bardzo proszę o pomoc lub o jakiś nowy skrypt . Bo teraz to kowalstwo staje się po prostu męczarnia. |
|
Kokosso | 2009, mar 1 22:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, mar 1 |
no strasznie szukam odpowiedzi na mój problem |
|
Konto Do Usunięcia. | 2008, mar 8 19:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lis 4 |
Mógł by mi ktoś podać skrypt: Hiding - Anatomia oraz Hiding - Wiedza o zwierzętach szukałem już na różnych stronach ale większość nie działa tak jak powinno
Albo najlepiej by było gdybym dostał skrypt który po prostu powtarza wszystkie czynności.. dało by się .. |
|
Konto Do Usunięcia. | 2008, mar 11 07:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lis 4 |
Szukałem na tych stornach przez was podanych tworzenia bełtów pojedyńczo ale wyraźnie jest napisane ze skrypt nie działa tak jak powinien, i tak jest... może mi jakiś łucznik go podać ? | | | | | | | | | | | |
| | | |
|