|
|
Kroolik | 2006, mar 13 21:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gorzów Wlkp ... | |
łoo też mam ukrywanie i bonusowo anatomie więc jeśli sie da coś takiego zrobić to czemu nie |
|
Krzemol | 2006, cze 4 12:24
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, paź 10
Poznań | |
Czy ktos mogl by mi powiedziec co trzeba wpisac do tych dwoch pustych pol ktore trzeba uzupelnic gdy uruchamiamy easyuo z tego oto linka http://www.sn00p.republika.pl/
Z gory dziekuje |
|
Kurczak | 2008, sty 21 18:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, wrz 24
Bielsko-Biał... | |
Dało by sie zrobić skrypt który waliłby wybranym czarem w orb u maga, a gdy niema many medytował by? Jeśli tak to proszę o taki. |
|
Kurczak | 2008, mar 9 10:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, wrz 24
Bielsko-Biał... | |
Nie jestem do końca pewien ale zdaje mi sie że w juczniaku musi być drugi plecak i przez cały czas gdy ścinasz ten plecak musi być otwarty i widoczny. Jak pyta gdzie ma przenosić to klikasz na plecak i powinno działać.
Pozdrawiam |
|
Kurczak | 2008, cze 20 19:48
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, wrz 24
Bielsko-Biał... | |
Czy ktoś mógłby mi podać skrypt na rybak + hid? |
|
lary | 2008, lip 2 09:04
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
UO Options >- Macro Options >- Keystroke(dowolny klawisz) >- Actions(Use skill) >- Oswajanie >- Zastosuj >- Okay.
|
| Per aspera ad astra...
|
lary | 2013, lip 10 17:10
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
Nie widzę sensu używania makr pod rzemiosła aktualnie (nie piszę tu o kompletnych leniwcach).
|
| Per aspera ad astra...
|
larz | 2007, wrz 11 22:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
Czesc! mam tu pewien skrypt na tworznie strzal/beltow: ;Autor: [nGz] ;Tepe strzaly wlozyc do pojemnika innego niz twoj plecak. ;Ukrywa sie lub robi anatomie. ;Anatomie robi na ostatnim celu wskazanym przed wlaczeniem skryptu.
set %Co_robic 1 ;1-strzaly, 2-belty set %skill 1 ;0-nic, 1-hid, 2-anatomia
set %zegar 0set %Runda 0set %LtID #ltargetid set %menukind 0if #cliver = 5.0.1c set %menukind ojyc if #cliver = 5.0.1d set %menukind akyc ;if %menukind = 0 ;halt start: if %skill = 1 gosub ukrywanie if %skill = 2 gosub anatomia jedzenie:
;------ narazie nie ma...
koniec_jedzenia: finditem slk C if #findkind = -1 halt exevent drag #findid 1 exevent dropc #backpackid set %Tepa_strz #findid piora: finditem vlk C if #findkind = -1 halt set #lobjectid #findid event macro 17 set %timer #scnt2 + 9 repeat if %timer < #scnt2 goto piora until #targcurs = 1 || #contkind = %menukind || #contname = objpicker_gump set #ltargetid %Tepa_strz event macro 22 set %timer #scnt2 + 20 repeat if %timer < #scnt2 goto piora until #contkind = %menukind || #contname = objpicker_gump klikaj: if %Co_robic = 1 click 60 60 x 2 if %Co_robic = 2 click 105 60 x 2 set %timer #scnt2 + 7 repeat if %timer < #scnt2 goto klikaj until #contkind %menukind && #contname objpicker_gump repeat finditem %Tepa_strz until #findkind = -1 if %Runda = 0{ set %Runda 1 goto jedzenie } else set %Runda 0goto start
sub ukrywanie hiding_sub: event macro 1 0 .um ukr set %timer #scnt2 + 2 repeat if %timer < #scnt2 goto hiding_sub scanjournal 1 until H in #charstatus || nie_udalo_Ci_sie_ukryc in #journal return
sub anatomia anatka_sub: event macro 1 0 .um ana set %timer #scnt2 + 2 repeat if %timer < #scnt2 goto anatka_sub until #targcurs = 1 set #ltargetid %LtID event macro 22 return
Skrypt niby dziala, ale strasznie rzuca okienkiem z wyborem strzaly/belta a co za tym idzie musze klikac ciagle w 'strzale' co jest bardzo denerwujace. Czy moglby ktos rzucic okiem na ten skrypt i ewentualnie poprawic zeby przestalo 'rzucac'?
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu." | | | | | | | | | | |
| | | |
|