|
|
Dar | 2006, gru 21 17:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Swiety Gaj | |
Tu masz na gornictwo ja szykam na gornictwo z anatom albo z wiedza muzykiem...
;Autor: [nGz] ;Wersja: 3.6 ;wersja 3.6 - otwieranie plecaka lamy poprzez last object a nie click x y. ;Ten skrypt powiadamia Cie poprzez sysmessage dlaczego sie zatrzymal lub dlaczego nie przeniosl rudy. ;Aby widziec te powiadomienia musisz wlaczyc w Easyuo opcje Enable Event >Sysmessage(Options--Configuration). ;Kopie rude w 25 miejscach dookola postaci, jak nie ma rudy w 1 miejscu to zaczyna kopac w 2, ;jak sie skonczy w 2 to kopie w 3 itd. Jak juz nigdzie dookola postaci nie bedzie rudy to ;skrypt SAM SIE ZATRZYMA i wtedy nalezy pojsc kopac w inne miejsce. ;Zatrzyma sie rowniez jesli bedziecie wazyc ponad 1000 kamieni. rzerzuca rowniez rude do plecaka(musi on byc calkowicie odsloniety) CHODZI TU O IKONE PLECAKA, A NIE O JEGO WNETRZE), ;KTORY MOZNA UMIESCIC NA KONIU/LAMIE jucznej(NIE BEDZIE PRZEZUCAL RUDY DO PLECAKA ;KONIA/LAMY.CHODZI TU O DRUGI PLECAK KTORY UMIESZCZACIE W PLECAKU KONIA/LAMY). ;Musisz jednak ustawic pewne zmienne, inaczej nie bedzie przenosil rudy. ;Aby to zrobic musisz miec liste zmiennych po prawej stronie >>Easyuo(View--Variables--Standart nastepnie nacisnij Ctrl+R) ;Teraz otworz plecak do ktorego ma byc ruda przezucana i nacisnij raz ;lewym przyciskiem myszy na wnetrze tego plecaka(chodzi tu o to aby ten plecak byl na wierzchu) ;Znajdz na tej liscie po prawo #CONTID - to bedzie id tego plecaka. Zeby dowiedziec sie ;id twojego plecaka kliknij lewym myszki na jego wnetrze wtedy #CONTID bedzie pokazywalo id twojego plecaka. lecak do ktorego bedzie przezucana ruda nie musi byc otwarty ale MUSI byc odsloniety. ;W zaleznosci na ktorym shardzie grasz tam wprowadz te zmiany. ;Mozesz tez ustawic czy ma cwiczyc Anatomie(%skill 1), Armslore(%skill 2), ;Ukrywanie(%skill 3) lub Wykrywanie(%skill 4), czy tez ma nic nie cwiczyc(%skill 0). ;Anatomie robi na lamie/koniu jucznym ktory stoi w poblizu, jesli takiego nie ma ;to skrypt poprosi Cie o wskazanie celu. ;Armslore robi na kilofie. set %skill 0 ;<----- TUTAJ ustawiasz czy ma robic Anatomie/Armslore/Ukrywanie ;czy tez nie(0-nic,1-anatomia,2-armslore,3-ukrywanie,4-wykrywanie,5-identyfikacja) if DREAM in #shard { set %plecakid emjderd ;<----- TUTAJ wpisz zamiast emjderd id plecaka do ktorego ma byc ruda przezucana jesli grasz na DM set %twojplecakid uvmrdqd ;<----- TUTAJ wpisz zamiast uvmrdqd id twojego plecaka jesli grasz na DM set %idLamy 0 } if #shard = MYSTERIOUSWORLD { set %plecakid slmzjmd ;<----- TUTAJ wpisz zamiast slmzjmd id plecaka do ktorego ma byc ruda przezucana jesli grasz na MW set %twojplecakid #backpackid ;<----- TUTAJ NIC NIE WPISUJ jesli grasz na MW set #targcurs 1 set #sysmsgcol 1264 event sysmessage Wskaz juczniaka na ktorym jest plecak (jesli nie ma takiego wcisnij ESC). repeat onhotkey ESC goto wcis_esc until #targcurs = 0 onhotkey ESC { wcis_esc: set %idLamy 0 goto wcis_esc2 } set %idLamy #ltargetid wcis_esc2: } initevents set %kop 0set %runda 0set %syspid 0set %systid 0set %syszleid 0set %spr_plecaka_lamy 0set %bylPlecak 0set %jrud 0set %wjt 0set %zacz 0start: set %licz2 0if #weight > 600 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage WAZYSZ PONAD 600 kamieni ! sound E:\Mp3\kryt.wav halt } if %kop = 0 { set #ltargetx #charposx set #ltargety #charposy } if %kop = 1 { set #ltargetx #charposx set #ltargety #charposy + 1 } if %kop = 2 { set #ltargetx #charposx - 1 set #ltargety #charposy } if %kop = 3 { set #ltargetx #charposx set #ltargety #charposy - 1 } if %kop = 4 { set #ltargetx #charposx + 1 set #ltargety #charposy } if %kop = 5 { set #ltargetx #charposx + 1 set #ltargety #charposy + 1 } if %kop = 6 { set #ltargetx #charposx set #ltargety #charposy + 2 } if %kop = 7 { set #ltargetx #charposx - 1 set #ltargety #charposy + 1 } if %kop = 8 { set #ltargetx #charposx - 2 set #ltargety #charposy } if %kop = 9 { set #ltargetx #charposx - 1 set #ltargety #charposy - 1 } if %kop = 10 { set #ltargetx #charposx set #ltargety #charposy - 2 } if %kop = 11 { set #ltargetx #charposx + 1 set #ltargety #charposy - 1 } if %kop = 12 { set #ltargetx #charposx + 2 set #ltargety #charposy } if %kop = 13 { set #ltargetx #charposx + 2 set #ltargety #charposy + 1 } if %kop = 14 { set #ltargetx #charposx + 2 set #ltargety #charposy + 2 } if %kop = 15 { set #ltargetx #charposx + 1 set #ltargety #charposy + 2 } if %kop = 16 { set #ltargetx #charposx - 1 set #ltargety #charposy + 2 } if %kop = 17 { set #ltargetx #charposx - 2 set #ltargety #charposy + 2 } if %kop = 18 { set #ltargetx #charposx - 2 set #ltargety #charposy + 1 } if %kop = 19 { set #ltargetx #charposx - 2 set #ltargety #charposy - 1 } if %kop = 20 { set #ltargetx #charposx - 2 set #ltargety #charposy - 2 } if %kop = 21 { set #ltargetx #charposx - 1 set #ltargety #charposy - 2 } if %kop = 22 { set #ltargetx #charposx + 1 set #ltargety #charposy - 2 } if %kop = 23 { set #ltargetx #charposx + 2 set #ltargety #charposy - 2 } if %kop = 24 { set #ltargetx #charposx + 2 set #ltargety #charposy - 1 } ignoreitem reset kilofek: finditem npf C_ , #charid if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znaleziono kilofa halt } set %kilofek #findid if %zacz = 0 { set #sysmsgcol 1264 event sysmessage Zaczynam kopac - 1 set %zacz 1 wait 1 } kil: set %licz 0set #lobjectid #findid event macro 17 loop: set #ltargetkind 2 set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto dylej if %licz > 6 goto kil goto loop dylej: event macro 22 event macro 22 event macro 22 wait 5 if Nie_widzisz_tego in #sysmsg goto start if Tu_nic_nie_wykopiesz in #sysmsg { if %kop = 24 { set #sysmsgcol 1080 wait 1 event sysmessage Skonczono kopac halt } set %kop %kop + 1 set %rkop %kop + 1 set #sysmsgcol 1264 wait 1 event sysmessage Zaczynam kopac w nastepnym miejscu - %rkop goto start } if lopaty_lub_szufelki in #sysmsg { if %kop = 24 { set #sysmsgcol 1080 wait 1 event sysmessage Skonczono kopac halt } set %kop %kop + 1 set %rkop %kop + 1 set #sysmsgcol 1264 wait 1 event sysmessage Zaczynam kopac w nastepnym miejscu - %rkop goto start } set %odloz 1 rudka: finditem %plecakid set #findmod 25_7 if #findkind = -1 { if %spr_plecaka_lamy = 0 { gosub otworz set %spr_plecaka_lamy 1 wait 8 goto rudka } if %syspid = 1 goto wtym if %jrud = 1 { str lower %plecakid set #sysmsgcol 1080 wait 1 event sysmessage Nie znaleziono plecaka #strres - Nie przenosze rudy set %syspid 1 } goto wtym } if #findstack = 0 { if %syszleid = 1 goto wtym set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Podales prawdopodobnie ID plecaka lamy, a nie o ten chodzi... set %syszleid 1 goto wtym } set %x #findx set %y #findy set %bylPlecak 1 set %syspid 0finditem dwj C_ , %twojplecakid if #findkind = -1 { if %systid = 1 goto wtym if %jrud = 1 { str lower %twojplecakid set #sysmsgcol 1080 wait 1 event sysmessage Nie znaleziono rudy w plecaku - #strres set %systid 1 } goto wtym } set %systid 0set %jrud 0if #contkind = odob { set #sysmsgcol 1080 if %odloz = 1 event sysmessage Odloz przedmiot ! set %odloz 0 goto rudka } event drag #findid if #findstack > 1 { wait 1 set %licz 0 kolko: set %licz %licz + 1 if #conttype = dwj goto wcis if %licz > 15 goto rudka goto kolko wcis: wait 1 msg $ } wait 2 click %x %y if That_item_is_too_heavy in #sysmsg { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Plecak jest juz pelny halt } if #conttype = dwj goto wcis goto rudka wtym: if %bylPlecak = 1 set %spr_plecaka_lamy 0set %jrud 0set %licz2 %licz2 + 1 if That_item_is_too_heavy in #sysmsg { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Plecak jest juz pelny halt } if #sysmsg = W_tym_miejscu_nie_ma_juz_rudy. { if %kop = 24 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Skonczono kopac halt } set %kop %kop + 1 set %rkop %kop + 1 set #sysmsgcol 1264 wait 1 event sysmessage Zaczynam kopac w nastepnym miejscu - %rkop set %spr_plecaka_lamy 0 goto next } if Wlozyl in #sysmsg { set %jrud 1 goto next } if Znalazl in #sysmsg { ;set %jrud 1 goto next } if Nie_udalo_ci_sie in #sysmsg goto next if nic,_co_by_Cie_interesowalo in #sysmsg goto next if Your_skill_in_Mining in #sysmsg { scanjournal 1 if Your_skill_in in #journal { set %jrud 1 goto next } } if Your_skill_in_Gornictwo in #sysmsg { scanjournal 1 if Your_skill_in in #journal { set %jrud 1 goto next } } if Your_strength_has in #sysmsg { scanjournal 1 if Your_strength_has in #journal { set %jrud 1 goto next } } if To_jest_za_daleko in #sysmsg goto next if %licz2 > 110 goto next goto wtym next: if %skill = 0 goto start if %runda = 1 { set %runda 0 goto start } wait 1 if %skill <> 1 goto armsal set %ltn 0anat: finditem wn if #findkind = -1 { finditem bo if #findkind = -1 set %ltn 1 } if #finddist > 3 { ignoreitem #findid goto anat } if %ltn = 0 goto anat2 if %wjt = 1 goto anat2 ltanat: set %licz 0event macro 13 1 petl: set %licz %licz + 1 if #targcurs = 1 { wait 2 wskter: set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Wskaz teraz na czym ma byc robiona Anatomia set %licz 0 goto petl2 } if %licz > 50 goto ltanat goto petl petl2: set %licz %licz + 1 set %wjt 1 if #targcurs = 0 goto wskaz if %licz > 300 goto wskter goto petl2 wskaz: wait 10 set %lt #ltargetid if Anulowano in #sysmsg { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie wskazano celu! set %wjt 0 } goto srund anat2: set %licz 0event macro 13 1 loop2: set #ltargetkind 1 if %ltn = 0 set #ltargetid #findid if %ltn = 1 set #ltargetid %lt set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto anat2 goto loop2 armsal: if %skill <> 2 goto identyfikacja wiedza: set %licz 0event macro 13 4 loop3: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto wiedza goto loop3 identyfikacja: if %skill <> 5 goto hid ident: set %licz 0event macro 13 3 identloop: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto ident goto identloop adalej: event macro 22 event macro 22 event macro 22 hid: if %skill <> 3 goto wykryw hid2: set %licz 0event macro 13 21 loop4: scanjournal 1 set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #charstatus = H goto srund if nie_udalo_Ci_sie_ in #journal goto srund if %licz > 10 goto hid2 goto loop4 wykryw: if %skill <> 4 goto srund event macro 13 14 srund: set %runda 1 goto start
sub otworz finditem %idLamy if #findtype <> wn && #findtype <> bo return if #finddist > 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } set #lobjectid #findid event macro 17 return
|
| "jego sensej Gwaegan swoje cialA rozrzuca na prawo i lewo wiec on nie moze byc gorszy , ostatni miesiac gdzie bym nie lazl zawsze mam "zwloki gwaegan" na ekranie , poszedlem koksac w najbardziej odludne miejsce mw i co zobaczylem ? "zwloki gwaegan" lodowy wilk go zabil , wracam z koksu ide kolo jew i co widze "zwloki gwaegan" , przechodze przez portal do brit i co moge widziec ? "zwloki gwaegan" x 3 podchodze do swojege domku i co ? i okazuje sie ze gwaegan zre glebe i tam , mam dosc gwaegana przestancie go bic , bo jego zwloki snia mi sie juz po nocach , zalogowalems ie na paroba i znow widze cialo gwaegana pod bankiem :/"
|
SabiK | 2006, gru 13 15:42 | 2006, gru 13 16:34
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gliwice | |
Zeby rzucal fioleta w siebie musisz dopisac mu 2 rzeczy tj. czekanie na "celownik" i targetself. Na "sucho" wygladac to bedzie tak:
start: onhotkey X ;Zamiast X wpisz klawisz, pod ktorym ma rzucac mixa gosub wybuchself goto start
sub wybuchself wybuch: finditem tuf C if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie masz miksa wybuchowego! return } set #lobjectid #findid event macro 17 set %licz #scnt2 + 5 repeat if %licz < #scnt2 goto wybuch until #targcurs = 1 event macro 23 set #sysmsgcol 1264 event sysmessage Rzuciles w siebie miksa wybuchowego. return
Thx to [nGz] za pouczenie
Natomiast w powyzszym skrypcie (tylko pamietaj ze teraz nie masz wybucha w rece, odrazu rzuca w siebie):
initEvents set %klawisz1 f5 ; czerwony mix set %klawisz2 f12 ; klawisz na leczenie bandazem set %klawisz3 f12 : zielony mix set %klawisz4 f3 : fioletowy mix W SIEBIE! set %klawisz5 f1 ; zolty mix set %klawisz6 delete ; duzy mix dexa set %klawisz7 insert ; duzy mix str set %klawisz9 esc ; pomaranczowy mix linesPerCycle 50 //CZERWONA duza onHotKey %klawisz1 set %miksID zuf onHotKey %klawisz1 gosub miks //LECZENIE BANDAZEM onHotKey %klawisz2 set %miksID ZLF onHotKey %klawisz2 gosub miks2 //ZIelony mix onHotKey %klawisz3 set %miksID avf onHotKey %klawisz3 gosub miks //Fioletowy mix onHotKey %klawisz4 set %miksID TUF onHotKey %klawisz4 gosub miks2 //ZOLTA duza onHotKey %klawisz5 set %miksID uuf onHotKey %klawisz5 gosub miks //DUZY MIX DEXA onHotKey %klawisz6 set %miksID YUF onHotKey %klawisz6 gosub miks //DUXY MIX SILY onHotKey %klawisz7 set %miksID XUF onHotKey %klawisz7 gosub miks //Pomaranczowa duza onHotKey %klawisz9 set %miksID nuf onHotKey %klawisz9 gosub miks goto klawiszPetla sub miks2 miksPetla2: finditem %miksID if #findkind = -1 { event macro 2 0 hmmm.. goto klawiszPetla } if #findkind = 1 { ignoreitem #findid goto miksPetla2 } if #findkind = 0{ ignoreitem reset set #lobjectid #findid wait 1 event macro 17 target 2s event macro 23 } return sub miks miksPetla: finditem %miksID if #findkind = -1 { event macro 2 0 hmmm.. goto klawiszPetla } if #findkind = 1 { ignoreitem #findid goto miksPetla } if #findkind = 0{ ignoreitem reset set #lobjectid #findid wait 1 event macro 17 wait 10 } return
|
| Nowi gracze i hairak wiedzą lepiej.
|
Goeff | 2006, gru 12 10:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 23 |
initEvents set %klawisz1 f5 ; czerwony mix set %klawisz2 f12 ; klawisz na leczenie bandazem set %klawisz3 f12 : zielony mix set %klawisz4 f3 : fioletowy mix set %klawisz5 f1 ; zolty mix set %klawisz6 delete ; duzy mix dexa set %klawisz7 insert ; duzy mix str set %klawisz9 esc ; pomaranczowy mix linesPerCycle 50 //CZERWONA duza onHotKey %klawisz1 set %miksID zuf onHotKey %klawisz1 gosub miks //LECZENIE BANDAZEM onHotKey %klawisz2 set %miksID ZLF onHotKey %klawisz2 gosub miks2 //ZIelony mix onHotKey %klawisz3 set %miksID avf onHotKey %klawisz3 gosub miks //Fioletowy mix onHotKey %klawisz4 set %miksID TUF onHotKey %klawisz4 gosub miks //ZOLTA duza onHotKey %klawisz5 set %miksID uuf onHotKey %klawisz5 gosub miks //DUZY MIX DEXA onHotKey %klawisz6 set %miksID YUF onHotKey %klawisz6 gosub miks //DUXY MIX SILY onHotKey %klawisz7 set %miksID XUF onHotKey %klawisz7 gosub miks //Pomaranczowa duza onHotKey %klawisz9 set %miksID nuf onHotKey %klawisz9 gosub miks goto klawiszPetla sub miks2 miksPetla2: finditem %miksID if #findkind = -1 { event macro 2 0 hmmm.. goto klawiszPetla } if #findkind = 1 { ignoreitem #findid goto miksPetla2 } if #findkind = 0{ ignoreitem reset set #lobjectid #findid wait 1 event macro 17 target 2s event macro 23 } return sub miks miksPetla: finditem %miksID if #findkind = -1 { event macro 2 0 hmmm.. goto klawiszPetla } if #findkind = 1 { ignoreitem #findid goto miksPetla } if #findkind = 0{ ignoreitem reset set #lobjectid #findid wait 1 event macro 17 wait 10 } return
Sin zagadaj do mnie na gg 9741058 -zostaw wiadomosc jak mnie nie bedzie, moge siedziec ukryty |
|
SiMet | 2006, gru 7 22:33
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
nitevents narzedzia: event macro 1 0 .um ukrywanie if #weight > 500 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage WAZYSZ 180 kamieni ! halt } finditem JTL if #findkind = -1 halt if #findkind = 1 { ignoreitem #findid goto narzedzia } set %licz 0set #lobjectid #findid event macro 17 target 5s event macro 22 wait 10 click 135 390 wait 8s
A jak dalej nie bedzie dzialalo to trzeba zmienic linijke click 135 390 bo TYLKO to sie zmienilo w skryptach! |
|
McDevil | 2006, gru 6 19:11 | 2007, lut 15 01:34
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, maj 24
Heh | |
Mam skrypt zatruwania:
set %lo #lobjectid initevents start: set #ltargetkind 1
event macro 13 30 finditem avf if #findkind = -1 halt wait 1 wait 1 next: set #ltargetid #findid if #targcurs = 1 goto dalej goto next dalej: wait 1 event macro 22 wait 3 finditem tsf if #findkind = -1 halt wait 1 wait 1 next2: set #ltargetid #findid if #targcurs = 1 goto dalej2 goto next2 dalej2: event macro 22 event macro 22 wait 10s
|
| DM user....
|
Sortris | 2006, lis 26 11:00
|
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
mhm, wczoraj próbowałem z kumplem to trzeba zmienić trochę, działający skrypt jest taki:
initevents start: scanJournal 1 { if You_see:_zywiolak_ziemi in #journal { event macro 1 0 ! STRAZ! POMOCY goto muza } else { wait 1s goto start } muza: sound d:\zywiol.wav goto start
if You_see:_szlam in #journal <<< wersja na szlama
ofc, prawa autorskie zastrzeżone, made by SiMet |
|
SiMet | 2006, lis 19 23:57 | 2007, lut 15 12:30
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Ja bym do tego zywiolu jeszcze dodal event macro 1 0 ! STRAZ! POMOCY! czyli:
initevents start: scanJournal 1 { if you_see:_zywiolak in #journal { event macro 1 0 ! STRAZ! POMOCY goto muza } else { wait 1s goto start } muza: sound d:\zywiol.wav goto start
i nie wiem czy tam nie musi byc: if you_see:_zywiol, trzeba sprawdzic |
|
Cannibal | 2006, lis 15 21:18 | 2007, lut 15 12:29
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 6
Skarżysko | |
Anatomia:
initevents start: event macro 13 2 wait 5 target 9s event macro 22 wait 5 goto start
prosciej sie nie da
|
| adzia! | | | | | | | | | | | |
| | | |
|