|
|
dadasss69 | 2008, sie 28 01:46 | 2008, sie 28 02:28
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 4
22b rząd 8 | |
ja to robie troche inaczej
click 405 282 d wait 5s event macro 13 21 wait 4s
4 linijki i w moim przypadku ćwiczy 4 umiejętności choć maksymalnie 3 jednocześnie
na manekinie w nooblandzie walke, taktyke i ukrywanie, a na manekinach do okradania: okradanie i hida piękno w prostocie nie wiem tylko czy "wait'a" sobie dobrze dobrałem, ale nie chcialo mi sie sprawdzać. Z resztą na moim kompie trzeba brać dodatkowe poprawki
a co do mojego ostatniego postu to właśnie pojawił mi się problem, że okienko zaczęło uciekać przed skryptem i alarm cały czas wyje więc małe usprawnienie
set %x #contposx + 135 set %y #contposy + 390 if ( #CONTNAME = generic_gump && #CONTSIZE = 560_460 ) { click %x %y d wait 1s }
, które samo znajduje współrzędne przycisku |
|
Soku | 2008, sie 25 09:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Warszawa, Rz... | |
Można jeszcze dodatkowo zapamiętać id manekina i przypominać je przed każdym 'use last object'. Zniknie nam dzięki temu problem ze zwaleniem skryptu przez przypadkowe kliknięcie w plecak/książkę.
|
| " Edit by GM: (...) Potraktuj tego komenta jako ostatnie ostrzezenie - albo bedziesz sie stosowac do zasad albo zle sie to skonczy. "
topic 4610, strona 6 _________________________________________________________________________________________________________________
Jam Lasica napisał: " Poszukujemy nowych(ej) osob(y) na stanowisko Testera. Jako Tester masz szanse: (...) [na] skomentowanie zmiany przed jej wprowadzeniem (oraz szanse na to, ze ktos Cie poslucha) (...) "
Bo zwykły gracz gówno znaczy i się go nawet nie słucha. topic 7496 _________________________________________________________________________________________________________________
pelak napisał: "Jesli chodzi o Panow , Keverena i Noredrica, dziwnym trafem bylem swiadkiem wpadow na pvm. Tak jakby dokladnie wiedzieli co , gdzie i kto co robi."
topic 7520
|
beggginer | 2008, sie 25 08:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
jak usuniesz pierwsze 2 linijki oraz ostatnia, skrypt pod wzgledem funkcjonalnosci bedzie dzialal identycznie, a pod wzgledem szybkosci minimalnie szybciej; zamiast klikac (click) lepiej uzyc lastobject/event macro 17 (problem z zaslanianiem znika), tez pozdrawiam
|
| .
|
Eichi | 2008, sie 25 03:30 | 2008, sie 25 03:38
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, paź 19
Łódź | |
I przyszedł czas na drugi bardzo prosty program >-- służy do koxania bojówki na manekinie (ogólnie atakuje wszystko co jest przed nami). Ustawiamy war mode i odpalamy macro
initevents
start:
click #CURSORX #CURSORY f click #CURSORX #CURSORY f wait 5s
goto start
Wartości położenia kursora mamy w zakładce "Other Stuff" programu EasyUO >-- oczywiscie kursor nakierowujemy na cel (manekin) i zpisujemy wartości. Są one różne w zależności od położenia okna gry >-- jesli nam sie przesunie to i wartość położenia celu też się zmieni.
Jeszcze jedno, nie zasłaniamy celu niczym (zadna ksiega zaklec oknem dialogowym itp. bo wtedy bedziemy klikac na tą księge czy okno nie na manekina)... jeszcze nie trafiło mi się żeby akurat na manekina weszło mi okno sprawdzające czy ćwicze biernie czy czynnie --- za nieporozumienia z tym związane nie odpowiadam ^^
Pozdrawiam |
|
dadasss69 | 2008, sie 24 13:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 4
22b rząd 8 | |
Hmmm... powinienem zacząć jak niektórzy w stylu: "wszyscy mnie teraz wyśmieją, ale dopiero zaczynam pisać" ale tak nie zacznę
Mam małą uwagę do skryptu nGz'a na kowala. Wszystko pięknie, ale mimo, że sciągałem z różnych źródeł wszędzie trafiałem na ten sam problem. Samemu trzeba klikać żeby robił to co ostatnio. Nie byłby to dla mnie wielki problem z poprawieniem w samym skrypcie, gdyby nie to, że szybciej sam bym go napisał niż znalazł pozycję, w której trzeba to wstawić. A może to czyste lenistwo. Więc dziękując nGz za super sktypt dołączam mały skrypcik, który wystarczy uruchomić jednocześnie by klikał za nas w "rób to co ostatnio". Powinno też działać przy innych czynnościach wymagających "tego kliknięcia" takich jak robienie łuków itp.
if ( #CONTNAME = generic_gump && #CONTSIZE = 560_460 ) { click 135 390 d wait 1s }
proste i banalne >---- wiem. Na dobrą sprawę można poprawić jeszcze, żeby zawsze znajdował współrzędne przycisku, mimo przesunięcia okienka
acha i prośba do kogoś doświadczonego, aby wcisnąć to gdzieś do skryptu w odpowiednim momencie pozdro |
|
Eichi | 2008, sie 24 03:20
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, paź 19
Łódź | |
Kurcze dzieki racja dziala o ulamek sekundy szybciej sprawdzilem tak i tak ^^ ten brak czekania przy targetowaniu jednak sporo daje. To ide robic jakis kolejny. Pozdrawiam |
|
SiMet | 2008, sie 24 02:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
osobiscie tego wait 1s zamienilbym na target 1s. wait 1s czeka jedna sekunde target 1s czeka na celownik 1s. Czyli przejdzie dalej jesli pojawi sie celownik, lub minie 1s |
|
Eichi | 2008, sie 23 23:49 | 2008, sie 23 23:52
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, paź 19
Łódź | |
A to moje dzieło mam nadzieje że się komuś przyda poza mna >-- połączenie animal taming i animal lore. Bo wkońcu skoro itak sie chodzi po lesie za zwierzatkami klikamy raz i robi sie wszystko samo (makro uruchamiane klawiszem). Badzcie wyrozumiali - moje pierwsze dzieło.
initevents start: onhotkey f4 gosub hotkey f4 until #false sub hotkey { event macro 13 35 set #targetid wait 10s event macro 13 2 wait 1s event macro 22 0 } goto start:
Jesli chcemy zmienic klawisz funkcyjny z "f4" na inny zmieniamy 3i4 linijke (wartosci parametru) | | | | | | | | | | |
| | | |
|