|
|
Ukas | 2010, paź 18 19:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Bytom | |
Może coś o oswajaniu Tak z ciekawości Od ilu można oswoić takowe mooby: 1. Hiryu 2. Chimerka 3. Widma 4. Opancerzony Bagienny Smok 5. Biały Róg 6. Feniks, Ognisty Koń
|
|
tutth | 2007, lut 10 21:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Zabrze | |
prozse bardzo
do 70& jedziesz w lesie w nocy, od 5x mozesz zaczac rzucac przywolanie wilkow, wczesniej da sie chyba tez oslepienie, da sie to rzucac w dzien wiec jest to jakas alternatywa
od 70 do 80 regeneracja ktora da sie rzucac w dzien od 80 jest w sumie lol bo albo bedziesz jechal na wilczym plomieniu ktory mozna rzucac tylko noca, albo sobie skombinujesz magika conajmniej + 10 i bedziesz koxal na kwasnym deszczu(da sie w dzien) od 90 do 100 kwasny deszcz, mozesz juz bez magika (koszt czaru ~200gp ) pewnie przed 100 mozna zaczac sprobowac na totemie, o ile znajdziesz to sie pochwal bo 1 runko na serwie jakie widzialem ma Bor
hmm wrzucil bym jeszcze makro ale tworze je dynamicznie na potrzebe chwili wiec bys sie nie rozeznal
jak chcesz sobie popsuc humor to policz ile wydasz na to kasy , ja narazie na caly skill (runka/totem/regi wydalem okolo 2 baniek a jeszcze mi troche do 100 brakuje )
|
| Nie możesz pisać odpowiedzi, ponieważ twoje konto zostało wyciszone do 14:53:57 04-01-2010. Powód: debilizm
czego więcej można spodziewać się po sto? ;]
|
tutth | 2007, mar 12 21:33
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Zabrze | |
okolo 90 , z tym ze smocze lby to moze raz na jakis czas przy 100 wyjda, a bialego roga i skalpu bez magika to niemasz co probowac
|
| Nie możesz pisać odpowiedzi, ponieważ twoje konto zostało wyciszone do 14:53:57 04-01-2010. Powód: debilizm
czego więcej można spodziewać się po sto? ;]
|
tuba | 2008, sty 13 13:54
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
jest w temacie wystarczy poszukac. ja koksalem Ort rel az przestaje rosnac , pozniej paraliz az przestaje rosnac a pozniej ort sanet
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
tuba | 2009, gru 8 22:32
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
Odpornosc na magie Uzdrawianie Taktyka Walka (szpady,miecze,obuchy,topory) wedle uznania. Anatomia Obrona
To podstawa. sile, zrecznosc cwiczysz bijac potwory. Glod na optymal. Nie wiem co tu jeszcze Ci napisac. Ktos bardziej doswiadczony dopisze reszte
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
tuba | 2009, gru 9 14:21
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
szpady - szybki rodzaj broni, skoksasz na nich wiecej zrecznosci niz na innych bojowkach. wlasciwosc specjalna to paraliz. Czasami uda sie wroga unieruchomic na chwile.
miecze - wlasciwosc specjalna wysysanie many.jak to dziala w praktyce to nie wiem nie mialem nigdy tej bojowki. tu rosnie mniej wiecej rowno zrecznosc i sila. Moze z wiekszym naciskiem na sile.
obuchy - zdecydowanie sila,przyrost dexa niski. wlasciwosci specjalne nie sa mi znane. Nie mozna ich zatruc.
topory - rowniez sila. wlasciwosci specjalne nie sa mi znane.
Jezeli chcesz wiedziec jakie bronie znajduja sie w jakiej bojowce, zajrzyj w dzial Walka. Menu po lewej na stronie glownej.
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
tuba | 2009, gru 9 18:41
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
ja uwazam ze nie zaleznie od walki czy rasy powinienes wziac 45 sily 10 zrecznosci i 10 inteligencji
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
tuba | 2009, gru 9 19:08
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
poczytaj o plusach i minusach danych ras.
|
| www.youtube.com/TheTubaq | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|