|
Vlodi5g | 2019, sie 22 14:55
|
|
|
|
|
| Vladson Divoff | |
|
2015, wrz 5
Ostrołeka | |
Proponuję wyrównać czas psucia się przedmiotow. Gdyż na chwilę obecną przedmioty poniżej pewnego progu xx% psują się z 5 razy szybciej niż na początku. Proponuje ten czas wyrownac żeby mozna bylo do 0 zurzyc zbroje.A na chwile obecan ponizej 40- 30 % wyrzycane sa przedmioty ze wzgledu na zbyt szybki czas psucia się. |
|
Jam Lasica | 2019, sie 22 20:20 | 2019, sie 22 20:21
|
|
|
|
| Athelas | | |
|
2007, sie 18
Wrocław | |
W TOPIC-15906 powoływałeś się na OSIowy system wytrzymałości - który właśnie tak działa, im bardziej przedmiot zużyty tym szybciej się psuje i traci swoje własności. Żywotnośc przedmiotów została wprowadzona, aby przedmioty z czasem były usuwane z gry (najlepiej z serwera). Aby przyśpieszyć ten proces i nadać mu więcej realizmu przedmiot wielokrotnie naprawiany szybciej traci swoje własności. Gospodarka serwera wymaga, aby przedmity w miare szybko się psuły.
Na jednym z konkurencyjnych serwerów, rozważano kiedyś, aby przedmioty miały swoje daty przydatności do użycia - aby ludzie nie chomikowali wiecznie jakiś przedmiotów - wtedy to by się działo
|
| "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądz tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci."
|
Vlodi5g | 2019, sie 22 20:56
|
|
|
|
|
| Vladson Divoff | |
|
2015, wrz 5
Ostrołeka | |
No spoko tylko chodzi o sam fakt ze przedmioty psuja ja stosunkowo szybko. =] mozna by bylo delikatnie to zredukowca poprzez wyrowanie czasu psucia sie. | | | | |
| |