|
|
Aspect | 2017, lis 18 21:50
|
|
|
|
|
| Dathien Dihhar | |
|
2015, mar 28
Polska | |
http://www.tinypic.pl/0c0jj1gsk11d
To tak zeby przypomniec "Co poszło nie tak" |
|
TomX | 2017, lis 18 22:29
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 26
Bytom | |
Az zal tego czytac, nie mozna tematu zamknac? |
|
Dante | 2017, lis 18 23:18
|
|
|
|
|
| Dante | |
|
2016, cze 5 |
Tak sie obrzucacie gownem miedzy soba. Problem w tym, ze wszyscy maja rece uwalone w tym shicie . Zamiast tak wymieniac co zlego zrobiliscie, powiedzcie chociaz raz co dobrego Wam sie udalo zdzialac |
|
PeterGriffin | 2017, lis 9 19:18 | 2017, lis 9 19:20
|
|
|
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
Chcę poruszyć kierunek w jakim idzie ekipa, który osiągnął już kilka razy poziom skrajności, według mnie nie do pokonania - a jednak kolejne zmiany potrafiły zaskoczyć jeszcze bardziej. Jeszcze kilka lat temu takie zmiany jak zwiększenie limitu HP do 170hp, czy też hity za 6x z broni wyjątkowej jakości były nie do pomyślenia... i moim zdaniem słusznie.
Według mnie największym problemem jest brak rozumienia konsekwencji we wprowadzanych zmianach. Najlepszym tego przykładem są niesamowicie przekoxane podklasy, których runa można nakładać na broń z trucizną i uderzać hity większe niż artefaktami. Jakie są tego konsekwencje? - Jest już mnóstwo artefaktów (broni) do PVP i leżą w skrzyniach nieużywane, ponieważ nie mają żadnej przewagi nad zwykłą bronią wykonaną przez rzemieślnika - Zwiększony DMG poprzez runa generuje taki DMG, że ekipa podniosła limit HP, a zwiększony limit HP w połączeniu z bazowym 100 DEX, sprawia że walki PVP są zero jedynkowe - albo giniesz na combo albo jesteś nieśmiertelny.
Kolejną sprawą są wszelkiego rodzaju ograniczenia dotyczące podklas. Walki w Ultimie od zawsze ciągnęły się godzinami i w tym jest cała frajda aby trochę pobiegać i wykorzystywać różne skille. Teraz nie ma nic takiego, ze strony ekipy każda zmiana dąży do skrócenia czasu działania run, a ze strony graczy dążenie do uzyskania możliwie największego DMG. Wynikiem tego powstało kilka jedynych słusznych buildów na PVP, które mają miażdżącą przewagę nad pozostałymi.
Łącząc powyższe i inne mniej istotne fakty, można zauważyć że zmiany zataczają błędne koło, które za każdym zatoczeniem generuje coraz więcej problemów. Ekipa tworzy przekoxane podklasy >- Gracza osiągają potężny DMG, połowa skilli zostaje zapomniana, a artefakty wrzucone do najgłębszych skrzyń w domach >- Ekipa podnosi limit HP >- System walk PVP przechodzi w zero jedynkowy >- (Teraźniejszość i przyszłość) >- Gracze domagają się poprawy artefaktów i wyrównania podklas typu kensai, barbarzyńca >- Wypadałoby żeby jednak artefakty były silniejsze niż zwykła broń z runą od podklasy, więc wiązałoby się to z kolejnym zwiększeniem DMG, a to z kolei znowu będzie powodować padanie na combo, to z kolei następne zwiększenie limitu HP i chyba każdy już teraz widzi analogię z zataczaniem koła.
Mój wniosek jest taki, że należy częściowo wrócić do sprawdzonych rozwiązań sprzed lat, a część lekko zmodyfikować, co będzie rozwiązaniem szybkim do wprowadzenia i uniwersalnym, rozwiązującym wiele problemów na raz, a mianowicie:
- przywrócić czas trwania run oraz buffów podklas - usunąć kamienie mocy - przywrócić limit HP do 150 - przywrócić paladynowi chmurkę zamiast DMG od piorunów - dodać blokadę wrzucania run zwiększających DMG na zatrutą broń - zmniejszyć nekromancie DMG z ciosu wyverna do 80HP (tak aby to był podstawowy DMG 68 + 12 trucizny przed którą można ochronić się tylko exp odtrutką + dojrzała krwista - o ile nekromanta ma zatruwanie) - zmienić działanie Flam Sancta aby działało tylko na potwory - zmienić działanie przenikliwości żeby zastępowało taktykę
Wprowadzając powyższe zmiany wracamy do sprawdzonego systemu w którym gracze mają 150hp, a ograniczenie wrzucania run na zatrutą broń sprawi że zatruwanie nie będzie koniecznością w przypadku wbicia podklasy. Doprowadzi to do różnorodności buildów, część wbije ukrywanie, część tropienie, a część wykrywanie itd.
Zmniejszenie nakładanego DMG poprawi atrakcyjność artefaktów, które będą już miały względnie dobry DMG oraz podklas, takich jak barbarzyńca, kensai, które również w porównaniu z innymi będą oferowały równomierne plusy.
Cios wyverna ma obecnie przesadzony DMG, a powyższa zmiana sprawi, że DMG będzie porównywalny do flama, a z zatruwaniem większy i jednocześnie wydłużający czas leczenia.
Zdecydowanie powinna się też poprawić sytuacja czarodzieja, który w tym momencie wyciąga na PVP tyle ar co woj w płycie royal, a dodatkowo ma 25% redukcji obrażeń od Flam Sancta. W tym przypadku wszelkie zmiany w czarach nie mają prawa bytu (nie rusza się czegoś co działa 1x lat). Problematyczna zawsze będzie zmiana ilość odzyskiwanego HP przez maga - ze względu na naruszenie PVM, więc zwiększenie zadawanych mu obrażeń przez graczy jest logicznym rozwiązaniem sytuacji.
Zmiana z przenikliwością jest oczywista, łowca straci jedyny plus na PVP - ogromny DMG, więc musi mieć coś w zamian.
Koniec końców mamy mniej więcej wyrównane podklasy, DMG pozwalający na normalną walką i różnorodność w skillach. Zapraszam wszystkich do dyskusji, która będzie oparta na argumentach i bez zbędnych przepychanek. |
|
Lucaveli | 2017, lis 9 21:32 | 2017, lis 9 21:34
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Cios wyverna - jest niezmieniony od czasu powstania tego czaru - 4, 5, 6 lat temu miałem nekro na Aborecylya (również 90 inta) - wtedy nie był przesadzony? (działanie czaru się nie zmieniło). Pokaż mi nekromantę, który pozostanie przy umiejętności zatruwanie, aby walić ciosa za 3 hp większego od flama. Bajka o wydłużonym czasie leczenia to bzdura, bo każdy od razu się odtruwa.
Temat maga bez FS ciężko jest mi skomentować - zabieramy dodatkowy dmg w zamian będzie bić maga jeszcze 2x mocniej niż dodatkowy dmg?
|
| Dzień dobry.
|
Puah | 2017, lis 10 07:51 | 2017, lis 10 07:52
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
ale po jaka cholere tego flan sancta chcesz wylaczac z rozgrywki pvp, przeciez to jest podstawowy czar maga od poczatku shardu, w dodatku mozna go wykorzystywac ofensywnie z czego widze juz wiekszosc magow sobie sprawy nie zdaje.
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Lucaveli | 2017, lis 10 08:05 | 2017, lis 10 09:44
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
@PeterGriffin - wróc do gry Korneliusem, biegaj bez flam sancta a od nas wojowie/lucznicy będą grać bez dodatkowego DMG i na zwykłych butlach, aby mieć 150hp. Skoro Twoja propozycja jest taka idealna, to udowodnij to w rzeczywistości. Zobaczymy jak długo pograsz magiem. Gdy przez chwilę nie miałeś żadnej podklasy, to z flam sanctem nie dawałem Tobie rady 1na1, jakim cudem nagle mam Ci dawać radę bez flam sancta? Jak dla mnie będzie jeszcze tylko gorzej a mag zniknie całkowicie z MW.
Ps. Jak coś, to chętnie wyjdę moim wojem ze 150hp i bez dodatkowego DMG na Twojego maga bez flam sancta a nawet będziesz mógł używać tak mocno przesadzonego ciosu wyverna.
|
| Dzień dobry.
|
PeterGriffin | 2017, lis 10 10:04 | 2017, lis 10 10:05
|
|
|
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
Żarty sobie robisz? Widzę że nie ma sensu na tym serwerze starać się o jakąkolwiek poprawę, bo zawsze się znajdzie ktoś kto zacznie kłamać, żeby obronić swoją postać.
Hity z odległości w twojego maga, bez dodatkowego DMG (boski do łucznictwa, krew demona chaosu): https://www.youtube.com/watch?v=ffgHXWhGR4w&feature=youtu.be
Łucznik bez podklasy, na 3 magikach, z lekką krasnoludzką kuszą (odpowiednik krótkiej włóczni tylko z większym zasięgiem): https://youtu.be/EWrJ6Ie5KC8
Idealna sytuacja dla łucznika, bo byłeś bez lustra, a za mną jeszcze Kornelius, więc teoretycznie zgon murowany. Jedyne dlaczego padłeś to fakt że miałeś ograniczoną przestrzeń i przez to dostałeś 2 corpy. Chcesz mi powiedzieć że to jest "ledwo dawanie sobie rady"? Gdyby nie fakt że nie miałeś lustra, to po pierwszym in vas mani byś robił corpa i to ja bym uciekał.
Dobrze ubrany czarodziej to jest czołg i nie wiem komu chcesz zmydlić oczy takimi historiami | | | | | | | | | | | |
| | | |
|