|
|
Arbi | 2017, lis 8 08:44
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lis 4 |
Droga ekipo jaka jest różnica miedzy ucieczka z lochu a ucieczka z wyspy? Albo jest delay w lochach albo go nie ma na wyspach.
Zmienione: Usunięto delay na wyjście z lochu gdy postać jest atakowana.
- Poprawione: Dodany został delay tam gdzie go brakowało na wejście w portal lub przejście pozwalające np. wyjść z wyspy jeśli gracz był niedawno atakowany. |
|
Lucaveli | 2017, lis 8 09:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Poproszę również o informacje od ekipy, czym się różni być atakowanym przez npc (mamy delay) a gracza (nie mamy delaya)
|
| Dzień dobry.
|
Fris | 2017, lis 8 11:19 | 2017, lis 8 11:26
|
|
|
|
| Lothel | |
|
2014, kwi 26
Ostrołęka | |
Po 2 w nocy to pisałem to mogło wyjść bez sensu trochę. Zaraz poprawie. Teraz powinno to brzmieć bardziej sensownie. |
|
azi | 2017, lis 8 11:31
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2009, lis 29 |
W końcu, bardzo sensowne zmiany. Miło widzieć że ekipa przychyla się do stanowiska graczy. Fris dzięki za poświęcony czas na oskrypt. |
|
Lucaveli | 2017, lis 8 11:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
@Fris: - Zmienione: Usunięto delay na wyjście z lochu gdy postać jest atakowana.
Czyli rownież podczas gdy nas atakują NPC?
|
| Dzień dobry.
|
Fris | 2017, lis 8 11:37
|
|
|
|
|
| Lothel | |
|
2014, kwi 26
Ostrołęka | |
Nie, tylko gdy atakuje gracz. |
|
Lucaveli | 2017, lis 8 11:47
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
@Fris - a jaka jest różnica, gdy nas NPC atakuje?
|
| Dzień dobry.
|
Arbi | 2017, lis 8 11:48
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lis 4 |
@Fris a dlaczego jest delay na ucieczkę z wyspy? | | | | | | | | | | | |
| | | |
|