|
|
azi | 2017, wrz 20 22:11
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2009, lis 29 |
Ja chociaż nie gram magiem uważam że zaproponowane zmiany zbyt mocno uwalą maga, choć potwierdzam ze z im oraz ivm na pvp coś zrobic trzeba. |
|
dev | 2017, wrz 21 11:40
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
IM i IVM powinny zjadać więcej many. Albo... Spamowane IM/IVM, każdy kolejny czar powinien zabierać n-krotność many.
|
| GROWIN KROL PK!
|
Puah | 2017, wrz 21 16:12
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
popierdam deva !
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
mRox | 2017, wrz 21 16:59
|
|
|
|
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
Cove | |
ciekawa opcja.
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja!
|
Princeps | 2017, wrz 21 21:29
|
|
|
|
|
| Vindicta de Vries | |
|
2017, mar 28 |
Spamowanie uderzeń wojownika/łucznika powinien zabierać im 10-20 staminy, bo z każdym kolejnym ciosem coraz bardziej się męczy. Zmiany absurdalne. |
|
Lucaveli | 2017, wrz 19 16:18 | 2017, wrz 19 16:19
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Jak wiadomo, aktualnie mag w 3,8s przywraca sobie 60hp (Greater Heal) i w 1,8 sekundy przywraca sobie 20hp (Heal). Gdy założymy arta/magiki, castujemy jeszcze szybciej te czary, co sprawia, ze mag co chwile może się wyleczyć i mieć pewne odzyskane HP, co sprawia, że walka luka/woja z magiem, trochę mija się z celem.
Z racji, że zdania w ekipie są podzielone na temat którą opcję powinniśmy wprowadzić, proszę o oddanie głosu w sondzie za którą opcją jesteście. Gdy zostanie wybrana opcja, zostanie ona oskryptowana a następnie przetestowana w sparingach na serverze testowym przeze mnie i mRoxa. A o to opcje:
1. Obniżamy Greater Heal do 40 hp, Heal do 10hp. 2. Wprowadzamy delay na rzucanie Greater Heal (5 sekund od ostatniego rzuconego czaru leczenia), Heal (2 sekundy od ostatniego rzuconego czaru leczenia)
Wszelkie odstępstwa od tematu (płacze, narzekania, wyzwiska i prowokacja) nie są mile widziane, więc chociaż raz podejdźcie rozsądnie do tematu.
|
| Dzień dobry.
|
Princeps | 2017, wrz 19 20:28 | 2017, wrz 19 20:39
|
|
|
|
| Vindicta de Vries | |
|
2017, mar 28 |
Już tak się kończy. Mając 13x hp padłem na flama + hit od łucznika (38+12+12). 1n1 nie jestem w stanie zabić żadnego wojownika/łucznika. Walcząc z Diego byłem zmuszony do ciągłej ucieczki. Mając na maksa wyćwiczonego maga nic nie jestem w stanie zrobić. Sam może potwierdzić, że był zdecydowanie bliżej zabicia mnie niż ja jego. Padając od maga na otwartej przestrzeni to naprawdę trzeba umieć. Obecnie każdy gracz PvP ma za sobą wiele lat praktyki, ręka już się nie trzęsie, dlatego nie widzę problemu w samym czarowaniu leczenia u maga, a w walkach masowych. Tam wszystko rządzi się swoimi prawami. Ale sami zwróćcie uwagę ilu jest czynnych magów. Mrox sam może potwierdzić, że gra magiem do przyjemnych nie należy, bo jak przychodzi walczyć to pada szybciej niż zacznie coś czarować.
Mag - boss na PvM (czynny udział i non stop spamowanie czarów - pada na cios/dwa), PvP wieczna ucieczka. Łucznik - nie nadaje się do PvM, w PvP niszczy na odległość. Wojownik - boss na PvM (nawet nie musi patrzeć w grę), PvP mocny cios i mega obrona - ogarnięty nie pada.
Od razu widać, że najlepiej grać wojownikiem. Łucznikiem przyjemnie zabija się innych graczy, a magiem trzeba być ciągle uważny, bo chwila nieuwagi i leżymy.
Zmiany z magiem są jak strzał w kolano. Hejterzy grających innymi postaciami zapraszam do gry magiem, po stestowaniu i walkach z wojownikiem/łucznikiem możecie zacząć się wypowiadać.
Edit: Zapomniałem dodać, że ostatnio byłem na kilkugodzinnym PvM. Wojownikowi przy 9x dexa urosło 0,03 dexa, a mi 0,01 inta przy 7x. Jak uważacie, że jest ok to możecie to zlać.
Edit2: Peter to tak na serio z tą trafialnością? Możemy stestować, ale uważam że 9 na 10 hitów wchodzi w maga albo i większa jest ta skala. Twoje 50 proc trafialności w maga jest mocno wyolbrzymione i mija się z prawdą. Dodatkowo idąc Twoim tokiem myślenia, wojownik/łucznik nigdy nie powinien resować czarów, przecież rzucający mag ma 70-90 inta a wojownik/łucznik 10-20 - co daje różnicę 60-70. |
|
darqsfari | 2017, wrz 19 20:44 | 2017, wrz 19 21:14
|
|
|
|
| Reyinmar Bielau | |
|
2015, cze 20
WWA | |
edit. by mRox
Wypowiadaj się w temacie, a nie wrzucasz głupie komentarze. | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|