|
|
Lucaveli | 2017, wrz 19 16:18 | 2017, wrz 19 16:19
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Jak wiadomo, aktualnie mag w 3,8s przywraca sobie 60hp (Greater Heal) i w 1,8 sekundy przywraca sobie 20hp (Heal). Gdy założymy arta/magiki, castujemy jeszcze szybciej te czary, co sprawia, ze mag co chwile może się wyleczyć i mieć pewne odzyskane HP, co sprawia, że walka luka/woja z magiem, trochę mija się z celem.
Z racji, że zdania w ekipie są podzielone na temat którą opcję powinniśmy wprowadzić, proszę o oddanie głosu w sondzie za którą opcją jesteście. Gdy zostanie wybrana opcja, zostanie ona oskryptowana a następnie przetestowana w sparingach na serverze testowym przeze mnie i mRoxa. A o to opcje:
1. Obniżamy Greater Heal do 40 hp, Heal do 10hp. 2. Wprowadzamy delay na rzucanie Greater Heal (5 sekund od ostatniego rzuconego czaru leczenia), Heal (2 sekundy od ostatniego rzuconego czaru leczenia)
Wszelkie odstępstwa od tematu (płacze, narzekania, wyzwiska i prowokacja) nie są mile widziane, więc chociaż raz podejdźcie rozsądnie do tematu.
|
| Dzień dobry.
|
PeterGriffin | 2017, wrz 19 17:36
|
|
|
|
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
@Lucaveli patrzysz w złą stronę. To nie jest problem z odzyskiwaniem HP przez maga, tylko z zadawanym DMG przez klasy fizyczne. Mag powinien dostawać odpowiednio większe hity, aby nie opłacało mu się stawać i rzucać In Vas Mani.
Wprowadzając którąkolwiek z proponowanych opcji, zdecydowanie zmianie ulegnie PVM, które o ile dla nas starych graczy jest już ogarnięte, to o tyle zrazicie większość graczy, którzy grają tu dla frajdy. |
|
Melisa | 2017, wrz 19 18:05
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, kwi 26 |
ja bym wprowadził taki bonus dla woja luka ze każde 10str daje 1dmg więcej np czyli przy 100 dajemy większy dmg o 10 to taka luźna propozycja ;]
jak bym miał wybierać z tych co podałeś to zdecydowanie opcja 1 |
|
Nietypowy | 2017, wrz 19 18:19
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, sty 9
Britain | |
Mało gram magiem i jeszcze mnie się na nim znam i mimo że żadna z przedstawionych opcji nie wydaje mi się dobrym rozwiązaniem to jak nie ma innego wyboru to również wybrałbym opcje numer 1 |
|
Lucaveli | 2017, wrz 19 18:46
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
@PeterGriffin - też o tym myślałem, ale boje się, że dojdzie do tego, że tak na prawdę PK maga będzie się kończyło na 1 anexa, czyli flam + hit.
|
| Dzień dobry.
|
PeterGriffin | 2017, wrz 19 20:10
|
|
|
|
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
No niestety, nie mamy nawet podstawy do której można by się odnieść, bo jest problem z trafialnością i naprawa tego powinna być priorytetem.
Przede wszystkim nie ma sensu opracowywać w tym momencie żadnych zmian PVP, dopóki tego nie naprawicie. Według opisu trafialność powinna zależeć od taktyki i zręczności, @Fris sam to zmieniał. Niestety tak nie jest, bo czysty woj/łucznik vs mag, trafia może w 50%, mimo że ma przewagę 105 skilla taktyki i pewnie około 45 zręczności.
Szansa pół na pół powinna być podczas walki dwóch postaci o równej wartości zręczności i równych wartościach skilli, które są zawarte we wzorze na trafialność, a nie klas fizycznych w maga, który z bojówki ma tylko walkę, gdzie istnieje jeszcze taktyka i anatomia.
Naprawa trafialności rozwiąże problem odzyskiwania hp przez czarodzieja najoptymalniejszym kosztem. Nie dotknie to w żaden sposób społeczności NON PVP, nie zaburzy to aktualnej rozgrywki PVP, po prostu czarodziej przestanie klatować klasy fizyczne, bo nie od tego jest. |
|
Princeps | 2017, wrz 19 20:28 | 2017, wrz 19 20:39
|
|
|
|
| Vindicta de Vries | |
|
2017, mar 28 |
Już tak się kończy. Mając 13x hp padłem na flama + hit od łucznika (38+12+12). 1n1 nie jestem w stanie zabić żadnego wojownika/łucznika. Walcząc z Diego byłem zmuszony do ciągłej ucieczki. Mając na maksa wyćwiczonego maga nic nie jestem w stanie zrobić. Sam może potwierdzić, że był zdecydowanie bliżej zabicia mnie niż ja jego. Padając od maga na otwartej przestrzeni to naprawdę trzeba umieć. Obecnie każdy gracz PvP ma za sobą wiele lat praktyki, ręka już się nie trzęsie, dlatego nie widzę problemu w samym czarowaniu leczenia u maga, a w walkach masowych. Tam wszystko rządzi się swoimi prawami. Ale sami zwróćcie uwagę ilu jest czynnych magów. Mrox sam może potwierdzić, że gra magiem do przyjemnych nie należy, bo jak przychodzi walczyć to pada szybciej niż zacznie coś czarować.
Mag - boss na PvM (czynny udział i non stop spamowanie czarów - pada na cios/dwa), PvP wieczna ucieczka. Łucznik - nie nadaje się do PvM, w PvP niszczy na odległość. Wojownik - boss na PvM (nawet nie musi patrzeć w grę), PvP mocny cios i mega obrona - ogarnięty nie pada.
Od razu widać, że najlepiej grać wojownikiem. Łucznikiem przyjemnie zabija się innych graczy, a magiem trzeba być ciągle uważny, bo chwila nieuwagi i leżymy.
Zmiany z magiem są jak strzał w kolano. Hejterzy grających innymi postaciami zapraszam do gry magiem, po stestowaniu i walkach z wojownikiem/łucznikiem możecie zacząć się wypowiadać.
Edit: Zapomniałem dodać, że ostatnio byłem na kilkugodzinnym PvM. Wojownikowi przy 9x dexa urosło 0,03 dexa, a mi 0,01 inta przy 7x. Jak uważacie, że jest ok to możecie to zlać.
Edit2: Peter to tak na serio z tą trafialnością? Możemy stestować, ale uważam że 9 na 10 hitów wchodzi w maga albo i większa jest ta skala. Twoje 50 proc trafialności w maga jest mocno wyolbrzymione i mija się z prawdą. Dodatkowo idąc Twoim tokiem myślenia, wojownik/łucznik nigdy nie powinien resować czarów, przecież rzucający mag ma 70-90 inta a wojownik/łucznik 10-20 - co daje różnicę 60-70. |
|
darqsfari | 2017, wrz 19 20:44 | 2017, wrz 19 21:14
|
|
|
|
| Reyinmar Bielau | |
|
2015, cze 20
WWA | |
edit. by mRox
Wypowiadaj się w temacie, a nie wrzucasz głupie komentarze. | | | | | | | | | | |
| | | |
|