|
|
Safar | 2017, kwi 14 19:15
|
|
|
|
|
| Safar | |
|
2006, lis 6 |
Damy rade, nawet jeżeli online będzie stanowił jeden zapalony gracz. Nie wiem dlaczego są osoby którym zależy na tym żeby serwer upadł. Takich gier już nie robią. Ekipa Poskłada się jakoś do kupy, a reszta wracać do koksu, bo gainy uciekają
|
| ,,Lepiej umrzeć na stojąco niż życ na kolanach... ''
|
Safar | 2017, kwi 20 16:21
|
|
|
|
|
| Safar | |
|
2006, lis 6 |
Dziękuję, kawał dobrej roboty. Do jutra przedstawię wam nowy plan restrukturyzacji MW oparty miedzy innymi na waszych pomysłach.
|
| ,,Lepiej umrzeć na stojąco niż życ na kolanach... ''
|
Sandert | 2017, kwi 7 23:24
|
|
|
|
|
| Sandert Ra'Virr | |
|
2016, lut 6
Ostrołęka | |
Jeśli myślicie ze nowi gracze ( nawet jak jakimś cudem ich ściągniecie ) utrzymają wam wysokie online to jesteście w błędzie. Gram z małymi przerwami dziesiąty rok i niezależnie od "czasów", zawsze głównym trzonem online były osoby aktywnie grające pvp + paru zapalonych pvmowiczów. Pamiętam ze jak się pod Luną tłukły 3 gildie każdy na każdego to przyciągało to nawet różnych gapiów na mury bo byli ciekawi co się dzieje. Albo taki Terio który biegał postacią na todze byle by tylko zobaczyć kawałek walki i poczuć tą adrenalinę ( po latach zrobił się z niego groźny zawodnik który do dzisiaj podbija online i zainwestował sporo PLNów w sam staf ). Wracając do sedna sprawy.. jeśli młody gracz nie ma wizji swojej kariery, nie ma wysoko postawionych celów które trzymają go przy żmudnym koxie to gwarantuje ze po kilku miesiącach zacznie przelewać swoją frustrację na forum a następnie rzuci to w cholerę. Moim celem było dogonić moich kolegów Ra'Virrów w koxie, gdy oni zaczynali grę ja nie miałem jeszcze internetu w domu. Ciągle mi opowiadali o tej grze i mogłem też obserwować rozgrywkę u nich w domu. Potem gdy zacząłem stawiać pierwsze kroki wiedziałem ze muszę zdobyć skille bojowe i statystyki by dostać się do jakiejś gildii i zacząć walkę z innymi gildiami, czy o czaszki czy o stuff czy o honor. Tak mnie to nakręciło ze trzyma mnie do dzisiaj, mimo ze rozum podpowiada żeby to rzucić bo serwer jest w opłakanym stanie. Bez tego nakręcenia na coś więcej nowy gracz gdy padnie kilka razy na koxie to szybko zrezygnuje z tej gry.
Przykro mi tylko ze wiele zmian które miały przyciągnąć młodych były robione kosztem starych graczy blokując im możliwość rozgrywki, wytępiono korzenie bez których żadna roślina nie przeżyje a te pvp które zostało nam dzisiaj to tylko ochłapy desperatów którzy jeszcze zostali. Oczywiście liczę na zmiany i mam nadzieję że nie powtórzycie znowu tych samych błędów, będę dopingował każdego nowego gracza pzdr |
|
Sandert | 2017, kwi 8 16:49
|
|
|
|
|
| Sandert Ra'Virr | |
|
2016, lut 6
Ostrołęka | |
A może problemem jest to ze nie umiesz uciec przed morderca ? z tego co mi wiadomo to twoj kon biega tak samo szybko jak Korneliusa. Ja osobiście zabijam często młodych żeby ich uczyć odpowiedniego reagowania : widzisz morderce, uciekaj ( chyba ze ktoś sobie kanapki w kuchni robi ale to juz jego problem ). Nie grabie oczywiście ich itemkow bo nie chce ich zniechęcić za bardzo ale to co zauważyłem przy takim "obowiązkowym szkoleniu" napawa mnie strachem. Rośnie nowe pokolenie botów które nie potrafią odpowiednio zareagować w sytuacji zagrożenia. Też kiedyś byłem młody i też mnie Demetrius ganiał po koxie. Jak padłem to pretensje miałem do siebie czemu pobiegłem tak a nie inaczej.
Co do pomysłów @woren to kompletnie sie nie zgadzam. Po co robic muminki z tej gry. Musi młody koxać na mrówkach cove jak święta krowa ? mało ma potworów w całej sosarii ? i tak bardzo łatwo teraz jest się skoxać do grywalnego poziomu. Ruszcie głową trochę a rozwiązanie zawsze się znajdzie |
|
Sandro | 2017, lis 17 05:26 | 2017, lis 17 05:32
|
|
|
|
| Hemlir | |
|
2016, kwi 7 |
Grałem 6 lat w ultime. Od 2 lat wracałem i zauważyłem że padło kilka polskich Shardów. Oprocz MW pozostał bodajże 1. Mnie gra przyciągnęła otwartością świata faktycznym RPG i żyjącą społecznością. W MW grałem jakieś 9 miesięcy. Zmiany idą moim zdaniem w kompletnie innym kierunku niż bym chciał. Z rpg zaczyna być hack and slash
Także gdy czytam propozycje w tym dziale. Niestety ale dawanie przedmiotów na start ułatwień itd jest przyciąganiem bananowej młodzieży ale co potem. Dla mnie największą frajdą RPG jest oranie wszystkiego od zera. Taki amerykański sen.
W sytuacji gdy jako dzieciak mam półboskie zbroje ekipunek godny króla, wagon złota i największe zbiry serwera nie mogą mnie tknąć bo jest jakaś niewidzialna kara czuje sie jak w przedszkolu . A potem cios .Tracisz to wszystko bo jesteś większy/starszy. Było łatwo ,jest trudniej. 90% zrezygnuje. Im mniejsze wyzwanie tym mniejsze zaangażowanie. Podstawy psychologii
Świat MW coraz mniej przypomina to co chciałbym przeżyć gdybym faktycznie trafił do jakieś zapomnianej magicznej krainy. Ostatnio poszedłem zwiedzać . Zobaczyłem skansen po prostu. Puste domy na wynajem, puste ulice, puste pola i lasy. U handlarzy wszystko na jedno kopyto bo crafterom nie opłaca sie robić nic czego nie sprzedadzą innym graczom. Tak samo walka. Tłukę miśki po lasach do 80-90% skilla a potem przeskok na całą resztę. Brak w tym jakieś płynności
Scenografia jest, aktorów brak. Niestety ale gra wyróżniała sie tym że różniła sie od wszystkiego co było w tamtych czasach. W tym momencie stara sie zdobyć nowych graczy metodami z kolorowych produkcji z szybką akcją samemu taką grą nie bedąc. 2 sekundowe walki wielkich magów nie pasują mi do klimatu po prostu. |
|
tuba | 2017, kwi 20 15:07 | 2017, kwi 20 15:09
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
Proponuję: -Lochy dla młodych, ponoć pomysł przeszedł na forum gm.
-Postać młody zaraz po stworzeniu dostaje zapytanie czy i w jakim mieście chce zaznaczyć dom, po zginięciu może wybrać opcję powrotu, wtedy wrzuci go do uzdrowiciela w danym mieście. Dać wybór tylko 2-3 miast.
-Młody ma itemy blesed, nie ważne jakiej jakości. Dać tu ogranicenie sumy statów/skili dla klas lub wieku. Jeżeli któryś z tych warunków zostanie spełniony, traci status młody.
-Po zginięciu, ma możliwość odczekania w okolicy zwłok =< 3kratek około 5 min i zostanie automatycznie wskrzeszony. Moby mogą wtedy oddalić się, a może nawet powinny? Lepiej to dobrze potestować.
Jak pisano wyżej, nie ma możliwości atakowania/grabienia innych graczy, otrzymuje flagę nopvp.
Questy są pod postacią wskazówek, inne nie są potrzebne a i te zawsze pomijam bo są irytujące, nawet jak nie wiem o co chodzi
Brak portali to faktycznie problem, mimo iż siedzę tyle lat w uo, po powrocie było mi ciężko. Więc dla młodych Władca portali świadczyłby usługi po niższych kosztach, nie musieliby mieć zaznaczonych kryształów w miastach, ale i nie mogliby ich zaznaczyć podczas takich podróży. Portale tylko do miast ale też nie wszystkich i TYLKO dla osób ze statusem młody. Nikt inny nie ma możliwości wejścia. Dopisać "chce coś kupić" do władcy portali, też się z tym motałem.
Myślę że powinien móc podnosić rzeczy z mobów nie zabitych przez siebie, gdyż sporo osób koksa i nie zbiera, a jemu może się to przydać bądź sprzeda.
To są moim zdaniem, podkreślam moim, rozsądne propozycje i warte rozważenia. A większość nie powinna sprawić trudności we wdrożeniu.
Pozdrawiam !
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
tuba | 2017, kwi 9 04:36
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
xthailen ma racje. reklama, ale nie chamska. wrzucanie zmian/screenów na fb, pokazywanie nowości/questów na yt. ultima jest starą grą, nowych zachęcić będzie ciężko, ale spore szanse że wrócą starzy.
Dla młodych opisywałem zmianę z lochami i progami dla każdej klasy - dla kogoś nowego w świecie uo spore ułatwienie.
Zwiększenie online leży chyba w interesie każdego z nas. Każdy może udostępnić post z eventem ze strony FB, czy wkleić filmik z yt. Zasieg większy = szanse na pozyskanie online.
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
woren | 2017, kwi 8 00:14
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, wrz 10
Hell | |
hahahaha lepszy start nie chce nic mowic ale to ja od samego poczatku o tym mowilem i pisalem, nawet przez krotki czas zostalo to wprowadzone, z tego copamietam bylo 25k zlota + duzo wiecej zarcia, niestety po krotkim czasie wszystko wrocilo do normy, powod, brak nowych, sami starzy
taki loch moglby byc w kopalni minoc gdzie i tak ma byc loch tylko dla mlodych i tylko dla blue, pomysl byl taki zeby byly 3 lvl, kazdy lvl silniejszy a na samym koncu mial czekac demon jako boss ow lochu ( z tego co kojarze przy statach 8/8 juz sie da takowego zabic )
Nic nowego nie wymysliliscie, przykre, w kolko sa te same pomysly, czy to tu czy na Arenie, pomysly sa, nie ma kto ich wprowadzic, moze inaczej - jest kto je wprowadzic ale czy chce ? to juz inna bajka
_______________________________________________________________________________________________ dla mlodego wystarczy wprowadzic na nowo Status MLODY nad glowa z kilkoma blokadami - brak jumania kogokolwiek oprocz siebie - tylko swoich rzeczy, nawet jak ktos cos by wrzucil do plecaka martwego mlodego to ten nie moglby tego zjumac - brak mozliwosci atakowania kogokolwiek - jesli zaatakuje z miejsca znika status mlodego - brak mozliwosci atakowania osoby z tym statusem - brak mozliwosci wejscia przez taka osobe w rejon walko pvp, yew, zk - mozliwosc powrotu stuffy ze zwlok do banku po przez komende ( nie zawsze mlody bedzie mial mozliwosc sie zjumac gdy padnie od mobow )
i mozna tak pisac i pisac
latwiejszy dostep do "narzedzi" do koksnaia, czy to woj czy rzemieslnik, na dzien dobry takich odob jesli sa nowe nie stac na rzeczy dzieki ktorym leci szybciej koks
pozdro | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|