|
|
Arbi | 2017, kwi 22 13:54
|
|
|
|
|
| Angven | | |
|
2015, lis 4 |
Najbardziej mi sie podobaja posty osob ktore nie graja o usuniecie 2-3 postaci, o vipie. Identyczna sytuacja jak variaty,godriki i inne boty plakali o vipe bo beda grac, bo bedzie lepiej i co?! vipe pograli tydzien,dwa i przestali
@Safar temat powinien byc do starych graczy " DLACZEGO PRZESTALI GRAC?!" |
|
Dante | 2017, kwi 23 23:46 | 2017, lis 19 02:47
|
|
|
|
| Dante | |
|
2016, cze 5 |
Bo bard jak i pojedyncze jego umiejetnosci zostaly tak !~~!, ze dzieci w Afryce maja wiecej niz ja tym bardem. A co najwazniejsze, nie da sie go skoxac ~
// tuba: maja więcej te dzieci w Afryce, w głowie. |
|
Sandro | 2017, lis 17 05:26 | 2017, lis 17 05:32
|
|
|
|
| Hemlir | |
|
2016, kwi 7 |
Grałem 6 lat w ultime. Od 2 lat wracałem i zauważyłem że padło kilka polskich Shardów. Oprocz MW pozostał bodajże 1. Mnie gra przyciągnęła otwartością świata faktycznym RPG i żyjącą społecznością. W MW grałem jakieś 9 miesięcy. Zmiany idą moim zdaniem w kompletnie innym kierunku niż bym chciał. Z rpg zaczyna być hack and slash
Także gdy czytam propozycje w tym dziale. Niestety ale dawanie przedmiotów na start ułatwień itd jest przyciąganiem bananowej młodzieży ale co potem. Dla mnie największą frajdą RPG jest oranie wszystkiego od zera. Taki amerykański sen.
W sytuacji gdy jako dzieciak mam półboskie zbroje ekipunek godny króla, wagon złota i największe zbiry serwera nie mogą mnie tknąć bo jest jakaś niewidzialna kara czuje sie jak w przedszkolu . A potem cios .Tracisz to wszystko bo jesteś większy/starszy. Było łatwo ,jest trudniej. 90% zrezygnuje. Im mniejsze wyzwanie tym mniejsze zaangażowanie. Podstawy psychologii
Świat MW coraz mniej przypomina to co chciałbym przeżyć gdybym faktycznie trafił do jakieś zapomnianej magicznej krainy. Ostatnio poszedłem zwiedzać . Zobaczyłem skansen po prostu. Puste domy na wynajem, puste ulice, puste pola i lasy. U handlarzy wszystko na jedno kopyto bo crafterom nie opłaca sie robić nic czego nie sprzedadzą innym graczom. Tak samo walka. Tłukę miśki po lasach do 80-90% skilla a potem przeskok na całą resztę. Brak w tym jakieś płynności
Scenografia jest, aktorów brak. Niestety ale gra wyróżniała sie tym że różniła sie od wszystkiego co było w tamtych czasach. W tym momencie stara sie zdobyć nowych graczy metodami z kolorowych produkcji z szybką akcją samemu taką grą nie bedąc. 2 sekundowe walki wielkich magów nie pasują mi do klimatu po prostu. |
|
Aspect | 2017, lis 17 07:16
|
|
|
|
|
| Dathien Dihhar | |
|
2015, mar 28
Polska | |
true story | | | | |
| | | |
|