|
|
Rahego | 2017, kwi 16 12:54 | 2017, kwi 16 12:57
|
|
|
|
| Rahego Nerth'Ell | |
|
2015, wrz 21
Piekło | |
@Ptr a z twojego posta wynika ze ty masz "za duze" nastawienie roszczeniowe Zgadzam sie z kilkoma punktami twojej wypowiedzi - ale z jakiej paki mlodzi maja miec royal w lapie, do tego blessed. Druga sprawa to czy ktos cos komus da to jego dobra wola - lepiej by bylo zeby nikt nic nie dawal ale tez nie zabieral.
Jestem za tym aby: mlody mial blessed itemy do jakiegos progu statow/skilli. Nie moze podejmowac zadnych akcji ataku innego gracza' Nie mogl podnosic mobow ktorych sam nie zabil NIe mogl grabic zwlok blue postaci Na start jakies proste questy ktore poprowadza do manekinow a nagroda bylaby jakas bron z verytu/luk z debu. Zeby nie atakowaly go srednio mocne stwory (czyli slabe i najsilniejsze dalej beda go agrowac) Opcjonalnie - zmienic miasto startowe na Brytanie, serio to najbardziej rozpoznwalna kraina w UO. Do tego jest pieknei zrobiona, przejrzysta, logiczna. Ilshenar to nieprzemyślana i nieprzyjazna mapa - ale to moze wynikac z przyzwyczajenia
Ja sam mimo doswiadczenia na poczatku popelnilem kilka bledow ktore mi mocno utrudnily dalsza rozgrywke. Co dopiero mlody
Koksa sie szybko, przyspieszenie koksu w obecnej sytuacji byloby strzalem w kolano. |
|
tuba | 2017, kwi 20 15:07 | 2017, kwi 20 15:09
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
Proponuję: -Lochy dla młodych, ponoć pomysł przeszedł na forum gm.
-Postać młody zaraz po stworzeniu dostaje zapytanie czy i w jakim mieście chce zaznaczyć dom, po zginięciu może wybrać opcję powrotu, wtedy wrzuci go do uzdrowiciela w danym mieście. Dać wybór tylko 2-3 miast.
-Młody ma itemy blesed, nie ważne jakiej jakości. Dać tu ogranicenie sumy statów/skili dla klas lub wieku. Jeżeli któryś z tych warunków zostanie spełniony, traci status młody.
-Po zginięciu, ma możliwość odczekania w okolicy zwłok =< 3kratek około 5 min i zostanie automatycznie wskrzeszony. Moby mogą wtedy oddalić się, a może nawet powinny? Lepiej to dobrze potestować.
Jak pisano wyżej, nie ma możliwości atakowania/grabienia innych graczy, otrzymuje flagę nopvp.
Questy są pod postacią wskazówek, inne nie są potrzebne a i te zawsze pomijam bo są irytujące, nawet jak nie wiem o co chodzi
Brak portali to faktycznie problem, mimo iż siedzę tyle lat w uo, po powrocie było mi ciężko. Więc dla młodych Władca portali świadczyłby usługi po niższych kosztach, nie musieliby mieć zaznaczonych kryształów w miastach, ale i nie mogliby ich zaznaczyć podczas takich podróży. Portale tylko do miast ale też nie wszystkich i TYLKO dla osób ze statusem młody. Nikt inny nie ma możliwości wejścia. Dopisać "chce coś kupić" do władcy portali, też się z tym motałem.
Myślę że powinien móc podnosić rzeczy z mobów nie zabitych przez siebie, gdyż sporo osób koksa i nie zbiera, a jemu może się to przydać bądź sprzeda.
To są moim zdaniem, podkreślam moim, rozsądne propozycje i warte rozważenia. A większość nie powinna sprawić trudności we wdrożeniu.
Pozdrawiam !
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
Sandro | 2017, lis 17 05:26 | 2017, lis 17 05:32
|
|
|
|
| Hemlir | |
|
2016, kwi 7 |
Grałem 6 lat w ultime. Od 2 lat wracałem i zauważyłem że padło kilka polskich Shardów. Oprocz MW pozostał bodajże 1. Mnie gra przyciągnęła otwartością świata faktycznym RPG i żyjącą społecznością. W MW grałem jakieś 9 miesięcy. Zmiany idą moim zdaniem w kompletnie innym kierunku niż bym chciał. Z rpg zaczyna być hack and slash
Także gdy czytam propozycje w tym dziale. Niestety ale dawanie przedmiotów na start ułatwień itd jest przyciąganiem bananowej młodzieży ale co potem. Dla mnie największą frajdą RPG jest oranie wszystkiego od zera. Taki amerykański sen.
W sytuacji gdy jako dzieciak mam półboskie zbroje ekipunek godny króla, wagon złota i największe zbiry serwera nie mogą mnie tknąć bo jest jakaś niewidzialna kara czuje sie jak w przedszkolu . A potem cios .Tracisz to wszystko bo jesteś większy/starszy. Było łatwo ,jest trudniej. 90% zrezygnuje. Im mniejsze wyzwanie tym mniejsze zaangażowanie. Podstawy psychologii
Świat MW coraz mniej przypomina to co chciałbym przeżyć gdybym faktycznie trafił do jakieś zapomnianej magicznej krainy. Ostatnio poszedłem zwiedzać . Zobaczyłem skansen po prostu. Puste domy na wynajem, puste ulice, puste pola i lasy. U handlarzy wszystko na jedno kopyto bo crafterom nie opłaca sie robić nic czego nie sprzedadzą innym graczom. Tak samo walka. Tłukę miśki po lasach do 80-90% skilla a potem przeskok na całą resztę. Brak w tym jakieś płynności
Scenografia jest, aktorów brak. Niestety ale gra wyróżniała sie tym że różniła sie od wszystkiego co było w tamtych czasach. W tym momencie stara sie zdobyć nowych graczy metodami z kolorowych produkcji z szybką akcją samemu taką grą nie bedąc. 2 sekundowe walki wielkich magów nie pasują mi do klimatu po prostu. |
|
Dante | 2017, kwi 23 23:46 | 2017, lis 19 02:47
|
|
|
|
| Dante | |
|
2016, cze 5 |
Bo bard jak i pojedyncze jego umiejetnosci zostaly tak !~~!, ze dzieci w Afryce maja wiecej niz ja tym bardem. A co najwazniejsze, nie da sie go skoxac ~
// tuba: maja więcej te dzieci w Afryce, w głowie. | | | | | |
| | | |
|