|
|
TomX | 2017, mar 31 21:43 | 2017, mar 31 21:45
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 26
Bytom | |
Temat o nowych lochach juz byl i nic z tego nie wynikalo, moze aby prop Hudego przejdzie. Co do tematu to jestem jak najbardzie za lochami z warunkiem wejscia od/do odpowiedniego statcapa. |
|
tuba | 2017, mar 30 09:00 | 2017, mar 30 09:02
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
świetny pomysł. o jajkach było kiedyś chyba ale nie przeszło. ewolucje zatrzymałbym na dużym smoku (słabszym niż normalny) z możliwością ujeżdżania.
dodałbym możliwość ujeżdżania małych smoków również, ale powiedzmy od 80-90 wytrzymałości takiego moba. (powiedzmy że dobrze się wtedy zrozumie ze swoim panem).
Lochy dla graczy z wymaganą ilością siły, 55-60,60-65, 65-70(to max moim zdaniem, ewentualnie 65, dla każdej klasy osobne). Postacie silniejsze/słabsze nie mogłyby do nich wchodzić. eliminuje to możliwość wpadu ale i pomocy w odbiciu się. Młody gracz, (czyt. NOWY) będzie mógł zapoznać się z mechaniką gry. Wiem że stare konie będą z tego korzystać, ale nie za wiele to da bo i tak się szybko koksa a wartość 65-70 to nie za wiele na ten czas, tu chodzi tylko i wyłącznie o postać "Młody"/nowy. Do dopracowania, jak by przeszło mogę opisać.
Rozbudowa już istniejących lochów cmentarnych o dodatkowe poziomy(1-2), mocniejsze (tu można podpiąć te progi siły/dex/int bądź status Młody?).
Lochów jest dużo i są mało używane, może wystarczy urozmaicić je bardziej, przesiedlić moby ? dodać nowe do już istniejących? myślę że budowa całkowicie nowych lokacji nie jest warta świeczki przy tym online, aczkolwiek zawsze to urozmaicenie.
Można też zamknąć jakiś loch questem(obrona/atak innych mobów), przebudować go i zasiedlić czym innym.Tu bym widział to co opisał Hudy, Smoki atakują siedlisko orków np i tam mają gniazdo Smoczej Królowej, orki wychodzą na powierzchnię w lasy.
Pomysłów jest sporo, tylko czasu na to potrzeba no i rąk do pracy
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
woren | 2017, kwi 6 20:40
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, wrz 10
Hell | |
kazdy loch mozna przebudowac tylko po to zeby "odswiezyc" rozgrywke, przetasowac mieszkancow lochow, niech sie cos dzieje |
|
woren | 2017, mar 31 20:54
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, wrz 10
Hell | |
mowa ma byc o nowych lochach a nie o tym co byscie zmienili/dodali na MW, @yankee wyslalem Ci pw |
|
woren | 2017, mar 31 22:22
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, wrz 10
Hell | |
teraz pyta o to WM, wtedy chcialem tego ja wiec jest mala roznica, wtedy WM mial co innego do roboty czyt. Minoc, teraz takowych zadan nie ma i moze porobic lochy wiec temat jak najbardziej na propie, co do propa hudego, takich propow jest wiecej tylko kto to wprowadzi ? |
|
yankee | 2017, mar 29 13:11
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Drodzy gracze chciałbym zasięgnąć waszej opinii. Jakie lochy i miejscówki z chęcią zobaczylibyście na MW? Chodzi o kompletne nowości, co by Was zaciekawiło? Może macie jakiś fajny pomysł na nowy loch? Coś czego brakuje na MW?
Wszelkie zbaczanie z tematu, bluzgi, zaczepki, wyzwiska i wulgaryzmy zostaną nagrodzone długim pobytem w więzieniu. Dziękuję za uwagę. |
|
yankee | 2017, kwi 6 10:59 | 2017, kwi 6 11:06
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Podsumowanie: - Propozycja od @Hudy zostanie omówiona na forum GM.
- Propozycja od @Arbi zostanie zrealizowana przy patchu 5.15, istnieje jednak szansa że uda się to wykonać do najbliższego patcha czyli 5.14.
- Propozycja odnośnie lochów gdzie można wejść do pewnego poziomu statystyk od @tuba zostanie omówiona na forum GM. Jednak lochy te, czyli wykonane specjalnie dla tych nowych jak i słabszych, ew. lubujących się w spokojnym PvM pojawią się przy patchu 5.15 niezależnie czy uda się wykonać tą taką nazwijmy to blokadę czy też nie.
- Propozycja od @woren nadesłana do mnie na PW odnośnie następnego poziomu lochu w Minoc zostanie zrealizowana w patchu 5.14. Propozycja odnośnie shame zostaje odrzucona.
Czekam na dalsze propozycje, jednak trzeba się liczyć że zostaną one wydane nie szybciej niż w patchu 5.16. Patch 5.14 oraz 5.15 są już zapełnione. | | | | | | | | |
| | | |
|