|
|
yankee | 2017, mar 29 13:11
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Drodzy gracze chciałbym zasięgnąć waszej opinii. Jakie lochy i miejscówki z chęcią zobaczylibyście na MW? Chodzi o kompletne nowości, co by Was zaciekawiło? Może macie jakiś fajny pomysł na nowy loch? Coś czego brakuje na MW?
Wszelkie zbaczanie z tematu, bluzgi, zaczepki, wyzwiska i wulgaryzmy zostaną nagrodzone długim pobytem w więzieniu. Dziękuję za uwagę. |
|
Arbi | 2017, mar 29 13:17
|
|
|
|
|
| Angven | | |
|
2015, lis 4 |
Nowy loch 1 lvl nowe orki są dostępne. 2 lvl demony hordy są 3 rodzaje ich małe średnie wielkie. 3 lvl boss nad bossami wysłannik asmodaya po zabiciu takiego moba zostawał by widmowy kirin, widmowy jednorozec. Gdybyś był zainteresowany screenami tych wszystkich mobow to pisz |
|
Hudy | 2017, mar 29 22:51 | 2017, mar 29 22:59
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Smocze Legowisko:
1. Nowy system dla tamera - smocze jajo (system zaporzyczony z shardu defiance) 2. Na czym polega:
Loch jak sama nazwa mowi sklada sie glownie z smokow i smoko podobnych stworzen (luskowatych) w ktorym znajduje sie smocza Królowa.
Po zabici krolowej ( zabicie jej wymagaloby jakiejs fajnej i zmiennego trybu), moge wymyślić ale na szybkosci:
Faza 1 "Złość" - 25% zjechanego hp - Smocza krolowa przywoluje smoczych gwardzistow (male smoki) a sama wzbija sie w powietrze (znika) zostawiajac co jakis czas sciany ognia ktore rania bardzo mocno. Pojawia sie 6 malych smokow ktore trzeba zabic aby smocza krolowa zleciala na ziemie.
Faza 2 "Rozpacz" - 50% zjechanego hp - Smocza krolowa wpada w rozpacz po utracie swoich najmlodszych dzieci - jej sila zwieksza sie o 5% i rzuca kulami ognia pozostawiajac na ziemi kwadraty ognia. Wybuch zadaje obrazenia w obrebie 3-6 kratek i zadaje 100dmg(mozna zresowac).
Faza 3 "Zerwane skrzydlo" - 75% zjechanego hp - Krolowa wzywa najwyzsza Straznikow Zlotego Skrzydla (Wezowe smoki, smoki) Sztuk 4. Smocza krolowa w tym czasie jest immune na ataki, po zabiciu smokow mozna ponownie z nia walczyc.
Faza 4 "Brutalna Matka" - przy 95% zjechanego hp - krolowa wpada w szal, zionie ogniem jak szalona zadaje 10% mocniejsze hity, cos mozna tutaj dodac.
Po zabiciu dropi smocze jajo (1-2). 2x click na jajo rozpoczyna sie "wysiadywanie" jajo musi miec odpowiednia temperature (moze przesada ) musi stac zablokowane w domku. Przez 2 realne tygodnie. Po wykluciu mamy "smocze piskle" jest to wąż ktorego zaczynamy koxac walczyc. Kazda walka dla naszego zwierzaka to pkt - pkt = wzrost jego >- wzorst przemiana.
Wąz - duzy waz >- jaszczur >- bagienny smok >- pancer >- maly smok >- duzy smok? - wyrm (slabszy niz oryginal)
Respawn smoczej krolowej - 2 realne tyg |
|
Lucaveli | 2017, mar 30 07:58
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Ciekawa propozycja Hudy, popieram.
Ewentualnie do tego wyklutego jaja dodałbym wyklucie małego smoka, na którym można "latać".
Działało to na DM i z tego co kiedyś rozmawiałem z sinem, jest to proste do podgrania, by jeździć na mobie tego typu. Nie wiem jak to wygląda w realiach MW.
|
| Dzień dobry.
|
tuba | 2017, mar 30 09:00 | 2017, mar 30 09:02
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
świetny pomysł. o jajkach było kiedyś chyba ale nie przeszło. ewolucje zatrzymałbym na dużym smoku (słabszym niż normalny) z możliwością ujeżdżania.
dodałbym możliwość ujeżdżania małych smoków również, ale powiedzmy od 80-90 wytrzymałości takiego moba. (powiedzmy że dobrze się wtedy zrozumie ze swoim panem).
Lochy dla graczy z wymaganą ilością siły, 55-60,60-65, 65-70(to max moim zdaniem, ewentualnie 65, dla każdej klasy osobne). Postacie silniejsze/słabsze nie mogłyby do nich wchodzić. eliminuje to możliwość wpadu ale i pomocy w odbiciu się. Młody gracz, (czyt. NOWY) będzie mógł zapoznać się z mechaniką gry. Wiem że stare konie będą z tego korzystać, ale nie za wiele to da bo i tak się szybko koksa a wartość 65-70 to nie za wiele na ten czas, tu chodzi tylko i wyłącznie o postać "Młody"/nowy. Do dopracowania, jak by przeszło mogę opisać.
Rozbudowa już istniejących lochów cmentarnych o dodatkowe poziomy(1-2), mocniejsze (tu można podpiąć te progi siły/dex/int bądź status Młody?).
Lochów jest dużo i są mało używane, może wystarczy urozmaicić je bardziej, przesiedlić moby ? dodać nowe do już istniejących? myślę że budowa całkowicie nowych lokacji nie jest warta świeczki przy tym online, aczkolwiek zawsze to urozmaicenie.
Można też zamknąć jakiś loch questem(obrona/atak innych mobów), przebudować go i zasiedlić czym innym.Tu bym widział to co opisał Hudy, Smoki atakują siedlisko orków np i tam mają gniazdo Smoczej Królowej, orki wychodzą na powierzchnię w lasy.
Pomysłów jest sporo, tylko czasu na to potrzeba no i rąk do pracy
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
mRox | 2017, mar 30 12:33
|
|
|
|
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
Cove | |
mega fajna opcja, podoba mi się - do tego możliwość latania na małych smokach z np 95% tamerki itp
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja!
|
woren | 2017, mar 31 20:54
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, wrz 10
Hell | |
mowa ma byc o nowych lochach a nie o tym co byscie zmienili/dodali na MW, @yankee wyslalem Ci pw |
|
TomX | 2017, mar 31 21:43 | 2017, mar 31 21:45
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 26
Bytom | |
Temat o nowych lochach juz byl i nic z tego nie wynikalo, moze aby prop Hudego przejdzie. Co do tematu to jestem jak najbardzie za lochami z warunkiem wejscia od/do odpowiedniego statcapa. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|