|
|
darqsfari | 2017, sty 9 20:15
|
|
|
|
|
| Reyinmar Bielau | |
|
2015, cze 20
WWA | |
Bardzo dobra propozycja |
|
Varlon | 2017, sty 9 19:48
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2015, sty 10 |
Witam, propozycja dotyczy głównie osoby które zajmują się oswajaniem. Otoż, chodzi mi o dodanie podklasy, która opierałaby się na trzech umiejętnościach:
- Oswajanie - Wiedza o zwierzętach - Weterynaria (przykładowo wymagana suma tych umiejętności to 240% jak u maga bojowego)
Jakie plusy miałby ktoś kto zdecydowałby się zagrać tą podklasą? Moja propozycja to: Po osiągnięciu założonej (przez GMów) sumy umiejętności wypisanych powyżej osoba taka mogłaby wybrać umiejętność Weterynaria jako "dodatek rzemiosła".
Jakie są tego minusy? Jak pisałem wcześniej weterynaria byłaby wtedy "dodatkiem rzemiosła" co zmniejszałoby niezależność (np. Wojownik musiałby się zastanowić czy bierne górnictwo jest dla niego ważniejsze, Mag zrezygnowałby z np. zielarstwa itp.)
Po co taka zmiana?
Jak wiadomo, każdy gracz który posiada wysoki poziom oswajania, posiada również "kolejną postać" specjalnie do wskrzeszania poległych stworów. Czy naprawdę umiejętność wterynarii służy jedynie do wskrzeszania poległych stworzeń? NIE. Jej przeznaczeniem jest "leczenie" walczącego u naszego boku stworzenia. Nie nazywa się "Wskrzeszanie wierzchowców" lecz "Weterynaria".
Oczywiście rozumiem, że mogłoby to być dla każdego tamera ułatwienie. Nie ukrywam, że do tego dąże pisząc ten post. Ale zastanówcie się sami.. czy to na prawdę tak bardzo zaburzy balans? Czy nie uważacie również, że poprzez łączenie życia postaci (relogowanie na weterynarza aby podnieść np. Hirkę) ułatwiamy sobie tą grę dużo skuteczniej?
Post kieruje głównie do GMów oraz graczy, którzy zajmują się oswajaniem. Zobaczcie, że oswajanie też może być profesją, środkiem zarobku, a więc idąc dalej weterynarz może być "zawodem". Tak samo jak górnik, zielarz itp. Przy czym pamiętajmy, że górnik kopiąc Royal i inne rudy zarabia na swoj ekwipunek, a z kolei weterynarz wskrzeszając swoje zwierze zyskuje czas. Czas, który zajmuje zalogowanie się na muła z weterynarią. | | |
| | | |
|