|
|
Varlon | 2017, sty 9 19:48
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2015, sty 10 |
Witam, propozycja dotyczy głównie osoby które zajmują się oswajaniem. Otoż, chodzi mi o dodanie podklasy, która opierałaby się na trzech umiejętnościach:
- Oswajanie - Wiedza o zwierzętach - Weterynaria (przykładowo wymagana suma tych umiejętności to 240% jak u maga bojowego)
Jakie plusy miałby ktoś kto zdecydowałby się zagrać tą podklasą? Moja propozycja to: Po osiągnięciu założonej (przez GMów) sumy umiejętności wypisanych powyżej osoba taka mogłaby wybrać umiejętność Weterynaria jako "dodatek rzemiosła".
Jakie są tego minusy? Jak pisałem wcześniej weterynaria byłaby wtedy "dodatkiem rzemiosła" co zmniejszałoby niezależność (np. Wojownik musiałby się zastanowić czy bierne górnictwo jest dla niego ważniejsze, Mag zrezygnowałby z np. zielarstwa itp.)
Po co taka zmiana?
Jak wiadomo, każdy gracz który posiada wysoki poziom oswajania, posiada również "kolejną postać" specjalnie do wskrzeszania poległych stworów. Czy naprawdę umiejętność wterynarii służy jedynie do wskrzeszania poległych stworzeń? NIE. Jej przeznaczeniem jest "leczenie" walczącego u naszego boku stworzenia. Nie nazywa się "Wskrzeszanie wierzchowców" lecz "Weterynaria".
Oczywiście rozumiem, że mogłoby to być dla każdego tamera ułatwienie. Nie ukrywam, że do tego dąże pisząc ten post. Ale zastanówcie się sami.. czy to na prawdę tak bardzo zaburzy balans? Czy nie uważacie również, że poprzez łączenie życia postaci (relogowanie na weterynarza aby podnieść np. Hirkę) ułatwiamy sobie tą grę dużo skuteczniej?
Post kieruje głównie do GMów oraz graczy, którzy zajmują się oswajaniem. Zobaczcie, że oswajanie też może być profesją, środkiem zarobku, a więc idąc dalej weterynarz może być "zawodem". Tak samo jak górnik, zielarz itp. Przy czym pamiętajmy, że górnik kopiąc Royal i inne rudy zarabia na swoj ekwipunek, a z kolei weterynarz wskrzeszając swoje zwierze zyskuje czas. Czas, który zajmuje zalogowanie się na muła z weterynarią. |
|
darqsfari | 2017, sty 9 20:15
|
|
|
|
|
| Reyinmar Bielau | |
|
2015, cze 20
WWA | |
Bardzo dobra propozycja |
|
yataman | 2017, sty 9 20:39
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, maj 7 |
Ogolnie weterynaria powinna byc zaliczana jako dodatek rzemiosla. Jedyny jej profit to mozliwosc wskrzeszania, jednak i to zostalo udupione . Leczenie zwierzakow za pomoca bandazy to czyn sadomaso. Raczej tylko dla wojownika. Moob od razu prawie przerzuca sie na leczacego. Trzeba byc blisko zwierzaka zeby leczyc. Mag ma in vas mani z lepsza skutecznoscia niz weterynaria. |
|
Hudy | 2017, sty 9 20:41
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Jest to bardzo stronnicza propozycja, ale jestem za takim "dodatkiem" dla tamera. Dopiero po osiagnieciu 100 tama 100 woza mamy "pozwolenie" na skoxanie weterynarii jako skill rzemieslniczy, albo niech to będzie bonus dla ludzi ktorzy skoxali 105 tama. |
|
Sandert | 2017, sty 10 12:57
|
|
|
|
|
| Sandert Ra'Virr | |
|
2016, lut 6
Ostrołęka | |
Gdyby nie bylo przystepstwa na multi a zamiast czwartego slota, ekipa uciela by sloty do 2... bylbym za |
|
nieznajomy | 2017, sty 10 21:00
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2015, lis 21 |
to lepiej zakazac multi, bany itp jak bylo kiedys a dac jeszcze jeden slot. |
|
Wesolek | 2017, sty 11 06:04
|
|
|
|
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
Lakeshire | |
Ja jestem na nie dla takiej propozycji. Weterynaria nie ma nic wspólnego z rzemiosłem i każdy porządny oswajacz powinien ten skill posiadać. Problem leży w tym jak działa weterynaria i to jak działa oswajacz na MW.
Ciągle jestem zdania, że system z oswajaniem z serwerów OSI jest dużo lepszy tjzn.: Po śmierci moba powinien za oswajaczem (zarówno martwym jak i żywym) chodzić duszek danego moba. Każdy mob powinien zajmować określoną liczbę slotów, gdzie liczba slotów zależna jest od trzech skilli (woz, tame i wet). Każdy może u tresera przechowywać maxymalną liczbę mobów w ilości równej pięć.
Co to zmieni? Zmieni całkowicie sens tego skilla, obecnie jest to chyba najbardziej frustrujący skill jaki można posiadać gdzie czas poświęcony na wyćwiczenie moba może pójść w niebyt czy to przez inną ekipę czy nieudane podejście PvM. Zmieni to też podejście do widm czy innych mobów, gdzie każdy magazynuje je w ilości hurtowej na wypadek 'złych czasów' jak się padnię 200x pod rząd na PvP Ponadto przy wprowadzeniu slotów zależnych też od weta, można łatwo dopracować system slotów tak żeby co silniejsze moby wymagały weterynarii np. od chimery w górę.
Miałem tę umiejętność wielokrotnie na tym shardzie jak i prosiłem nie raz o wprowadzenie tego rozwiązania. Niestety nie zostało to wprowadzone dlatego też ja osobiście nie zamierzam się z tym skillem znówu bawić jak i nie polecam go nikomu
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.
|
TomX | 2017, sty 11 16:04
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 26
Bytom | |
System by sie sprawdzil, gdyby nie ilosc wymaganych skilli u woja. Wprowadzajac ten system z automatu woj musi rezygnowac z taktyki/resista/obrony (brak ktoregos z tych skilli sprowadza woja do 'zabijcie', eliminuje z pk lub/i lepszego pvm). | | | | | | | | | |
| | | |
|