|
|
Doktor | 2017, sty 24 11:31
|
|
|
|
|
| Shigeru | |
|
2016, wrz 4 |
Ja podłącze się pod temat, ale nie mam zdania co do tej propozycji, nie przeszkadza mi wbijanie weta na innej postaci, natomiast, przy okazji chciałem zwrócić uwagę na fakt, który Wesołek zasygnalizował, że koks zwierzaka to żmudne zajęcie, a zwierzak traktowany jest jak stuff, który kupujemy za chwile koksu rzemieślniczego czy wydobywczego, zwierze nie służy do pvp i powinno być chronione, w tym sensie, że za zabicie zwierzęcia przez gracza powinny być kary. Dlaczego ekipa chroni prace graczy jeśli chodzi o zadania gildyjne? I blu "redy" mogą odpokutować swoje występki, aby gildii nie tracić, a ja mam pogodzić się ze strata 2-mcy koksu zwierzaka, bo ktoś go dla jaj zabił, przypomnijcie sobie sytuacje z kaczym, jak go poniosło bo mu ktoś dla jaj smoka porwał, wcale mu się nie dziwie. Już samo to, ze nikt nic nie zamierza zrobi z tym ze można bić graczy nawet ja pvp ich nie interesuje, jest dla mnie dziwne, bo jest wystarczająco dużo graczy dla których to jest główne zajęcie, niech się miedzy sobą bija, ale do tego jeszcze niszczenie cudzej pracy dla zabawy to już trochę za dużo wolności jaka maja ci co to robią. |
|
Wesolek | 2017, sty 12 06:27
|
|
|
|
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
Lakeshire | |
Cóż... coś za coś nie można być czołgiem i mieć czołg przy boku...
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.
|
TomX | 2017, sty 11 16:04
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 26
Bytom | |
System by sie sprawdzil, gdyby nie ilosc wymaganych skilli u woja. Wprowadzajac ten system z automatu woj musi rezygnowac z taktyki/resista/obrony (brak ktoregos z tych skilli sprowadza woja do 'zabijcie', eliminuje z pk lub/i lepszego pvm). |
|
Wesolek | 2017, sty 11 06:04
|
|
|
|
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
Lakeshire | |
Ja jestem na nie dla takiej propozycji. Weterynaria nie ma nic wspólnego z rzemiosłem i każdy porządny oswajacz powinien ten skill posiadać. Problem leży w tym jak działa weterynaria i to jak działa oswajacz na MW.
Ciągle jestem zdania, że system z oswajaniem z serwerów OSI jest dużo lepszy tjzn.: Po śmierci moba powinien za oswajaczem (zarówno martwym jak i żywym) chodzić duszek danego moba. Każdy mob powinien zajmować określoną liczbę slotów, gdzie liczba slotów zależna jest od trzech skilli (woz, tame i wet). Każdy może u tresera przechowywać maxymalną liczbę mobów w ilości równej pięć.
Co to zmieni? Zmieni całkowicie sens tego skilla, obecnie jest to chyba najbardziej frustrujący skill jaki można posiadać gdzie czas poświęcony na wyćwiczenie moba może pójść w niebyt czy to przez inną ekipę czy nieudane podejście PvM. Zmieni to też podejście do widm czy innych mobów, gdzie każdy magazynuje je w ilości hurtowej na wypadek 'złych czasów' jak się padnię 200x pod rząd na PvP Ponadto przy wprowadzeniu slotów zależnych też od weta, można łatwo dopracować system slotów tak żeby co silniejsze moby wymagały weterynarii np. od chimery w górę.
Miałem tę umiejętność wielokrotnie na tym shardzie jak i prosiłem nie raz o wprowadzenie tego rozwiązania. Niestety nie zostało to wprowadzone dlatego też ja osobiście nie zamierzam się z tym skillem znówu bawić jak i nie polecam go nikomu
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.
|
nieznajomy | 2017, sty 10 21:00
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2015, lis 21 |
to lepiej zakazac multi, bany itp jak bylo kiedys a dac jeszcze jeden slot. |
|
Sandert | 2017, sty 10 12:57
|
|
|
|
|
| Sandert Ra'Virr | |
|
2016, lut 6
Ostrołęka | |
Gdyby nie bylo przystepstwa na multi a zamiast czwartego slota, ekipa uciela by sloty do 2... bylbym za |
|
Hudy | 2017, sty 9 20:41
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Jest to bardzo stronnicza propozycja, ale jestem za takim "dodatkiem" dla tamera. Dopiero po osiagnieciu 100 tama 100 woza mamy "pozwolenie" na skoxanie weterynarii jako skill rzemieslniczy, albo niech to będzie bonus dla ludzi ktorzy skoxali 105 tama. |
|
yataman | 2017, sty 9 20:39
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, maj 7 |
Ogolnie weterynaria powinna byc zaliczana jako dodatek rzemiosla. Jedyny jej profit to mozliwosc wskrzeszania, jednak i to zostalo udupione . Leczenie zwierzakow za pomoca bandazy to czyn sadomaso. Raczej tylko dla wojownika. Moob od razu prawie przerzuca sie na leczacego. Trzeba byc blisko zwierzaka zeby leczyc. Mag ma in vas mani z lepsza skutecznoscia niz weterynaria. | | | | | | | | | | |
| | | |
|