|
|
Iwan | 2018, cze 15 10:58
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, lis 22 |
Można by było coś z tym zrobić |
|
Fris | 2019, wrz 20 22:11
|
|
|
|
|
| Lothel | |
|
2014, kwi 26
Ostrołęka | |
Niedługo będą zmiany. |
|
xthailen | 2017, paź 26 18:43
|
|
|
|
|
| Dariss | |
|
2012, lut 24
Europa | |
Przerzucam na forum GM.
|
| Jeśli chcesz mieć szczęśliwe życie, skup się na swoich celach, a nie na tym, czego oczekują od ciebie ludzie. --- Albert Einstein ----------------------------------- https://discord.com/invite/wkbYm8qQMP
|
woren | 2016, gru 12 20:52
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, wrz 10
Hell | |
specjale byly fajne do czasu az sie gracze nie nauczyli ich, trzeba pomyslec cos zeby nie tylko wyrmy byly do bicia, sa dwa rozwiazania, albo wyrmom ulepszyc specjal albo oslabic innym,
pozmienial bym spawn mobow, pomieszal go, dodal jakies nowe lochy z fajnymi rzeczami w srodku, moze dodatkowe wejscia do czempow skoro i tak sa po staremu albo w kazdym nowym lochu dac na koniec komnate z jakims prastarym mobem typu prastart wyrm, balron itd itp oczywiscie silniejszymi niz zwykle wyrmy itd itp, @yankee jest zdolny niech buduje @xth niech zmieni spawn, @Mephisto niech klepnie ze mozna to zrobic i pojdzie |
|
PeterGriffin | 2016, gru 12 21:03
|
|
|
|
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
To jest ogrom czasu kilku osób na raz, żeby wprowadzić nowe moby, ustawić ich statystyki, drop i stworzyć nowe lokacje, w których będą występować.
Tym samym zatoczymy błędne koło, gdzie mapy skarbu będą dalej popsute i nieopłacalne, ekipa straci miesiąc/dwa na wprowadzenie nowej zmiany, a osiągnie taki sam efekt jak poprawienie w tydzień istniejącej już rzeczy. |
|
Death | 2017, sty 18 23:21
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 11 |
UP |
|
dev | 2017, cze 8 09:37
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
@Lucaveli
|
| GROWIN KROL PK!
|
Hudy | 2017, lip 3 14:51
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
@Lucaveli refresh | | | | | | | | | | |
| | | |
|