|
|
dev | 2016, lis 25 10:20 | 2016, lis 25 10:22
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
Hej, chciałbym zwiększyć atrakcyjność map skarbu. Wszystkich. Na tę chwilę opłaca się robić legendy dla magików i mapy ogra dla złota.
Wg. mnie powinno to wyglądać m/w tak:
MOBY PILNUJĄCE SKARBU
1.Gnom - wszystkie moby dropiące magik 'dobry' 2.Skrzat - doskonały 3.Ork - wspaniały 4.Ogr - wyjątkowy 5.Smok - niezwykly 6.Legenda - cudo/boski/legenda
zwiększenie puli mobów = zwiększenie różnorodności. Przykładowo mocne duchy do smoków i legend itd.
ILOŚĆ MOBÓW
W tym momencie jest to przedział 2,6 obustronnie domknięty. 2 moby pilnujące skarbu, to bardzo mało. Co to za skarb, który jest pilnowany przez dwóch strażników?
Zwiększyłbym to do 4,10.
LOOT
1.Złoto, które jest w skrzyni mapy skarbu to żart. Z legendarnej mapy dropie legendarne 7-10k ;-) 2.Niemagiczne przedmioty - usunąć, po co mi vendorowy syf? 3.Poziom magików - powinien być taki jak moc mobów
POSTRZĘPIONE I ZIDENTYFIKOWANE MAPY
Problem wypadających postrzępionych map: W tym momencie gdzie się nie zajrzy, to wszędzie walają się postrzępione mapy. Nie mówiąc już o lepszych mobach, które mają tego często po kilka sztuk. Jeśli powyższe miałoby wejść, to należy drastycznie obniżyć ilość wypadających map (w szczególności ogra/smoka/legend). Aby uniknąć infinite PvM.
Problem nagromadzonych map: Każdy gracz ma tego myliard. Nikomu się nie chce robić większości tych map, więc po wprowadzeniu powyższych zmian większość ludzi (w tym ja) miałoby infinite PvM. Rozwiązaniem na to może być zmiana ID postrzępionych i zidentyfikowanych map na nowe.
- Jeśli gracz spróbuje odczytać starą postrzępioną mapę, to zidentyfikuje starą mapę skarbu (na starych zasadach) - Jeśli gracz spróbuje wykopać starą zidentyfikowaną mapę, to wykopie skarb na starych zasadach.
Czytając nową postrzępioną mapę, dostajemy nową mapę skarbu i analogiczne z wykopywaniem.
LOKALIZACJE
Tutaj nie jestem pewny czy jest to łatwo konfigurowalne, jeśli nie wymaga to ogromu pracy, to fajnie by było mieć nowe lokalizacje mapek skarbu.
CEL
W tym momencie gracze powybierali sobie moby, które najkrócej się bije i dają najbardziej korzystny loot - np. wyrm. Doszło do tego, że jak pytam na mapie o PvM, to słyszę "nie chce mi się już bić tych j****ch wyrmów".
Nowe mapy skarbu mogą dać trochę różnorodności dla tych, którzy najpierw je wydropią. Żeby je wydropić, to trzeba grać.
|
| GROWIN KROL PK!
|
Gboss | 2016, lis 25 16:55
|
|
|
|
|
| Poutko | |
|
2014, maj 6
Lodowy Ogród | |
+1 |
|
PeterGriffin | 2016, gru 12 20:20
|
|
|
|
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
Doskonała propozycja wprowadzająca trochę świeżości w PvM. |
|
woren | 2016, gru 12 20:52
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, wrz 10
Hell | |
specjale byly fajne do czasu az sie gracze nie nauczyli ich, trzeba pomyslec cos zeby nie tylko wyrmy byly do bicia, sa dwa rozwiazania, albo wyrmom ulepszyc specjal albo oslabic innym,
pozmienial bym spawn mobow, pomieszal go, dodal jakies nowe lochy z fajnymi rzeczami w srodku, moze dodatkowe wejscia do czempow skoro i tak sa po staremu albo w kazdym nowym lochu dac na koniec komnate z jakims prastarym mobem typu prastart wyrm, balron itd itp oczywiscie silniejszymi niz zwykle wyrmy itd itp, @yankee jest zdolny niech buduje @xth niech zmieni spawn, @Mephisto niech klepnie ze mozna to zrobic i pojdzie |
|
PeterGriffin | 2016, gru 12 21:03
|
|
|
|
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
To jest ogrom czasu kilku osób na raz, żeby wprowadzić nowe moby, ustawić ich statystyki, drop i stworzyć nowe lokacje, w których będą występować.
Tym samym zatoczymy błędne koło, gdzie mapy skarbu będą dalej popsute i nieopłacalne, ekipa straci miesiąc/dwa na wprowadzenie nowej zmiany, a osiągnie taki sam efekt jak poprawienie w tydzień istniejącej już rzeczy. |
|
woren | 2016, gru 12 21:10
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, wrz 10
Hell | |
ale tamto niech poprawia i z czasem wprowadzi nowe, przy okazji niech przebuduje system czempow o ktorym jest juz pisane i mowione 3 lata jak nie 4 |
|
Death | 2017, sty 18 23:21
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 11 |
UP |
|
mRox | 2017, sty 19 22:36
|
|
|
|
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
Cove | |
bardzo fajna propozycja ale pewnie czasochłonna - miejmy nadzieje, że wypowie się ekipa czy są w stanie i mają ochotę w ogóle coś takiego zrobić.
P.S mamy nowego VMa - ciekawe czy ma jakąś wizję? @Aspect ? Pochwalisz się swoimi pomysłami?
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja! | | | | | | | | | |
| | | |
|