|
|
dev | 2018, cze 15 10:11
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
@Fris
|
| GROWIN KROL PK!
|
Iwan | 2018, cze 15 10:58
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, lis 22 |
Można by było coś z tym zrobić |
|
dev | 2019, wrz 19 11:00
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
@Fris , @yankee
ile lat musi minąć?
|
| GROWIN KROL PK!
|
Fris | 2019, wrz 20 22:11
|
|
|
|
|
| Lothel | |
|
2014, kwi 26
Ostrołęka | |
Niedługo będą zmiany. |
|
dev | 2016, lis 25 10:20 | 2016, lis 25 10:22
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
Hej, chciałbym zwiększyć atrakcyjność map skarbu. Wszystkich. Na tę chwilę opłaca się robić legendy dla magików i mapy ogra dla złota.
Wg. mnie powinno to wyglądać m/w tak:
MOBY PILNUJĄCE SKARBU
1.Gnom - wszystkie moby dropiące magik 'dobry' 2.Skrzat - doskonały 3.Ork - wspaniały 4.Ogr - wyjątkowy 5.Smok - niezwykly 6.Legenda - cudo/boski/legenda
zwiększenie puli mobów = zwiększenie różnorodności. Przykładowo mocne duchy do smoków i legend itd.
ILOŚĆ MOBÓW
W tym momencie jest to przedział 2,6 obustronnie domknięty. 2 moby pilnujące skarbu, to bardzo mało. Co to za skarb, który jest pilnowany przez dwóch strażników?
Zwiększyłbym to do 4,10.
LOOT
1.Złoto, które jest w skrzyni mapy skarbu to żart. Z legendarnej mapy dropie legendarne 7-10k ;-) 2.Niemagiczne przedmioty - usunąć, po co mi vendorowy syf? 3.Poziom magików - powinien być taki jak moc mobów
POSTRZĘPIONE I ZIDENTYFIKOWANE MAPY
Problem wypadających postrzępionych map: W tym momencie gdzie się nie zajrzy, to wszędzie walają się postrzępione mapy. Nie mówiąc już o lepszych mobach, które mają tego często po kilka sztuk. Jeśli powyższe miałoby wejść, to należy drastycznie obniżyć ilość wypadających map (w szczególności ogra/smoka/legend). Aby uniknąć infinite PvM.
Problem nagromadzonych map: Każdy gracz ma tego myliard. Nikomu się nie chce robić większości tych map, więc po wprowadzeniu powyższych zmian większość ludzi (w tym ja) miałoby infinite PvM. Rozwiązaniem na to może być zmiana ID postrzępionych i zidentyfikowanych map na nowe.
- Jeśli gracz spróbuje odczytać starą postrzępioną mapę, to zidentyfikuje starą mapę skarbu (na starych zasadach) - Jeśli gracz spróbuje wykopać starą zidentyfikowaną mapę, to wykopie skarb na starych zasadach.
Czytając nową postrzępioną mapę, dostajemy nową mapę skarbu i analogiczne z wykopywaniem.
LOKALIZACJE
Tutaj nie jestem pewny czy jest to łatwo konfigurowalne, jeśli nie wymaga to ogromu pracy, to fajnie by było mieć nowe lokalizacje mapek skarbu.
CEL
W tym momencie gracze powybierali sobie moby, które najkrócej się bije i dają najbardziej korzystny loot - np. wyrm. Doszło do tego, że jak pytam na mapie o PvM, to słyszę "nie chce mi się już bić tych j****ch wyrmów".
Nowe mapy skarbu mogą dać trochę różnorodności dla tych, którzy najpierw je wydropią. Żeby je wydropić, to trzeba grać.
|
| GROWIN KROL PK!
|
mRox | 2017, sty 20 15:04 | 2017, sty 20 15:06
|
|
|
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
Cove | |
A gdzie w zmianach o tym, że red nekro może wchodzić do Wind? Widzę, że jest tam gildia nekrusów dodana...ale o tym, że jako red może tam wchodzić to nie ma. Chyba, że sobie ogarnął gdzieś bokiem taka zmianę.
Proszę o wypowiedz ekipe co myśli o tych zmianach zaproponowanych przez DEVa. Wszyscy kliknęli, że są ZA...mamy szanse na lepsze PVM ?
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja! | | | | | | | | | |
| | | |
|