|
Mikal | 2014, gru 17 13:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 21 |
Witam!
Proponuje wywalenie zapotrzebowania na: bialka, weglowodany i witaminy.
Uzaleznilbym to co jemy od klasy postaci: - dania miesne - mialyby zwiekszony wplyw na wojownikow - dania jarskie - mialyby zwiekszony wplyw na lucznikow - desery - mialyby zwiekszony wplyw na magow
W miejsce wywalonych bialek, weglowodanow i witamin wprowadzilbym nawodnienie organizmu.
Normalne dania powinny w duzym stopniu nasycac glod i w minimalnym pragnienie. Zupy powinny srednio nawadniac oraz srednio sycic. Soki powinny mocno nawadniac i minimalnie sycic.
Alkohole poza wprowadzaniem w stan upojenia powinny obnizac nawodnienie i najedzenie: - slabe - lekko - umiarkowane - srednio - mocne trunki - mocno Bylyby lekarstwem na przejedzenie oraz przewodnienie. Oczywiscie sknery moglyby czekac, az te wartosci same spadna.
Jako ciekawostke, pozwolilbym na mozliwosc zapicia sie na smierc.
Dodatkowo, zeby ktos nie jadl ciagle np pieczonych zeberek proponowalbym jakis licznik, jezeli cos bedzie zbyt czesto jedzone nie powinno dawac dodatkowych korzysci. Oczywiscie dodalbym w takiej sytuacji jakis komunikat typu "Zjadlbys cos innego" albo "Zbrzydlo Ci".
Zmiana taka ulatwila by lekko gre oraz urozmaicilaby zywnosc w obrocie. A nie ciagle wcinanie swiniakow.
Pomysl jest surowy i wymaga dopracowania. Ale moze warto go rozwazyc? |
|
Mischa | 2014, gru 18 10:46 | 2014, gru 18 10:48
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
@Mikal wszystko warto rozważyć
Zgadzam się, z tym że system "głodu" na MW jest skomplikowany, ale też unikatowy
Moim zdaniem (jako gracza) problem tego systemu można rozwiązać bardzo prosto - pełne dane dań (nasycenie, białka, węglowodany i witaminy). Wtedy pojawiłyby się nowe diety, bo teraz testowanie diet oznacza rozstrojenie własnego głodu, więc wszyscy wolą korzystać ze sprawdzonych rozwiązań.
Myślisz, że wtedy byłoby lepiej?
Co do Twojej propozycji, to nie do końca myślę, że byłoby dużo lepiej. Zamieniasz 4 zmienne do kontrolowania na 2 + trzeba będzie rotować dietą - co też będzie "upierdliwe"
Jako SM, powiem, że i bez tego roboty czeka na mnie masa Przebudowa tego systemu, to na prawdę wiele godzin pracy, więc napiszę szczerze, że wg mnie nie warto tego tykać, lepiej poprawić inne (ważniejsze) rzeczy. Oczywiście dowiem się jaka jest polityka informacyjna
Pozdrawiam!
|
| S*T*O*P parobom!
|
Mikal | 2014, gru 18 13:04
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 21 |
Skoro faktycznie ciezko byloby wprowadzic to w zycie to trudno.
Propozycja miala tylko lekko ulatwic zabawe (tak jak pisales zamiast 4 zmiennych sa 2).
Bardziej uwierzytelnic rozgrywke. Nie wiem jak inni, ale ja w realu jestem w stanie stwierdzic tylko czy jestem glodny lub spragniony. To czy mi brak witamin, bialka lub weglowodanow moze stwierdzic lekarz po badaniach.
Wlasciwie wprowadzenie na shardzie mozliwosci wydalania odchodow i ich badania w celu stwierdzenia niedoborow bylo by tez bardzo "unikatowe". (To jest oczywiscie zart :-) )
Urozmaicic rodzaj zywnosci w obrocie. Teraz kazdy bieze praktycznie to samo. Nie oplaca sie przygotowywac nic innego. Uwazam to za marnotrawstwo. Udostepnienie pelnych danych potrw napewno byloby krokiem w dobrym kierunku. |
|
kaagular | 2014, gru 18 22:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 3 |
Problem z taką zmianą byłby taki, ze "raz dwa" gracze ogarną najoptymalniejsze rozwiązanie i zaspokojenie głodu sprowadzi się do tego co mamy teraz: "wciśnij play w EUO". A roboty (nawet koncepcyjnej) od groma. | | | | | |
| |