|
KFY | 2014, gru 16 19:37 | 2014, gru 16 19:47
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Witam,
Jako, ze po patchu UOAM ma problemy z wyswietleniem poprawnie Minoc (pewnie bucc tez) przedstawiam rozwiazanie.
Problemem jest to, ze wlasciwa mapa jest map1 (Trammel) a nie map0 (Felucca) mapa nie potrafi tego wlasciwie spatchowac (w zasadzie powinna dzialac po przelaczeniu na trammel ale jakos nei dziala - chyba trammela nie pobiera z plikow a sama jakos sobie go generuje na podstawie felucci, ale w sumie, nie ma to znaczenia)
Wazne, ze patch zmienil map1.mul i towarzyszace mu oczywiscie statics1.mul i staidx1.mul
Najprosciej wiec zamienic je ze soba map1 nazwac map0 i w pozostalych plikach tez. Mozna wtedy wygenerowac w automapie jej obrazy i teoretycznie bedzie dzialac. Niestety na taki numer nie pozwoli nam MWGate - bedzie usilnie za kazdym razem zmienial pliko z powrotem. Po wygenerowaniu plikow przez UOAM mapa bedzie dzialac, niestety podobnie jak MWGate ona rowniez nie bedzie zachwycona zmiana. Za kazdym razem bedzie trzeba klikac Cancel by nie przerobila mapy - wtedy bedzie nam wsio dzialalo.
Jest to jednak dosc uciazliwe, jak wiec pogodzic 2 programy, ktore chca miec 2 inne w zasadzie mapy? Zrobic kopie.
Oto wiec najprostsze rozwiazanie:
1. Tworzymy kopie katalogu z UOMW (Nie MWGate, CALEGO UO, zdaje sobie sprawe, ze UOAM nie korzysta z wszystkich plikow, pewnie starczyly pliki mapy, statiki itp ale ma byc prosto wiec kopiujemy wsio).
2. Zmieniamy nazwy w naszej kopii plikow: map1.mul staidx1.mul i statics1.mul na map0.mul staidx0.mul i statics0.mul natomiast tych z 0 na 1, bedzie trzeba uzyc tymaczowych nazw bo oczywiscie nie moga byc 2 pliki z ta sama nazwa.
3. Po zamianie odpalamy UOAM i w Map >- UO client files location odznamaczy opcje Have UOAM bla bla bla i podajemy sciezke do naszej KOPII !
4. Pozwalamy UOAM na stworzenie sobie plikow, jesli z jakis przyczyn nie chce tego zrobic (np uwaza, ze ma dobre pliki) to wywalamy z katalogu mapy wszystkie .BMP i restartujemy ja.
W ten oto sposob i MWGate szcescliwy i UOAM tez. Jedyna wada, ze przy kazdym patchu mapy bedzie to w zasadzie trzeba powtarzac bo od tego momentu UOAM nie bedzie juz same dostosowywalo sie do plikow MW z prostego powodu - nie bedzie z nich korzystac
To chyba by bylo wszystko Pozdrawiam |
|
papke | 2014, gru 17 12:58
|
|
|
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
Na dniach postaramy sie to poprawic, zeby nie trzeba bylo tak kombinowac. Do tego czasu mozna uzyc sposoby KFY lub poczekac.
|
| Albo ludzie staja sie coraz glupsi, albo ja coraz madrzejszy | | |
| |