|
Marduk | 2014, lip 3 22:49 | 2014, lip 3 22:52
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, wrz 29 |
Witam, kiedy zaciecie gralem w Arcanum, rasowy rpg, polecam. I tam przy tworzoeniu postaci byl do wyboru zyciorys (cecha wrodzona), ktora niezaleznie od rasy, klasy dawala bonusy. ( zaprszam tutaj jak to wygladalo w tej grze: http://crpg.insi.pl/arcanum/zyciorysy/1457a ) Oczywiscie trzeba by przerobic i dostosowac odpowiednio pod mechanike uo i styl. Przykladowo towrzymy postac, wybieramy po koleji klase, imie, rase, plec, itd. i na samym koncu wybieramy sobie ceche wrodzona ktora na zawsze jest przydzielona naszej postaci i daje nam drobny bonus. "Twardoskory" - + 2 ar. "Geniusz" - +3 inta. "Jaszczurza Krew" - 5% do regeneracji hp. "Niezlomny wojownik" -5% wieksza szansa na trafienie. "Urodzony Handlarz" - 5% wiecej zloto z tranzakcji npc. "Syn Krawca" - 5% szybszy przyrost krawiectwa. "Potomek Ziemii" - 5% wieksza ilosc wydobywanej rudy. ... Myslalem rowniez nad cechami rownowaznymi jak np. "Mol Ksiazkowy" - +5 int, - 5 sily. czy jakies inne +5% regenki many, a -3% regenki hp. Chociaz mysle ze bardziej w wydaniu Uo sprawdzilby sie jedynie dodatnie cechy. Mozliwosci jest mnostwo, no i najfajniejsza zabawa wymyslec dobre, pasujace i zbalansowane cechy tak zeby kazda bylo warto wziac, zeby nie mozna by sie zdecydowac ktora Mozna rowniez podumac nad unikatowymi cechami dla wybranych klas czy ras Co myslicie? Macie jakies pomysly na cechy? |
|
Yogard | 2014, lip 4 03:15
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 4
Piaseczno | |
Balans tych cech będzie koszmarem. Aczkolwiek pomysł fajny
|
| Ku Chwale Wielkiego Robaka!
|
Wesolek | 2014, lip 4 09:11
|
|
|
|
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
Lakeshire | |
Mamy obecnie na MW coś podobnego. Możemy wybrać dwie umiejętności na 105% jako wrodzone i kolejną trzecią z gildii. Niezależnie od rasy/klasy, co uważam za dobrą rzecz. Ponadto każda z klas na MW ma swoje unikatowe zdolności, można to ewentualnie rozbudować
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.
|
Marduk | 2014, lip 4 09:23
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, wrz 29 |
@Yogard nie az takim, bonusy rzedu 1-2 nie wyplywaja znacznie na rozgrywke, jedynie moga pomoc zmaksymalizowac Twoj buid twojej postaci @Wesolek a o tym nie wiedzialem, w jaki sposob? Rozbudowanie klas jest bezsensu, nadal bede musial opierac sie na klasach, zero techinicznej unikatowy postaci, nadal bedziesz musial ograniczcy sie do bonusow do statystyk/killi a mi glownie chodzi o takie unikaty jak 5% wiecej rudy; co 30 atak trujacy (zalezy od trucia, sumuje sie z trujaca bronia); "wychowany przez szczurolaki" - szczurolaki nie atakuja cie; "potomek bogow" - dostalesz bron ktora rozwija sie wraz z Twoim rozwojem (od zelaza do royala); glownie o takie perly mi chodzi, tylko potrzeba dobrych pomyslow Wesolek rozwin swoja mysl, w jaki sposob rozbudowac? |
|
hefez | 2014, lip 4 10:33
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Zbyt duża zmiana, znowu spowoduje kolejne uwagi, kolejne balansowanie. Lepiej poświęcić ten czas na poprawę tego co jest i testowanie tego co istnieje. |
|
Marduk | 2014, lip 4 10:43
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, wrz 29 |
Fakt, nie jest to zmiana na jutro i taka nie bylo, co najwyzej polroczna. Mysle ze z pomoca wyjadaczy UO ktorzy znaja cala mechanike gry na pamiec balans wsztkich cech zalozmy (30) bedzie wynosil max tydzien zwartej pracy, jak i nie mniej Nikt nie ma zadnych pomyslow na jakas fajna ceche? | | | | | | | | |
| |