|
Mischa | 2014, cze 13 16:12
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
Proponuje dość prostą zmianę, która ograniczy ilość potrzebnego materiału w ćwiczeniu skilli.
Zmiana powinna objąć minimum 3 skille: kowalstwo, płatnerstwo i krawiectwo.
Zmieniamy: - 2 krotnie wydłużamy czas tworzenia itemu - 2 krotnie zwiększamy gainy za tworzenie jak i za zamówienia - 2 krotnie zmniejszamy ilość przedmiotów w zamówieniach
Dzięki temu zmniejszymy 2 krotnie zapotrzebowanie na surowce w tych skillach, przy zachowaniu dotychczasowego czasu ich ćwiczenia.
Jedyne co się zmieni, to średni czas wytworzenia wyjątku, który teraz będzie 2 krotnie dłuższy. Szansy na wyjątek jednak bym nie zmieniał, bo zmniejszyłaby się ilość surowca potrzebnego do wytworzenia takowego.
|
| S*T*O*P parobom!
|
hefez | 2014, cze 13 16:49
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Zmiana na +
Alche bym jeszcze dodał. |
|
KFY | 2014, cze 13 20:44
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
A gdzie tworzenie lukow i stolarka?
A co do expow, to nie wydaje mi sie to dobre, strasznie ulatwi zycie, aktualnie (dane wziete z kosmosu, ale obrazuja systuacje):
zbierania ognistych skor na set : 6h szycie seta: 10 min
po zmianie wygladalo by to: zbieranie: 3h szycie: 20 min
czyli bez kombinowania z szansa na expa czas spadnie z 6h 10 min, na 3h 20 czyli prawie 50% Trzeba by jednak ta szanse zmniejszyc a to troche bedzie znow bez sensu, liczyc az tak na szczescie, wiem, ze przy ilus tam expach to wyjdzie na to samo, ale czasem robienie jednego mogloby doprowadzic jakiegos pechowca do nie powiem czego |
|
Wojczi | 2014, cze 13 20:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
dom | |
Przeciw. 'Daj palec a będą chcieli całą rękę' Ja już mam wszystkie umiejętności rzemieślnicze na 100% i nie narzekam. Poprostu na mw nic nie powinno się szybko koxać. To nas właśnie wyróżnia. Kox kilkuletni żeby zacząć grać to jest to co powinno być przymiotem naszego shardu. Myślę, że Mephisto się ze mną zgodzi. Cofnąłbym te zmiany z szybkim przyrostem do 75/75.
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać.
|
Mischa | 2014, cze 14 09:35
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
@KFY i @Wojczi chyba się nie skupiliście na przeczytaniu tego co napisałem.
Ta zmiana ma generalnie 3 cechy: - (+) zmniejszenie zapotrzebowania np na żelazo 2x, - (-) zwiększenie czasu na wytworzenie expa 2x (ilość prób będzie taka sama), - CZAS ĆWICZENIA pozostaje bez zmian, bo nie zmieni się częstotliwość gaina.
Kfy niby jak w tej zmianie ma się zmniejszyć ilość skór na expa w Twoim przykładzie?
Wojczci wymyśliłem to dawno, ale czekałem aż będziemy mieć w ekipie te skille skoxane m.in. po to, żeby nikt mi nie zarzucił, że robię to pod siebie. Więc argument "Daj palec" jest nie na miejscu, a w zasadzie to nigdy nie jest argumentem. Czas koxu skilla nie ulegnie zmianie, zmieni się absurdalna ilość np. żelaza na skoxanie kowalki. Pomijam to, że patrzenie przez pryzmat siebie, czyli osoby która wie jak i ma wsparcie mapy, nie jest w ogóle miarodajne. Postaw się w miejscu osoby, która zaczyna i nie ma ekipy, która w nią zainwestuje.
|
| S*T*O*P parobom!
|
KFY | 2014, cze 14 12:40
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
E no racja, chyba bylem zbyt spiacy wczoraj... cos mi sie pomieszalo | | | | | | | | | |
| |