|
|
Godrik | 2014, kwi 15 16:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
Witajcie, dawno tu nie zagladalem Przyznam ze zaciekawil mnie motyw resetowania MW. W zwiazku z tym zebralo mi sie na wspomnienia, przegladanie starych screenow(tych naprawde starych z poczatkow MW) i dzieki temu naszla mnie pewna refleksja. Najlepiej wspominam czasy gdy miasta (glownie banki) byly pelne graczy - bylo juz wiele pomyslow jak zaradzic problemowi wyludniania miast lecz niewiele z nich odnioslo jakikolwiek skutek. Dlatego jesli juz zaczynamy wszystko od nowa, to czemu nie wrocic do korzeni MW. Co mam na mysli? Juz tlumacze:
-Miasto musi przyciagac czyms wiecej niz tylko skrzynia bankowa i vendorami, swietnym urozmaiceniem byli kiedys burmistrzowie wraz ze swoimi straznikami. Dla graczy z nieco mniejszym starzem na mw, przypomne na czym to polegalo: kazde miasto mialo swoich obywateli ktorzy zapisywali sie na kamieniu miasta(cos jak kamien gildii). Co pewien czas (kadencja trwala bodajze 5 lat) ów mieszkancy mieli mozliwosc glosowania na swojego Burmistrza(gracza). Co to dawalo? Burmistrz mial kilka funkcji i przywilejow m. in. zezwalanie kupcom pracowac na terenie miasta, wyznaczanie straznikow(graczy) ktorzy mieli prawo karac wyjatkowo uciazliwych graczy. Oczywiscie, owa funkcja byla niekiedy wykorzystywana w zlych celach, dlatego mieszkancy mogli w kazdej chwili po zebraniu odpowiedniej ilosci glosow odwolac swojego burmistrza.
-Druga sprawa-gildie. Przegladalem strone i trafilem na dzial dotyczacy wlasnie ich. Co mnie tam zaskoczylo? Brak orderowych gildi... czemu zniknely? Z powodu nalozonych na nie ograniczen. Swietnym urozmaiceniem byly wojny i sojusze miedzy gildiami. Czlonkowie wrogich gildi mogli ze soba walczyc bez zadnych konsekwencji co czesto skutkowalo duzym poruszeniem w miastach wsrod mlodszych graczy ktorzy walke mogli zobaczyc z bliska na wlasne oczy.
Oczywiscie nie twierdze ze te zmiany powinny powrocic w takiej samej formie jak byly przed laty. Nalezaloby wprowadzic jakies ograniczenia gdyz z doswiadczenia wszyscy wiemy ze gracze lubia wykorzystywac kazda sposobnosc do naduzyć. Prosze ekipe o przemyslenie tej propozycji, stare rozwiazania nie zawsze sa tymi gorszymi.
Pozdrawiam ;]
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
Nowator | 2014, kwi 14 19:48
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lip 3 |
No tak... Nie zrozumiałem. W takim razie zgadzam się, że używanie swojej drugiej postaci by robiła coś dla pierwszej jest bardzo niezdrowe i powinno być piętnowane. |
|
ylus | 2014, kwi 14 19:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
nie zrozumiales, parobek to chodzi o druga postac na koncie ktora dostarcza wszystkiego pierwszej, a jesli chcesz byc rzemieslnikiem to badz, na pewno bedziesz mial niezly ruch w interesie
|
| #releaseweb
|
Nowator | 2014, kwi 14 18:41
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lip 3 |
Przepraszam ale jako nowy gracz całkowicie tego nie rozumie. Dlaczego postać rzemieślnika który nieźle się bawi na tworzeniu własnych przedmiotów jest obrażana. Jak jest różnica między jak mówisz parobem a tym "prawdziwym rzemieślnikiem". Co w tym złego jeśli ktoś ma zamiar skupić się tylko i wyłącznie na wytwarzaniu własnych przedmiotów i skupić się na swej pustej samowystarczalności ? Nic w tym złego. |
|
ylus | 2014, kwi 14 18:34
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
a ja mam pytanie z innej beczki, mianowicie, czy kazdy osobnik bedzie dostawal konto na nowym shardzie ??
|
| #releaseweb
|
growin | 2014, kwi 14 17:25 | 2014, kwi 14 17:25
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
W komentarzu wspomniałem, o małym, ubogim mechanicznie shardzie, na którym było w ciągu ostatnich miesięcy conajmniej 2x większe online niż na MW.
Plusem tam był właśnie klimat, codziennie się widziało questy, a GMi nagradzali PDkami. Wiem, że to drażliwy temat, zawsze byłem temu przeciwny, ale po paru dniach gry na tamtym shardzie, zmieniłem zdanie
Tam często ludzie zamiast koxać, szukali jakichś bandytów czy innych szpiegów (questy gmów), bo nie tracili aż tyle w stosunku do koxów. Statystyki/skille można było boostować raz na jakiś czas, koxy i tak mieli znacznie większe staty/skille, ale jednak można było zauważyć ludzi grających TYLKO dla klimatu.
Było tam również mnóstwo aktywnych quest masterów i 1 miasto, więc nonstop przypadkowo trafiało się na jakiś event;]
A ilość slotów też bym ograniczył do 2 Ludzie mniej by koxali, a więcej się bawili.
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
Nilek | 2014, kwi 14 15:59
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, paź 19
W-wa | |
Nowy shard powinien mieć klimat. Aby utrzymać klimat powinni być aktywni GMi, którzy klimatu będą przestrzegać i wymagać.
Klimat to jest podstawa! Kto pamięta rok 2003 - 2004 kiedy na Minoc najeżdżały wrogie Gildie kiedy każdy prawy człowiek pomagał drugiemu, gdzie w kopalni można było zawrzeć znajomości i kwitł handel... |
|
Puah | 2014, kwi 14 15:34 | 2014, kwi 14 15:34
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
i rowniez nalozyc nacisk na klimat na shardzie a nie biegajace kidy co od 5 lat pisza w grze jak na gadu gadu z kolegami z podworka. cisnac chamstwo
i proponowalbym jednak w jakis sposob zastanowic sie nad tym ograniczeniem pk bo jednak jak ktos mnie okradnie w legalny sposob to nie popuszcze poza miastem a jak mam miec slow'a to sie nadam do bicia niedzwiedzi a nie pk
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/ | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|