|
|
Variat | 2014, kwi 23 16:25
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lut 22 |
Moja wypowiedź dotyczyła atakowania na miasta w takiej formie jak kiedyś - czyli wchodzenie i trzymanie na klacie paru strażników i zabijaniu parobów. Nie jestem przeciwnikiem PvP ale też cieszą mnie zmiany w tym kierunku, żeby bycie REDEM nie było wygodniejsze, a odwrotnie. Coś za coś.
|
| "(..)dzielę się zatem z Wami czterema zaklęciami(..) Abra: "Trzy rzeczy nigdy nie zyskują wiary: to, co prawdziwe, to, co prawdopodobne i to, co logiczne." Kadabra: "Zło plus zło to więcej zła zaledwie." Hokus: "Świat jest dla nas tylko prawdą możliwą, nie prawdą konieczną." Pokus: "Gotowość udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania jest nieomylnym dowodem głupoty."
|
Mischa | 2014, kwi 23 16:01 | 2014, kwi 23 16:04
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
@mRox, zastanawiam się, czy Ty byłeś na MW w czasie o którym piszesz. To coś, określane "zmianą na fochu", to jest zmiana z przyspieszeniem statów, która była we wrześniu (?), a boom z online był w lutym⌠Zarówno 1 i 2 sytuacja przede wszystkim objawiała się napływem nowych graczy. Dodatkowo ani w jednym przypadku, ani w drugim, struktura graczy nie wyglądała w opisywany przez Ciebie sposób. 80% graczy, to gracze PK?! Jak to policzyłeś? - w lutym bo najprawdopodobniej do tego czasu się odnosisz, istniały 3 duże mapy: DEI, HRD i BC. Z tych trzech najliczniejsza była raczej mapa BC - ok. 12 online. Latała horda Dei 6-8 osobników, pod przywództwem Kida, która uprawiała durne PK i ewentualnie ścierała się z HRD. Cała reszta, to byli młodzi i jakieś niedobitki.
To nie są już świetlane czasy UO, gdzie na jednego zniechęconego gracza głupim PK było dwóch nowych. Dlatego bardzo liczę na to, że ci którzy wg mnie doprowadzili swoją postawą do wyniszczenia MW, nie będą mieć czasu lub chęci do rywalizacji. Co będzie skutkować tym, że pojawią się nowi, którzy wreszcie będą mieć szanse zaistnieć w świecie MW. Póki co kariera nowego kończyła się najpóźniej wraz z końcem statusu "młodego" i zderzeniem z rzeczywistością MW, czyt. walką (lub bardziej adekwatnie: egzekucją) noob vs "spacja na mapie" lub noob vs cybork (z magikami, artami, makrami no i skillem). Mnie restart MW cieszy dlatego, że z zapowiedzi wynika, że w końcu ekipa chce zadbać o równowagę między graczami PVP, a całą resztą. Skończy się gadanie, że coś jest takie, czy owakie albo, że kiedyś było "lepiej". Teraz będzie zestaw zasad na starcie i albo ktoś je zaakceptuje, albo nie będzie grał. PvP będzie dla chętnych, a nie narzucone wszystkim - o to się głównie rozbija, ale co w tym takiego złego?
A co do "mentalności", którą m.in. mi wypominasz (albo głównie mi), bo czasem sam się czuję jak adwokat ekipy, to powiem tylko tyle, że Ty widzisz tylko 1 stronę medalu, a ja widzę 2. I będę popierał i bronił, każdej zmiany, w której zobaczę przejaw dbania o jakkolwiek pojętą równowagę, bez względu, czy to będzie przyjazna, akceptowalna, nieakceptowalna lub wręcz bolesna zmiana dla kogokolwiek (w tym mnie). To, że czasem zrobiłbym coś inaczej, to inna sprawa, ale nierobienie niczego ze sprawami źle funkcjonującymi, to jest rzecz najgorsza i prowadzi tylko do nieuchronnego końca.
|
| S*T*O*P parobom!
|
mRox | 2014, kwi 23 13:57 | 2014, kwi 23 13:57
|
|
|
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
Cove | |
Sporo Cie tu nie było wiesz - jak Mephisto wprowadził zmiany spowodowane fochem, a poprawiające gre to nagle zrobiło sie ponad 50 online i oczywiście 80% to gracze PK ( ciekawe czemu ). Jak wiadomo zbyt długo nie dał rady sobie z tym poradzić wiec przespał się z tym parę nocy i odwetem uwalił np tamerke, na która ludzie pracowali kupe czasu i mamy co mamy.
Widzę plusy MW Reborn ale i również minusy odnoszać je strikte do siebie oraz innych graczy, którzy grali tak samo długo albo i dłużej. Dziś to już dorośli ludzie, (powtórzę to jako kolejna osoba ) którzy nie maja już tyle czasu co kiedyś i zalogują się na nowym serwie tylko z ciekawości co to jest troche pograją i stwierdzą, żę nie maja czasu bo kochają PK a, żeby iść pk trzeba mieć skile i staty. Żeby mieć skile i statu trzeba troche przy tym posiedzieć, a do tego utrudnienia związane z bycia redem - słabo to widze ( no chyba, że się grubo myle ).
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja!
|
Godrik | 2014, kwi 23 13:41
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
Oczywiście, tego nie przeskoczymy. Prawda jest taka ze UO to juz przeżytek, najlepsze swoje lata ma dawno za soba. Mysle ze ten zabieg przedłuży żywot MW max o 2 lata ale zawsze to cos.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
mRox | 2014, kwi 23 13:39
|
|
|
|
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
Cove | |
Masz racje jednak mam nadzieje, że masz również na uwadze fakt iż tego typu sytuacja będzie miała miejsce tylko przez chwile?, że do gry wrócą osoby, które maja już za uszami chamstwo i utrudnianie gry innym?
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja!
|
Godrik | 2014, kwi 23 13:25
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
Czy to tak ciezko zrozumiec?
Chodzi o przepasc miedzy starymi a nowymi graczami. Przesyt itemow, surowcow i postaci 100/100. Grajac teraz, nie ma sensu wychodzic bez itemow wartych 'miliony' bo kazdy tak lata. Zaczynajac od nowa, znow wszystko nabieze wartosci, bedzie trzeba sie wysilic zeby zdobyc skorzana zbroje ognista nie exp albo plyte ze srebra. Miasta odzyja(mam nadzieje), zacznie sie jakas wspolpraca, ruszy handel wymienny, kowal majacy 100% skilla bedzie rozchwytywany a nie jednym z setki bo kazdy ma takiego paroba na secondzie. Ja rozumiem ze szkoda postaci i calego tego dorobku z dotychczasowej gry ale trzeba sie zastanowic jaki ma sens ta dalsza gra z online nie przekraczajacym 5 graczy?
Po resecie duzo osob zadeklarowalo sie ze znow zacznie grac, wiec licze ze online podskoczy conajmniej do 40. do tego nikt nie bedzie sie po domkach chowac na poczatku, wiec gra bedzie duzo ciekawsza.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
mRox | 2014, kwi 23 13:14 | 2014, kwi 23 13:34
|
|
|
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
Cove | |
Variat dziwi mnie twoja wypowiedz. Jeżeli dobrze pamiętam to byłeś jedna z głowych postaci, które logowały sie i szukały guza mówiąc o tym na mapie czy tsie. Chyba jeden z pierwszych graczy nagrałeś swoje filmiki z PK i udostępniłeś na forum. W późniejszym czasie logowałeś się i pytałeś wyłącznie o to czy jest PK po czym dawałeś logouta bo nic sie nie działo.
Tak też robiła większość z nas i może czas się przyznać o co wam chodzi tak na prawde w tej grze. Bo tak jak już ktoś napisał 80% graczy trzymało ten serwer grająć czynnie pvp czerpiąc radość z adrenaliny,zabawy, gry zespołowej, a nie zamulania w mięście (takich klimaciarzy to jest 5%).Wiekszość wojowników grających czynnie pk odeszło bo były źle zbalansowane klasy , powstawały nawet filmiki pokazujące jak mag miażdzy wojowników z łatwością - samemu odechciewało mi się grać ale jakoś dałem rade starałem sie dostosować.
https://www.youtube.com/watch?v=1iDswWC_6UQ
Ylek jak widać unika się odpowiedzi na takie pytania. Wiec chyba się nie dowiemy dlaczego tak uparcie tworzy się coś co będzie trwało tylko przez chwile. Czemu ludzie chcący tak bardzo koxać irzemiosło i klimacić w mieście nie logują się teraz i tego nie robią? w czym jest problem? Znając troche mentalnośc niektórych ludzi już widze te posty na forum komentujące praktyczne zastosowanie zmian jakie powstaną na nowym serwie
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja!
|
krutki23 | 2014, kwi 23 12:43
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, wrz 20 |
jak pisal Meph, server ruszy pod koniec tego tygodnia lub szybciej czyli juz na dniach | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|