|
smakosz999 | 2014, kwi 2 21:18
|
|
|
|
|
| Valentino Bertone | |
|
2013, wrz 17 |
Witam, chciałem poruszyć temat ceny kamieni szlachetnych, ,mianowicie kiedyś idąc do jubilera zarabiałem dużo więcej niż teraz, obwoływacze mówią ze ceny się stabilizują , gów... prawda. Dając przykład kiedyś jak przynosiłem do jubilera po 50 szt każdego klejnotu to za pierwsze sprzedane 50 szt. bodajże gwiezdny szafir dostawalem okolo 8k teraz ledwo mieści sie to w granicy 3/4k, i nie mówię tego tylko dla swojej wygody lecz dla młodszych graczy. kiedys idąc na żywiołaki kryształu przynosilem 50k z wyprawy teraz ledwie 20k i jak tu te cholerne ceny się stabilizuja jak jest tak samo jak bylo... Zróbcie coś z tym, co wam do jasnej ciasnej zależy ze by te ceny byly takie jak dawniej. Ktoś kto np; nie chce zrobic sobie rzemieslnika zarabia wlasnie na tych kamieniach tak jak ja to robilem wojownikiem, teraz tak sie nieda zmiencie to jak najszybciej. |
|
Jimy | 2014, kwi 2 23:31
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
Niestety uwalenie gp mialo uwalic mlodych a nie starych graczy :/ Szardar ekipa twierdzi ze jak koxasz 1h i z kox place wyciagniesz 3-4k zlota to jest dobrze ! nie ma juz milionow ! i wkoncu starzy gracze moga sie wyroznic zamkami demonologa mlodych nigdy nie bedzie stac : ) |
|
yankee | 2014, kwi 3 07:40
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
@smakosz999 czyli zarobek 50k w 30-40 minut byl ok? Bo tyle czasu zajmowalo wybicie wszystkich zywiolakow magiem z ktorych szlo wyciagnac 80k.
@Jimy dlaczego tak myslisz? Glownie starzy gracze placza na gp ktore im sie powoli konczy. No i oczywiscie lepiej walic tematy na forum niz pomyslec nad dodatkowym zarobkiem podczas koxu, sa jeszcze skory za ktore rzemieslnicy troche placa a wszystkie rodzaje skupuja wiec nie trzeba lazic po fire/pustyniach. Naprawa itemow u gracza wychodzi taniej, ja tu nie widze wiekszego problemu, i nie wypowiadam sie tutaj jako GM, ale jako gracz tak dla jasnosci. |
|
Faza | 2014, kwi 3 08:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, wrz 3
Tarnobrzeg | |
@smakosz999
A co ja mam powiedzieć? Jakieś dwa-trzy dni przed zmianą z obniżeniem cen u jubilerów, przymierzałem się do sprzedaży wszystkich kamieni jakie miałem w domku. Zbierałem się zbierałem, później nastał weekend. Po weekendzie odpalam UO, patrze na zmiany i kicha... Zarobiłem na swoich kamieniach jakieś 7-8 mln. Gdybym sprzedał to wszystko te 3 dni wcześniej miałbym jakieś 30-35 mln albo i więcej.
Uważam, że ceny są ok. Pierwszego dnia po zmianie ceny były bardzo niskie, później je trochę podniesiono i dlatego Obwoływacz to ogłaszał. Niestety komunikat dalej został. Jedynie co pozostaje to zmienić komunikat, by obwoływacz nie wprowadzał ludzi w błąd. |
|
Jimy | 2014, kwi 3 20:12 | 2014, kwi 3 20:15
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
@yankee spojrz na online i masz odpowiedz dlaczego mlody gracz "nie placze" bo go nie ma. Nie wiem dlaczego tak bronicie tych zmian jak widac po online ktore zmiany byly trafne a po ktorych online drastycznie spadl. Jeszcze niedawno bylo 4x-5x online bylo ladnie piekne az tu nagle komus nie pasowal tamer i gp na shardzie i mamy 7 online, zadowalajacy online ?? |
|
ylus | 2014, kwi 3 23:09
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
dodam ze z tych 7 - 12 online wiekszosc loguje sie na pk, ale tak to jest jak sie nie czyta co gracze pisza, co im sie nie podoba a co podoba, jak chcecie sobie zrobic wlasny prywatny shard z online 0 to wystarczy tu to napisac, nikt nie bedzie na sile sie trzymal mw zwlaszcza ze jest inny shard na ktorym jest online dzien w dzien, jest troche nowych shardow ktore juz przewyzszaja mizerje z mw onlinem. Moze i mw jest najlepiej oskryptowany, ale dla kogo ?? dla was drodzy gmi, nam to nie potrzebne, nam sie podobalo jak bylo, oddalismy to onlinem na poziomie 5x i wiecej, teraz podoba nam sie w skali od 0 do 100 na poziomie 7, zadowalajaca nota biorac pod uwage ze 100 to maks satysfakcji Generalnie rzecz biorac, mysle ze kolo lata dobijecie to tej okraglej cyfry o ktora wam chodzi, bedziecie mieli to 0 o ktore tak skutecznie walczycie,
Pozdrawiam
|
| #releaseweb
|
KFY | 2014, kwi 4 09:13 | 2014, kwi 4 09:42
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Rozumiem, ze mlodych graczy nie ma, poniewaz mlodzi gracze maja wiedze starych i wiedza, ze jakis czas temu kamienie byly drozsze i juz na nich nie zarobia milinow, tak? Kurcze, ze tez ja jako mlody gracz nie mialem takiej wiedzy co i jak robic...a zeby jeszcze to wiedziec zanim w ogole zagram, pewnie tez bym nie zaczynal...
Problemem mlodych graczy jest brak znajomosci mechaniki, jakis czas temu zalozylem sobie konto na innym serwie, z nudow, pogralem z 2-3h i wiecie co? Nie bardzo mi szlo zarabianie, moze dlatego, ze tam sie ciezko zarabia? patrzac po cenach raczej nie powinno a jednak i tak srednio mi to wychodzilo? Dlaczego? Bo bylem tam noobem nie znajacym realiow...
Podsumowujac, jezeli cokolwiek powinno sie zmienic to wieksza ilosc poradnikow, jakies w grze informacje, bo to WIEDZY glownie brakuje mlodym a nie MOZLIWOSCi zarobku. A starzy, coz, starzy sobie daja rade, powinni przynajmniej.
Bajery typu kopanie grobow, jakies zamowienia na skory chyba czy na co tam karczmarze dawali, ile osob, nawet starych wie jak to dziala? I czemu tak malo? A moze jeszcze sa ukryte jakies ciekawostki? Tak czy inaczej, po parunastu godzinach gry smialo mozna domek kupic i to zaczynajac od zera. Nie wiem, moze uwazacie, ze to i tak za duzo? Pytanie nasuwa sie wiec jedno:
Ile waszym zdaniem powinna zarabiac postac, ktora:
1. Robi co moze dla jak najszybszego gaina statow/skilli nie patrzac na koszt ? (build typowo pod kox, 1 darmowe rzemioslo) 2. Postac, mloda, nie dysponujaca wiekszymi pieniedzmi chce cos skoxac ? (build typowo pod kox, 1 darmowe rzemioslo) 3. Postac grajaca glownei dla kasy ale zeby mimo wszystko cos tam zarobic ? (build pod kox, 1 darmowe + 1 dodatkowe rzemioslo) 4. Postac robiaca co sie da dla kasy, chocby nie bylo z tego zadnego gaina uzywajac conajmniej paru skilli zarobkowych ? (build typowo pod kase, kosztem pvm/pvp) Moim skromnym zdaniem wyglada to tak:
1. Doklada sporo, te 20-30k na godzine koxu przynajmniej + ryzyko utraty wartosciowego sprzetu. 2. Wychodzi na 0 + ryzyko utraty sprzetu (jak wiec go straci to jest na minusie) 3. Zarabia te 20-30k na godzine o ile nie padnie 4. Wyciagnie te 100k na godzine, mniejsze ryzyko utraty sprzetu. | | | | | | | | |
| |