|
Nomad | 2014, lut 22 10:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lip 30 |
Proponuje nieznacznie aczkolwiek zwiększyć drop złota. Tak aby cwiczenia nie przenosily sie tylko na naprawe tylko zeby mozna odlozyc na sprzet/dom/krychy/wierzcha/itd.
Dziekuje za naprawienie (obnizenie cen) naprawy.
|
| Lets Smoke
|
KFY | 2014, lut 22 13:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
E tam, starcza zlota jak nie to polecam zrobic jakis przemyslowy skill inny niz rolnik i rybak, to powinienes zarobic |
|
Nomad | 2014, lut 22 13:24
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lip 30 |
Starcza zlota bo mowisz ze swojego doswiadczenia, patrzales moze na sprawe od strony mlodych? Jak on ma sobie poradzic?-.-
|
| Lets Smoke
|
KFY | 2014, lut 22 14:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
To zalezy co rozumiesz przez poradzic, jesli uwazasz, ze po tygodniu gry powinien mieszkac w zmaku i smigac w mistyku to moze rzeczywiscie miec problem ale przetrwac, przetrwa o ile nie zrobil maga, mag ma faktycznie dosc ciezko z kasa ale zwiekszenie dropu wiele jego sytuacji nie poprawi moim skromnym zdaniem |
|
Jimy | 2014, lut 22 14:55
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
Masz odpowiedz ! ma zrobic skill przemyslowy. |
|
Mischa | 2014, lut 24 14:26
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
W 1h łukiem 8x bojówki wyciągam ponad 13k GP. Poniesione koszty (zawyżone): strzały 4,8k GP (1600 strzał) + naprawa 2k GP (naprawiam sprzęt raz na 4-5h) + miksy 2k GP (5 siły i 5 dexa) + jedzenie = ok. 9k Zysk za 1h: 4k GP + zebrane fanty (kamienie i składniki - szacuję, że o wartości ok 5k GP)
Dla przykładu, wynajęcie domku w mieście kosztuje dziennie: 200-600 GP (zależy od wielkości). Set samurajski, kamień: 15k-20k na targu. Wyjątkowa piorunująca/ognista/lodowa broń mocy (czyli broń klasy średniej) też można kupić na targu za parę tysięcy GP, albo dostać za darmo bo dla starszego gracza to jest odpad z PvM.
Chyba nie jest tak źle pod kątem "młodego"? Zgadzam się, że trzeba wiedzieć "jak" i to raczej z tym "młodzi" mają problem. Żeby im trochę zrekompensować czas nauki i poprawić start można przez pierwszy rok życia postaci (lub do utraty statusu) dołożyć: - zniżkę u vendorów przy zakupach (treser, składniki) - bonus przy oddawaniu zadań rzemieślniczych - bonus powiększający loot w NPC
Ale to tylko nowym.
Ja bym wolał, by na www pojawiło się więcej informacji technicznych, by taki "młody" (i nie tylko) przed zakupem mógł ocenić szybkość i siłę broni, by wiedział ile AR da mu taka czy owaka zbroja, by mógł skutecznie porównywać, bez przeprowadzania doświadczeń, jeden przedmiot z drugim. Wtedy ryzyko wtopienia wszystkiego co się zarobiło byłoby mniejsze A mniej wtop, to więcej kasy na kryształy itd. i mnie irytacji zniechęcającej do gry.
A starsi gracze? Często nie chce im się ".grab" odpalać na koxie.
P.S. na rybaku da się zarobić. W końcu koszt wyłowienia ryby jest niemal zerowy
|
| S*T*O*P parobom!
|
Lucaveli | 2014, mar 18 18:55 | 2014, mar 18 18:56
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Młodzi gracze zazwyczaj chodzą na słabe potworki, czyli dostaja mały dmg, za czym idzie wolniejsze psucie zbroi. Wiekszość mlodych probuje swoich sil w rzemiosle, co za czym idzie, sa w stanie sami sobie naprawiac rzeczy. Starszy gracz moze doskonale zarobić na PvM, gdzie moby dropia nawet dużo gp.
|
| Dzień dobry. | | | | | | | | | | |
| |