|
|
Mephisto | 2014, lut 19 08:49
|
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Witam wszystkich graczy, którzy dzielnie przemierzają naszą obszerną krainę w poszukiwaniu przygód.
Ultima jak już zapewne każdy wie, to wyjątkowa gra. System tutaj zastosowany jest tak wyjątkowy, że mimo słabej grafiki i starego wieku gra ciągle znajduje swoich miłośników. Moim zadaniem jest pilnowanie balansu na naszym shardzie, niejednokrotnie musiałem przez to coś utrudnić gdy jedna umiejętność zyskiwała niebywałą moc w stosunku do innych. Może wypadałoby wyprowadzić ludzi z błędu, bo prowodyrem większości zmian jestem ja. @Incognito i @papke zazwyczaj, chociaz nie zawsze zgadzają się z tymi zmianami i po prostu wygłaszają swoje opinie. Zmiany mają zapewnić równość klas. Gracze naszego shardu są dość sprytni i nie raz kombinuja jak wykorzystać dana umiejetność poza jej oryginalnym przeznaczeniem tak by mieć latwiej niz inni. Tak nie moze byc i po to jest ekipa, by obiektywnie oceniac sprawy i wprowadzac takie zmiany, aby każdy gracz czuł ze może coś osiagnac i coś znaczyc na shardzie niezaleznie od tego jaka klase wybierze i jakich umiejetności sie nauczy.
Wizja MW powinna być już znana dla każdego. Serwer wolny od sztucznych ograniczeń, z dostępnym pvp ale negatywnie nastawionym na PK (mordercy = wygnańcy). MW nigdy nie był serwerem gdzie było łatwo i takie jest zalożenie. Wyprawy choćby na silne potwory powinny być dobrze organizowane i przemyślane, to cała esencja pvm. Odpowiadajac na propozycje, która się przewija już nie raz - jeśli chodzi o instancje to zmiany takie zostały zaniechane, ponieważ nie pasują do systemu MW. Wlasciwie to nie instancje a zamkniete lochy, ktore daja mozlwiosc pvm na wylacznosc godzą w cały sens systemu.
Wstępu dość, przechodząc do sedna, po raz kolejny chciałbym zapytać graczy jakie zmiany chcieliby ujrzeć w naszym świecie? Obiektywnie patrząc lub nawet subiektywnie z widoku waszej gry, konkretną podklasa czy rzemiosłem co byscie zmienili by bylo ciekawiej lub lepiej ? Co byście wprowadzili na MW tak by nie łamac podstawowych zasad, aby gra była mniej nudna a cel gry jeszcze ciekawszy? |
|
Ann | 2014, lut 19 09:27
|
|
|
|
|
| Kristin | |
|
2012, gru 22
Braintree | |
1.Zakaz stawiania portali do miejsc 1-2 kratkowych. Wczoraj znowu nie moglem z kratki wyjsc, a tom_x zamiast mnie wyciagnac to po chamsku zapytal sie 'jak tam weszles' :O. Po raz kolejny DeI stawia takie portale, powinno byc juz to dawno zabronione i karane. Jaki sens tak walczyc? Yew to obszar PK z ktorego nie powinno dac sie uciec, jedynie normalnym portalem a nie postawionym przez kogos. |
|
Brealin | 2014, lut 19 11:04
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 13 |
Witam
Posłużę się kilkoma topicami które zostały założone:
1. http://www.mw-shard.pl/forum.php?exec=show_topic&topic_id=12702
Jeśli chcemy by PvM żyło i miało się dobrze, nagroda na która każdy czeka jest dobry magik. Załóżmy teraz że po kilkunasto godzinnej wyprawie złożonej z tankujacego wojownika, leczącego-ortujacego maga oraz wspierającego tamera, w końcu z ubitego stworzenia wypada Boski magiczny kapelusz do Rybactwa - Cóż za szczęście i radość. Lecz to w wersji w której ten przedmiot daje coś więcej niż puste 20% z którego nic nie ma.
2. http://www.mw-shard.pl/forum.php?exec=show_topic&topic_id=12674
Być może propozycja Fresh-a ? Możliwość założenia konta rzemieślniczego z pełnymi restrykcjami tworzenia postaci innych niż wytwarzanie/produkcja.
3. http://www.mw-shard.pl/forum.php?exec=show_topic&topic_id=12721
Bardzo ciekawy pomysł, lecz jednocześnie niesamowicie miesza w balansie. Jednak jeśli chodziło by o walkę pvp/pvm - urozmaici niewiarygodnie rozgrywkę oraz możliwości. - Być może wojownik w koncu będzie mógł coś znaczyć jako ten który ma trzymać aggro nabijając je na .obrona 1 = full dps, po tym trzymając na klacie juz zagrowanego moba .obrona 5 = Tank mode on. Już nie wspominając o możliwości kombinacji podczas walk między graczami.
4. http://www.mw-shard.pl/forum.php?exec=show_topic&topic_id=12717
Sporo wypowiedzi pasujących do tego tematu.
Pozdrawiam.
|
| "Kiedy duch i serce jest silniejsze niż ciało, to ból wśród nieszczęść uczynił Cię skałą"
|
yankee | 2014, lut 19 13:02 | 2014, lut 19 13:09
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
- Większa użyteczność skilli Rybactwa oraz Rolnictwa na chwilę obecną są to skille mało przydatne. Na 100% da się coś wymyślić klimatycznego dla tych skilli, np. zakładanie pól uprawnych dla rolnika.
Wyglądało by to na zasadzie kupowania czegoś podobnego do zagrody tylko większego gdzie można by sadzić różnego rodzaju rośliny tak aby zbierać później plony. Dodanie paru nowości jeżeli chodzi o typy warzyw/owoców, przenieść tworzenie soków dla rolnika. Kucharz dostałby w zamian możliwość tworzenia np. koncentratów które dawałyby jakiś bonus do statów ale mniejszy niż butle alchemika. Możliwość wykonania soku z każdej dostępnej rośliny (z większości można robić soki w realu) a chodzi przecież o to aby MW było bardziej realne. Oraz możliwość zasadzenia drzewa ale tylko i wyłącznie na własnej posesji tak aby można było mieć też własny sad.
Ewentualnie sadzenie kwiatków które opisałem kiedyś na GMowym i pewnie dalej to tam wisi.
- Zmiana z bonusami dla rud/skór i kłód. Wisi na GMowym dokładnie opisane, byłoby to duże urozmaicenie do PvM, ożywiłoby to trochę handel oraz spowodowałoby że nie tylko mistyk by się liczył więc pozostała reszta materiałów stałaby się przydatna.
- Ograniczenie Multiacc bo na chwilę obecną można śmiało je posiadać. Tylko przy wprowadzaniu takiej zmiany człowiek by się musiał określić czy chce być rzemiechem czy też uczestniczyć w PvP oraz PvM.
http://www.mw-shard.pl/forum.php?exec=show_topic&topic_id=12674 - propozycja Fresh'a jest najlepsza.
- Kompletne przebudowanie mapy Britt, pomysł w 100% realny do zrobienia, wszelkie szczegóły do omówienia kto co by widział na nowej mapie, ile miast jest przydatnych etc.
- Poprawa castowanych mobów (demony/żywiołaki), na chwilę obecną to jest paranoja bo olbrzymi ognisty wąż potrafi demona odwołać, żywioły biją castowanego demona jak im się tylko podoba a to można magiem brać na klatę więc boje się pomyśleć co jest przy mocniejszych stworach.
- Ktoś w ekipie od ogarniania forum/IRC'a bo aktualnie na forum jest burdel a na IRC'u ludzie robią co chcą i w razie pytań do GM'a ciężko coś od kogoś się dowiedzieć.
- Poprawa cen u NPCów tak aby młodzi nie musieli mieć kilkaset tysięcy gp żeby wykoxać alchemika, to nie jest kwestia zbierania ziół bo zostają jeszcze butelki oraz receptury a za zamówienia dostaje się dosyć mało. Wychodzenie na mały plus to nie łatwe zarabianie bo człowiek poświęca kupę czasu na stworzenie iluś tam przedmiotów żeby coś zarobić.
Na koniec coś mało realnego, wprowadzenie nowego Clienta gry nie koniecznie 3D ale śmiało można przeskoczyć o jedną wersje wyżej. |
|
Mischa | 2014, lut 19 14:59 | 2014, lut 19 15:56
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
@Mephisto MW powinno się rozwijać na kilku frontach. Wiem, że z tego co zaraz napiszę, parę rzeczy już skreśliłeś, ale liczę że przemyślisz to jeszcze raz.
A) Zmiany organizacyjne 1) zmiany w Twoim podejściu przy balansowaniu z drastycznego na stopniowe. Niestety doświadczenie podpowiada, że najczęściej zmiany takie, są na zasadzie wpadania ze skrajności w skrajność, ostatni przykład tamerka (tak, była przesadzona, ale teraz jest po prostu uwalona). 2) zaproście do ekipy jakiegoś aktywnego gracza, bez uprawnień gm-a, tylko po to by mieć opinię dot. zmian kogoś grającego 3) wiem, że ciężko odfiltrować Wam/Tobie wartościowe uwagi do zmian od tych emocjonalnych lub egoistycznych, ale musicie się wsłuchiwać bardziej w to czego oczekują gracze 4) rezygnacji z IRCa na rzecz sytemu chatu w grze połączonego nawet z www - większa kontrola i brak dodatkowego oprogramowania
B) Zmiany na www 1) więcej informacji i statystyk na www, np. dmg i szybkość broni, statystyki mobów, maksymalnych AR zbroi itd. itp. - skończmy z tą tajemnicą :/ 2) info o każdej zmianie na www - wiem że upierdliwe, ale to pokazuje, że coś się u nas dzieje 3) brak możliwości wypowiedzi na forum użytkownika bez przypisanego konta (po za działem "Dowolne tematy") 4) brak możliwości ukrycia wszystkich swoich postaci w profilu na forum 5) większej surowości w karaniu recydywy na forum i determinacji - bo forum to nasza wizytówka, a tam śmietnik 6) możliwość wysłania grupowej wiadomości do wszystkich z gildii lub/i pod forum dla gildii (z przewidzeniem sytuacji, że 1 profil = 4 postacie i każda może przynależeć do innej )
C) Zmiany w gameplay
1) przede wszystkim skupienia na udoskonaleniu tego co jest i na poprawkach zanim przejdziesz do kolejnej rozbudowy systemu. Wiem, że to najgorsza robota, ale naprawdę łapanie krimów za nic jest bardzo upierdliwe :/ a nawet ciężko jest je raportować :/ Bardzo dziwne zachowanie idących za nami mobów, szczególnie w jaskiniach i po komendzie "podejdźcie". Myślę, że naprawdę sporo "pierdół" jest w dziale o błędach.
2) poprawy startu nowych graczy - jest im nadal bardzo ciężko zacząć. Nie mam na myśli szybkości przyrostu czegokolwiek, tylko startu w grze. może coś z tego: - bonus przez pierwsze 24h online do gp otrzymywanych z zamówień rzemieślniczych - zadania, mini questy dla graczy ze statusem "młody", nagradzanych monetami (tymi niebieskimi) za które można sobie kupić u nowego npc expowy sprzęt (oczywiście klasy najsłabszego materiału) lub wymienić na gp. Zadanie jednorazowe od każdego rodzaju miejskiego npc, łatwe, a zarazem uczącego czegoś o MW. Wiem, że już coś Incognito rozbudowywał ten system informacyjny, myślę, że część praktyczna też by się przydała. - zmiany w sposobie liczenia progu 450% skilli (młody który się nie orientuje traci status zbyt szybko), czyli liczyć skille tylko te powyżej 75, a nie tak jak teraz 50
3) buffy i jeszcze raz buffy dla podklas wojowników i łuków - nie interesuje nas ikonka jako taka może być jakaś z "repertuaru" maga, zależy nam by po prostu była
4) poprawa magików: - sety z magicznych zbroi (nie tylko "obrony") - np. taki pełny boski set płyty "obrony" powinien dawać spory bonus do AR, by ta płyta była ciut lepsza od mistyku (legendy jeszcze ciut więcej). By jeszcze trochę utrudnić zebranie setu, by mieć bonus, każda jego część powinna mieć dokładnie ten sam poziom. - użyteczność wszystkich magików w każdym rzemiośle (np. by magik do rybactwa coś dawał i by była różnica pomiędzy +10, a + 21) - zmiany w działaniu broni lodowej/piorunującej/ognistej - obecnie dostaje się krima za uderzenie, które "leczy" np. cios ognistą bronią w żywioły ognia, co jest bardzo upierdliwe niech po prostu odpowiednie moby będę niewrażliwe na dany typ broni, bez krima. Czar maga bez zmian - nadal krim. - pokazywanie poziomu magika w tooltipie - zwiększyć bonus siły/zręczności/inta uzależniając go statystyk postaci np: boski siły = 20% siły postaci + 10, doskonały = 10% + 10 - zmiana działania prefixu "wytrzymały" - taki magik powinień dodatkowo absorbować uszkodzenia sprzętu defensywnego (zbroja/tarcza) procentowo: np. doskonały 10%, boski 20%
5) zwiększenie "rozdzielczości" naprawy - chodzi o to, że jak naprawiam 20% uszkodzeń, to spadek wytrzymałości powinien być mniejszy jak naprawiam broń, która się prawie rozpada. Chyba, że tak już jest - aczkolwiek mam wrażenie, że po każdej naprawie spada o tyle samo. Chodzi o to, by się nie zastanawiać, czy już warto naprawić sprzęt, czy jeszcze nie, by stracić jak najmniej wytrzymałości.
6) spadek AR zbroi dopiero po osiągnięciu uszkodzenia na poziomie 60-70%
7) komenda .grab ustaw (tu tabelka z listą + opcja wskazania czegoś lub usunięcia) + opcja do .grab: "ustawione" (czyli grabi, to co wskazaliśmy przez .grab ustaw)
8) więcej komend pozwalających na ominięcie easy-uo tj. ".lecz", ".rzuc" np .pij duza leczenia, .nastepnyWrogiCel, .nastepnyPrzyjaznyCel (coś działającego jak targeter na podstawie przynależności gildyjnej i party)
9) komenda .zdejmijMagiki coś jak .rozbierz - dość przydatne by było w kontekście zmian z czasowym działaniem magików
10) powrót specjali do broni - tylko nie na zasadzie typu bojówki, a konkretnych broni, tak by w każdym rodzaju był każdy specjał LUB coś na zasadzie wyboru ataku, każdy rodzaj ataku inny specjał i z inną szansą powodzenia (zależną też od broni, nie od typu bojówki) np "atak na głowę" z szansa na ogłuszenie, szarża z szansą na zrzutkę
11) zrównanie materiałów tj. "spłaszczenie" rozbieżności pomiędzy najsłabszym, a najmocniejszym, tak, by wszystko stało się użyteczne. Fajnie by było dołożyć jakieś specjalne bonusy do konkretnych materiałów. Oczywiście mam namyśli podciągniecie tych słabszych.
12) ponieważ ilość slotów jest duża, a kasowanie postaci to bardzo zły pomysł, ograniczyłbym ilość aktywnych slotów na koncie do 2 (zmiana przez profil www, delay tydzień lub 2)
13) możliwość zmiany klasy, oczywiście transformacja kosztowna bijąca po kieszeni i po statach (-30 każdy)
14) urozmaicenie tarcz, w tej chwili każda tarcza redukuje tyle samo obrażeń i ma taką sama szansę na blok
15) wprowadzenie pieszej walki by miała sens np gdy konnica vs piechur, to piechur ma 50% szans na dodatkowe uniknięcie ciosu/strzały/czaru konnicy, piechur powinien mieć bonus do szybkości ciosu/strzału/castu/leczenia/medytacji⌠tak by w końcu to zaistniało!
16) ściągniecie blue graczy do miast, czyli uatrakcyjnienie wynajmu w miastach. Na początek dostęp do wynajmowanego pomieszczenia powinny mieć wszystkie postacie z konta, jak w przypadku domów. Potem trzeba coś stopniowo dorzucać i obserwować, czy temat już wystarczająco przyciąga uwagę. Zamieszkałe miasta dają sporo nowych, klimatycznych możliwości np powrót burmistrzów, najazdy na miasta.
17) globalna informacja o aktualnych aukcjach, np. przez komendę - finalizacja/podbijanie aukcji standardowo przy tablicy w mieście
18) więcej mobów ze specjałami - nie tylko te najmocniejsze mogą mieć specjały
19) poprawa tamera kox moba jest mission impossible (chyba woj tylko da sobie radę). Nie chcę by było jak wcześniej, ale niech mob trzyma agro jak kiedyś i leczy się jak teraz albo na odwrót. Wprowadzenie tych 2 rzeczy na raz jest wpadnięciem skrajności w skrajność. Dodatkowo weta oberwała rykoszetem z ostatnim zmianami tama (przerzucanie).
20) ułatwienie wojowi wbicia 4 poz. agro, lub niech leczenie klatującego woja nie powoduje ściągania agro na leczącego
21) wydłużenie czasu na odrzucenie wojny o 2 dni (3 dni to za mało - szczególnie jak się zdarzą weekendowe "agrowczasy") + wiadomość o wypowiedzeniu na pocztę do mistrza i zastępcy
22) niestety wróciły hordy "skanujące" lochy i lejące wszystko co się da, którym się wydaje, że walka w lochu 6 na 2 lub 5 na 1 to PvP (tu pozdrowienia dla kida + cytat zaczerpnięty z jego mądrości "Jaki sens tak walczyc?"). Takie typy nigdy nie zrozumieją, że dokonując egzekucji nowych/słabych robią krzywdę sobie. Klątwa się nie sprawdziła, przez nadużycia tych przed którymi miała chronić, ale trzeba jakiegoś systemu, który będzie chronił (nie całkowicie) przed niechcianym PvP.
23) podklasy dla łuka
24) możliwość znalezienia receptur rzemieślniczych w loocie mobów (bardzo mała szansa w słabych mobach i mała szansa w lepszych)
25) podrasowanie butli witalności - są czasowe więc powinny być równie użyteczne co butle do statystyk. Oczywiście moc nie może być 1 do 1 ale max z expa +25/+26 to chyba nie przesada. Obecnie zwykły to +11.
26) połączenie rolnictwa i rybactwa (pod nazwą rolnictwo)
27) slotowy system w tamerce - uwzględniający bonus do slotów od tama, wiedzy, wety, dru
Wypisałem w zasadzie same pierdoły i nic konkretnego, ale to tylko dowód na to, że przed następnymi nowościami powinny zostać ogarnięte najpierw małe rzeczy
Pisałem po łebkach, jeśli Mephisto chcesz, żebym coś rozwinął, chętnie to zrobię. Napisz PM.
|
| S*T*O*P parobom!
|
yankee | 2014, lut 19 15:32
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Jeszcze widziałbym zmianę podejścia ekipy do wprowadzanych poprawek/nowości.
Raz tygodniowo można śmiało na IRC'u przedyskutować planowane zmiany przez ekipę, chodzi o to aby gracze mogli wyrazić swoją opinie o tym jak to teraz wygląda i jakby to widzieli, może nie jeden raz trafi się jakiś nowy sensowny pomysł od gracza który rozwinicie.
Działa to też na zasadzie uprzedzania graczy o tym co może nastąpić więc też na + a tydzień to nie jest jakoś strasznie długo aby w przód zaplanowali swoje postacie.
Gracze zyskaliby możliwość wpływania jakoś na zmiany, nie zapominajmy że oni chcą też się dobrze bawić.
No i udoskonalanie tego co jest nie wprowadzanie dużych nowości a udoskonalanie. |
|
Owca | 2014, lut 19 16:22 | 2014, lut 19 16:27
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, wrz 4
hehe | |
Meph stworzyles najbardziej grywalny shard w Polsce i z tego powinienes byc dumny, pamietam tu pierwsze moje zalozone konto jak serwer stal moze 4 miesiace
Mam do Ciebie wielki szacunek przede wszystkim za brak stronniczosci oraz prace jaka wlozyles w serwer
Nie da sie jednak ukryc ze ludzie otaczajacy Cie w ekipie to przeciwienstwo Twojego braku stronniczosci, ich niepochamowane wrodzone chamstwo i buractwo jest rakiem tego serwera
Chcesz wprowadzic dobre zmiany ? Skonsultuj je z graczami, a nie gronem swoich podwladnych. Ekipe powinni tworzyc szanowani gracze, wzbudzajacy respekt, a nie ZOMO ktore pałuje a kazdy jej członek egzekwuje regulamin na swoj wlasny sposob.
Kiedys MW bylo zajebiste bo o zmianach decydowali zajebisci ludzie z ekipy. Dzis niestety takich ludzi w ekipie nie ma, a wiadomo ze jej zmieniac nie bedzie komu, tak wiec proponuje zmieniac serwer z graczami
Pozdrawiam oraz zycze wytrwalosci w dazeniu do zalozen na nowy rok ; -)
P/s Co do ostatnich kontrowersyjnych zmian, bo to pewnie po nich powstal pomysl z tym tematem hmmmm co tu moge powiedziec ... mam tamera i fenka wiec ogolnie czuje ze dostalem ostro po dupsku. Z drugiej jednak strony doceniam to ze MW idzie w kierunku ograniczenia (A MOZE I NAWET WYELIMINOWANIA) magikow z serwera (tylko wtedy nowi gracze beda mieli jakiekolwiek szanse w starciach ze starymi graczami - sam mam duzo roznicyh magikow, kijow do uma i innych bzdur, ale uwazam ze powinno sie je wyeliminowac calkowicie, fajnie by bylo zobaczyc pod yew nowe twarze, bo jak narazie pokazuje sie ktos z 4 magolami i w sumie nawet nie ma co do niego podchodzic : -) ).
|
| Dovahkiin, Dovahkiin, naal ok zin los vahriin, wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan, Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal! Huzrah nu, kul do od, wah aan bok lingrah vod, Aahrk fin tey, boziik fun, do fin gein! Wo lost fron wah ney dov, ahrk fin reyliik do jul, voth aan suleyk wah ronit faal krein! Ahrk fin zul, rok drey kod, nau tol morokei frod, rul lot Taazokaan motaad voth kein! Sahrot Thu'um, med aan tuz, vey zeim hokoron pah, ol fin Dovahkiin komeyt ok rein! Ahrk fin Kel lost prodah, do ved viing ko fin krah, tol fod zeymah win kein meyz fundein! Alduin, feyn do jun, kruziik vokun staadnau, voth aan bahlok wah diivon fin lein! Nuz aan sul, fent alok, fod fin vul dovah nok, fen kos nahlot mahfaeraak ahrk ruz! Paaz Keizaal fen kos stin nol bein Alduin jot, Dovahkiin kos fin saviik do muz!
|
Eskarina | 2014, lut 19 17:07 | 2014, lut 19 20:35
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lip 4
Warszawa | |
Witam proponuję następujące zmiany:
1) Zwiększenie uniedogodnień dla wszystkich graczy, którzy atakują graczy blue. Proponuję w momencie takiego ataku aby atakujący dostawali klątwę w postaci zmniejszenia o powiedzmy 30% obrażeń fizycznych i magicznych, zmniejszenia prędkości ataku oraz castowania czarów.
2) Wprowadzenie zmian dla wojowników chcących specjalizować się w tankowaniu, np. poprzez: Wprowadzenie mikstur na tymczasowe zwiększenie obrony i odporności na magię oraz wprowadzenie mikstur żywotności dającej HP kosztem np. zręczności. Wprowadzeniu systemu .obrona o którym pisałem w innym poście http://www.mw-shard.pl/forum.php?exec=show_topic&topic_id=12721 Wprowadzenie specjałów umożliwiających masowe aggro, Wprowadzenie chwilowej niewrażliwości na obrażenia/czary kosztem spadku HP do 1 Wprowadzenie specjalnych właściwości dla poszczególnych rodzajów skóry/metalu, bowiem mistyk sam w sobie poza nieznacznie zwiększonym AR jest tylko wyznacznikiem bogactwa Wprowadzenia receptur umożliwiających zaklinanie/wpasowywanie run w zbroje dających szansę na nieznacznie zwiększoną obronę/odporność na magię/odporność na poszczególne żywioły/ odporność na truciznę na jakiś czas. Urozmaicenie tarcz poprzez nadanie im pewnych unikatowych właściwości/wartości
3) Zwiększenie trudności włamywania się do domków, albo poprzez obniżenie szansy dla włamania dla wartości >100 lub wrócenie do systemu gdzie trzeba każde drzwi otworzyć z osobna, bez zmiany obecnego czasu na otwarcie drzwi konkretnego domku. Lub wprowadzić możliwość zamontowania lepszych zamków za gp.
4) Wprowadzenie dodatkowego kosztu dla aktywnych buffów takich jak reactive armour, magic reflection, w postaci blokady części many.
5) Przeanalizowanie systemu lootu magicznych rzeczy â w 95% przypadków z moba wypada magiczna krasnoludzka kusza.
6) Wprowadzenie jakiś klątw/ debuffów dla osób atakujących w przewadze innych graczy.
7) Zmniejszyć dmg czarów maga lub wydłużyć czas castowania czarów lub podnieść szansę na ich zresowanie. Brak balansu uwidacznia się wtedy, kiedy mag ubrany w togę zdejmuje woja 9/9 na 2 czary. Ktoś âmądryâ stwierdził że trzeba się dobrze i âwszystko będzie w najlepszym porządkuâale wg mnie nie tędy droga.
8) Drastycznie zmniejszyć wypadanie magików do uma.
9) Drastycznie zmniejszyć wypadanie mapek skarbów. Zamiast tego znalezienie takiej mapki i pokonanie jego strażników powinno się wiązać ze zdobyciem bajecznego skarbu â w końcu nazwa do czegoś zobowiązuje.
10) Wprowadzić obowiązek klimatycznego odgrywania roli.
11) Wprowadzić zakaz używania jakichkolwiek makr.
12) Drastycznie zmniejszyc ilosc wydobywanego royala i ognistej skory.
13) last but not least - wysłać ekipę na kurs dobrych manier, ponieważ nie opisują na meile i nie wykazują ŻADNEJ inicjatywy w rozwiązaniu problemu.
Pozdrawiam
|
| ...czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|