|
Wojczi | 2012, paź 30 16:20
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
dom | |
Ostatnie zmiany z udostepnieniem "udoskonalen umiejetnosci" wg. mnie zniszczyly calkiem bonusy gildyjne i kilkaset godzin spedzonych na robieniu zadan nie jest proporcjonalne do bonusu jaki sie za to obecnie otrzymuje. Zeby rozjasnic troche sytuacje moze przedstawie to jak to teraz wyglada.
Podklasy fizyczne wybieraja do udoskonalenia: zawsze bojowke na 105, prawdopodobnie taktyke/wampiryzm/reszte podklasowych na 105 i jakis skill z gildii typu res, anatomia.
Podklasy magiczne - udoskonalenie: zawsze bojowka na 105, magia/podklasowe na 105%, z gildii madrosc, ss, odpornosc na magie.
Przed zmianami bonusy typu: bojowka, wampiryzm, oswajanie dawaly ludziom fajne bonusy w postaci elitarnych mobkow jak fenix, mustang; mozliwosc leczenia sie wampirem w dzien; czy tez bonus na arenie pvp z racji +do bojowki. Natomiast teraz, kazdy bez zadnego wysilku moze wybierac sobie skille "elitarne" (tak nazywam te wymienione przeze mnie wyzej) bez nawet odrobiny wysilku i dlatego zadania gildyjne zeszly calkowicie na drugi plan. Wiem, ze powiecie ze fajnie jest miec te 105 odpornosci na magie, obrony, anatomii ale czy te bonusy sa az tak duze, aby spedzac ponad pol roku na robieniu zadan dzien w dzien? Mi sie wydaje, ze nie bo i tak najbardziej liczy sie bojowka/magia i skille podklasowe.
Dlatego chcialbym zaproponowac 2 warianty jak moznaby przywrocic gildiom ich wartosc sprzed zmian.
Prop 1 Przeniesc wszystkie umiejetnosci elitarne i udostepnic bonus do nich tylko z gildii. A sa to takie umiejetnosci jak: bojowki, oswajanie, wampiryzm, likantropia, kensai, fanatyzm, paladynizm, barbarzynstwo, druidyzm, magia. Jest to zmiana dosc drastyczna bo ludzie nawydawali juz gp, skoxali umiejetnosci i pewnie osoby, ktore nie spedzily ilus tam setek godzin na robieniu zadan beda przeciwni ale uwazam to rozwiazanie za bardziej sprawiedliwe niz jest obecnie.
Prop 2 Ten prop troche mniej drastyczny ale rowniez w pewnym stopniu uelitarnilby osoby, ktore spedzily spora ilosc czasu na robieniu zadan gildyjnych. Wszedl obecnie system robienia zamowien dla vendorow, a co byscie powiedzieli abysmy to my po przysluzeniu sie gildii w danym miescie mogli skladac zamowienia dla vendorow? Wygladalo by to mniej wiecej tak, ze podchodzimy do vendora i mowimy "Chcialbym zlozyc zamowienie", wtedy wyswietlala by sie tabelka z produktami jakie dany vendor oferuje, a ilosc danego materialu byla by proporcjonalna do poziomu gildii na jakim jest nasza postac. Np. taki alchemik obecnie ma po 120 rega, a po zlozeniu dla niego zamowienia uzbieralby 1 typ danego rega dla nas w ilosci 120+lvl gildiix120, czyli jak ktos ma 5 lvl gildii to alchemik bylby mu w stanie sprzedac np 720 mandragory. Oczywiscie moznaby wykorzystywac taki profit ze sporym ograniczeniem czasowym(24h, 48h?) i zamowienie moznaby zlozyc tylko na 1 dany produkt. Zapraszam do dyskusji
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać.
|
Faza | 2012, gru 9 23:16
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, wrz 3
Tarnobrzeg | |
Pozwolę sobie odświeżyć... i połączyć z tematem: http://mw-shard.pl/forum.php?exec=show_topic&topic_id=10836
Dlaczego nikt z głosujących nie wypowiedział się w tej kwestii?
Ja wybrałem bramkę nr 1, chociaż nie jestem w 100% przekonany do niej. Jak wymyśle coś lepszego/innego to opiszę.
Tu się zgodzę w 100%, udoskonalenie umiejętność popsuło Gildię. Teraz nikt nie będzie robił gildii, bo się zwyczajnie nie opłaca. Za mały bonus się dostaje jak na tyle godzin spędzonych przy robieniu zadań. O wiele łatwiej jest podejść do NPC-a i udoskonalić umiejętność. Dlatego też jestem za tym by podzielić to na 2 grupy: Gildie i Udoskonalenie.
Do "Udoskonalenia" dałbym dział: - Rzemiosło - Przemysł - Pozostałe (bez: Oswajania, Likantropi) - Bard - Umysłowe (Identyfikacja) - Magia (Umagicznianie)
Do "Gildii" dałbym całą resztę (wyżej wspomnianych) "elitarnych" skilli; dział: - Walka - Magia (bez Umagiczniania) - Umysłowe (bez Identyfikacji) - Pozostałe (Oswajanie, Likantropia)
W dodatku chciałbym poruszyć temat Wampira-wojownika (więcej w linku wyżej).
Jest to NIEADEKWATNY WIELKI BONUS. Czyli: mało czasu/mało trudu do zbyt wielkiego plusa jaki osiągamy.
To samo tyczy się z np: Oswajaniem. Kiedyś, żeby dosiąść Feniksa należało się postarać. Dziś wystarczy wymówić magiczne słowo.
Wiele skilii straciło na wartość. Uważam, że należało by w jakiś sposób wybalansować cały ten syf. Czyli: - dla skilów z "Gildii" dać fajne bonusy, nie tylko wampowi i oswajaniu, ale całej reszcie, tak by 5lvl coś znaczył i opłacało się go robić. | | | |
| |