|
|
Hudy
|
| 2019, paź 4 11:30
| 1
| 3038
| 2019, paź 4 18:38 Nalesnik
Hudy
| Nalesnik
|
Proponuje wprowadzić większe wszystko po zabiciu wodza nie tylko zloto i magiki ale tez karme i sławe
| Propozycja przemyślana i doskonale opisana, jestem za zmiana tychże właściwości jako że potwór jest dwukrotnie silniejszy - przez to gracz powinien przynajmniej dwukrotnie więcej otrzymywać sławy i karmy, po unicestwieniu przeciwnika. | |
przemi86
|
| 2019, gru 2 09:50
| 1
| 2979
| 2019, gru 6 11:16 Arbi
przemi86
| Arbi
|
Proponuję aby mixa regeneracji działała w ten sposob: [...]
| Jak dla mnie na nie. To bardzo zaburzy pvp. [...] | |
Vlodi5g
|
| 2019, wrz 6 11:30
| 1
| 3272
| 2019, wrz 6 23:06 Heca
Vlodi5g
| Heca
|
Proponuje wprowadzic % szanse na zablokowanie ciosu. Obrona daje na chwile obecan szanse na zmiejszenie obrazen przez sparrowanie ciosiu.A ten % jest i tak niski wiec fajnie by bylo miec szanse na blok tarcza. Szansa % zalezala by od rodzaju tarczy.
| Myślę że to za wiele, albo dodatkowy armor (jak jest teraz), albo szansa na całkowity blok w zależności od um obrona i posiadanej tarczy. [...] | |
Pan_Stefan
|
| 2018, mar 19 09:30
| 1
| 3339
| 2018, mar 19 13:50 Dante
Pan_Stefan
| Dante
|
Proponuje wyrzucic podklasy które sa nieużyteczne: [...]
| Bard, bo ta pierdolona zaleznosc miedzy kolorami dalej istnieje. | |
Narnia
|
| 2019, paź 29 13:27
| 1
| 3121
| 2019, paź 31 19:51 Akimoto
Narnia
| Akimoto
|
Jako ze wszystko teraz leci w miare szybko proponuje bonusy z profesji rzemieslniczych zeby to 100 dodatkowego skilla robilo sie teraz z glowa. [...]
| Sam skill rzemieslniczy jest juz dodatkiem ktory nie zabiera slota | |
mily
|
| 2019, wrz 21 12:07
| 2
| 3156
| 2019, lis 25 08:45 Hudy
mily
| Hudy
|
Z racji iż w wielu grach majstrowie (druciarze) maja swoje mechaniczne wierzchowce można by zrobić to i u nas. [...]
| @Arbix fajna propozycja warta rozpatrzenia, odświeżam do rozpatrzenia | |
Vlodi5g
|
| 2019, sie 22 14:55
| 2
| 3008
| 2019, sie 22 20:56 Vlodi5g
Vlodi5g
| Vlodi5g
|
Proponuję wyrównać czas psucia się przedmiotow. Gdyż na chwilę obecną przedmioty poniżej pewnego progu xx% psują się z 5 razy szybciej niż na początku. Proponuje ten czas wyrownac żeby mozna bylo do 0 zurzyc zbroje.A na chwile obecan ponizej 40- 30 % wyrzycane sa przedmioty ze wzgledu na zbyt szybki...
| No spoko tylko chodzi o sam fakt ze przedmioty psuja ja stosunkowo szybko. =] mozna by bylo delikatnie to zredukowca poprzez wyrowanie czasu psucia sie. | |
Heca
|
| 2019, lis 20 11:05
| 2
| 3195
| 2019, lis 22 04:43 yankee
Heca
| yankee
|
Czesc,
Mamy ogólny problem w poruszaniu sie po mapach postaci "szarych" i " czerwonych". W większości władcy portali sa porozstawiani po miastach, a ogólnych portali nie ma, tak jak to było kiedys. [...]
| Temat przenoszę do propozycji. Dział błędów nie jest odpowiedni do tego typu tematów. [...] | |
Hudy
|
| 2020, cze 3 07:09
| 2
| 3496
| 2020, cze 16 21:08 Arbi
Hudy
| Arbi
|
Proponuje zmniejszyc limit wieku do 40 lat na max statcap
| Coś z tym zrobimy ))) | |
geno
|
| 2018, lis 17 15:33
| 2
| 3580
| 2018, gru 7 16:06 Puah
geno
| Puah
|
Probonuje dodac szanse na dorp zamiast magikow na np set wyjotkowy z kamienia czy jakas bron , wyjatkowa z wybranej rudy , moze zestawy pyltowe wyjatkowe z random rudy oczywiscie wypadalnosc takich rzeczy byla by dosc zadka bo w przeciwnym razie rzemioslo by siadlo , napisalem zeby bly to wyjatki bo...
| szkoda zachodu, jak chcesz jakis sprzet to dawaj materialy ja Ci wykuje, uszyje itp. pisz priv | |
Puah
|
| 2017, lis 27 09:24
| 2
| 3578
| 2017, lis 27 09:57 Puah
Puah
| Puah
|
Witam.
Wpadla mi mysl taka aby dodac do wszystkich broni + do umiejetnosci walki tak jak w przypadku luku mrozu, mysle ze dodalo by to calkiem milego boosta do tych itemkow przy nie wielkim nakladzie pracy skryptera. [...]
| Gyby dawaly te +5 do walki odegraloby to az tak znaczaca role ?? mysle ze woj na magolach moglby spokojnie podjac walke przeciwko drugiemu z np pogromca zywiolow. [...] | |
bestia
|
| 2017, gru 6 11:04
| 2
| 3344
| 2017, gru 8 03:28 dexu89
bestia
| dexu89
|
Witam,
Proponuje o wprowadzenie komendy .mount która zsiada lub wsiada z/na naszego wierzchowca z racji ograniczenia używania skryptów oraz lekkiej czasami problematyki z tym związanej. [...]
| W przypadku jeżeli posiadasz dwa wierzchowce nazwijmy to tak. [...] | |
Tanari
|
| 2020, cze 29 10:55
| 2
| 3871
| 2020, cze 30 11:45 Tanari
Tanari
| Tanari
|
Witam, Proponuje dodać komendę ".grab unikalne" do grabienia unikalnych przedmiotów. Rzadko się trafiają, a przeszukiwanie każdych zwłok jest uciążliwe. Prosta zmiana która uprzyjemni grę [...]
| jest to jakieś ułatwienie, ale zdecydowanie lepszym rozwiązaniem byłoby .grab unikalne - przez sortowanie nadal trzeba na każdego jednego mooba wchodzić i sprawdzać całą listę dropu. Do tego problem jest przy moobach takich jak żywioły, które ciała nie mają - tutaj w ogólne nie ma rozwiązania poza g... | |
claude
|
| 2017, paź 26 14:55
| 2
| 3483
| 2019, lis 25 22:44 Arbi
claude
| Arbi
|
Propozycja dodać przedmioty na które można nałożyc odtrutę: [...]
| Problem tylko z tymi dwoma przedmiotami. Zobaczymy co sie da zrobic. | |
The Infection
|
| 2021, sty 20 19:55
| 3
| 3181
| 2021, wrz 15 22:29 vonWelt
The Infection
| vonWelt
|
Witam, proponuję wydłużyć czas odradzania się mobów w lochach, bardzo denerwujące jest to, że przeciwnicy odradzają się zanim jeszcze dojdziesz do końca, albo wyczyścisz pierwszy poziom. Nie wiem czy to możliwe, ale fajnie by było gdyby przeciwnicy nie odradzali się na konkretnym poziomie jeśli znaj...
| Pewnie temat średnio aktualny, ale popieram ten pomysł. [...] | |
Hudy
|
| 2020, maj 16 15:30
| 3
| 3391
| 2020, cze 3 06:48 Hudy
Hudy
| Hudy
|
Proponuje aby przyspieszyc gainy koxania kolejny raz tej samej umiejetnosci z 15 do 30% w momencie gdy wbijamy drugi raz ta sama umiejetnosć a kolejne razy zwiekszac o 10%. [...]
| @Arbi problem nie lezy w taktyce czy gorliwosci tylko skillach ktore wymagaja duzego nakładu czasowego - czyt wamp/palek/mr/itp. nie gorliwosc. [...] | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|